26K olmuşuz~
Hepinizi gerçekten çok seviyorum.💋
Satır arası yorum yaparsanız sevinirim;)
İyi okumalar 💕 💞
🐰 🐥 🐰 🐥
Jimin ve Jungkook kucak kucağa oturmuş film izliyorlardı. Sanki az önce küs olan o değilmiş gibi sevgilisinin kucağına çıkıp sıcak göğsün üstünde dinleniyordu Jimin. Jungkook ise sevgilisinin çabuk değişen ruh haline alıştığı için sesini çıkarmadan saçını okşuyordu.
Jimin gözlerini ekrandan ayırmadan dikkatle izlerken Jungkook onun tatlı mimiklerine bakıyordu. Bazen sevmediği bir karakteri görünce kaşlarını çatıyor, romantik sahnelerde dudağını büzüp tatlı tatlı bakıyordu. Jungkook sonunda dayanamayıp yanağını ısırmıştı.
" Tanrım Kook!!!" Jimin'in ciyaklamasını duyunca kahkahasını tutamadı. Jimin duyduğu gülme sesi üzerine kaşlarını çattı. "Bir daha küserim sana görürsün bak!"
Jungkook bunun üzerine zor da olsa kendini tutmuş ve ağzına hayali bir fermuar çekmişti. Jimin dudaklarını büzerek önüne izlediği filme geri döndü. Jungkook yine rahat durmayarak bu sefer dudaklarını birleştirmişti. Jimin de karşı koyamamıştı. Nasıl karşı koyabilirdi ki zaten?
Kollarını boynuna dolayan sevgilisini kaslı kolları ile sardı Jungkook. Paylaşılan tatlı öpücükten sonra Jimin Jungkook'un yanağına da minik bir öpücük kondurdu.
"Bir film izleyemedim senin yüzünden."
"Ben seni izliyordum şahsen kkkk" Jungkook'un kurduğu cümle üzerine Jimin de kıkırdamış ve başını göğsüne koymuştu.
"Kookie~"
"Efendim sevgilim?"
" Alışverişe gidelim mi? Ben uzun süredir gitmiyorum ve birkaç kıyafet almak istiyorum~"
"Gidelim bebeğim... Ama ağrın yoksa gidelim hm?"
"Yok yok~ Ağrım yok benim gerçekten"
"Bir yürü bakacağım." Jimin Jungkook'un kucağından kalkıp salonun ortasına doğru yürüdü.
"Bak iyiyim""Peki~ ama ağrın olursa hemen söylüyorsun tamam mı güzelim?"
" Tamam aşkım~" Jimin kıkırdayıp kalçasının el verdiği kadarıyla hızlı bir şekilde üst kata çıkmıştı. Jungkook da gülümseyip yanına ilerledi.
"Çık hadi giyineceğim~"
"Benden utanmıyorsun değil mi bebeğim ?"
Jimin dudaklarını büzerek kaşlarını çattı. "Sana çık demiştim ya!"
" Tamam tamam çıkıyorum." Jungkook birkaç kıyafet alıp Jimin'in yanağını öperek odadan çıktı.
🐰 🐥 🐰 🐥
Jungkook giyinmiş aşağıda beklerken Jimin saçına kelebek tokalarını takıyordu. Son kez üstünü kontrol etti. Pembe-beyaz çizgili ince kazağı,beyaz eteği ve pembe-beyaz tokaları... Tokaları sarı saçlarının bir yanına takmış o taraftaki saçlarını toplamıştı. öbür yanını ise serbest bırakmıştı.
Gülümseyip seke seke aşağı indi. Jungkook karşısında pembe ve beyazlar içindeki sevgilisini görünce gülümsedi."Senin benim canıma kastın var." Jimin kıkırdayıp ellerini arkasında birleştirip ileri geri sallandı olduğu yerde.
"Olmuş mu gerçekten? "
" Tabiki olmuş~ Sen hayatımda gördüğüm en güzel insansın bebeğim"
Jimin duydukları ile gülümsemiş ve sevgilisinin kucağına atlamıştı. "Sen de benim yakışıklı ve güçlü tavşanımsın Kookie~"
Jungkook ellerini minik bedenin kalçalarına koydu. "Eğer şimdi gitmezsek bu tavşan seni yer."
"O tavşan hiç yerinde durmuyor zaten kkkk" Jimin'in kıkırdamasına karşın Jungkook da gülümsemiş ve Jimin'i portmantonun üstüne oturtmuştu.
Sevgilisinin minik ayaklarına beyaz spor ayakkabılarını giydirdi.
"Bu arada gözümden kaçmadı. Sen çok dikkat çekici olmuşsun ya. " Jimin Jungkook'u süzüp konuştu.
"Öyle mi olmuşum?" Jungkook sırıtarak konuştu. Jimin de onaylamış ve dudaklarını büzmüştü.Jungkook karşısındaki dolgun dudaklara minik bir öpücük kondurdu.
"Gidelim bakalım umarım bugün katil olmam..."
🐰 🐥 🐰 🐥
Burayı çok ihmal ettim 😳
Sınavlara çalışıyordum sonra iptal oldu... Gerçi hala çalışıyorum ama en azından kendime zaman tanıyorum yani 👀
Umarım bölümü beğenmişsinizdir 💖
Seviliyorsunuz 💝 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Beautiful Babe {JIKOOK}
Fiksi PenggemarPark Jimin instagramda ünlü feminen bir erkekti... Jeon Jungkook ise instagramda dövmeleri ile tanınan bir dövme tasarımcısı... Peki Park Jimin'in bir gün dövme yaptırmak istemesi sonucu kendisine Jeon Jungkook'un adresi verilirse ve bu iki genç erk...