Neredeyse 28K olmuşuz😄
Satır arası yorum yaparsanız sevinirim;)
İyi okumalar 💕 💞
🐰 🐥 🐰 🐥
Jungkook ve Jimin bir saatlik yolculuktan sonra nihayet alışveriş merkezine gelmişlerdi. Jimin sevinçle arabadan indi.
"Bebeğim sen ne zamandır alışveriş yapmıyorsun kkk?"
"4-5 ay oluyor herhalde" Jimin dudaklarını büzerek konuşmuş ve kirpiklerinin altından Jungkook'a bakmıştı.
Jungkook bir elini minik sevgilisinin beline sardı. Jimin de gülümseyip hemen sokuldu yanına.
"Şimdi güzelce alışveriş yapalım ve istediğin her şeyi al bebeğim olur mu?"Her şeyi mi?" Jimin'in adeta gözleri parlamıştı sorarken. Jungkook kıkırdayıp onayladı minik bedeni.
Jimin tatlı bir şekilde kıkırdadı ve koşarak alışveriş merkezine girdi. Arkasında ise onun peşinden koşan ve bağıran Jungkook vardı.
"Jimin koşma eteğin açılıyor!!"
🐰 🐥 🐰 🐥
Jungkook'un Jimin'i yakalayıp omzunu ısırması, göğsüne birkaç minik yumruk yemesi ve biraz oynaşmaları sonrası bir mağazaya girdiler. Jimin ayakkabı reyonunda kendine göre birkaç ayakkabı bakıyordu.
Jungkook da kendi için birkaç ceket bakmayı düşünsede etrafta aç kurt gibi sevgilisine bakan
mağaza görevlileri ve bir-iki müşteriyi görünce Jimin'in yanına gidip dibinden ayrılmadan ayakkabı seçimini izledi.Jimin genel olarak kalın topuklu ayakkabılara bakıyordu. "Sence bunlar bana yakışır mı?"
Jungkook Jimin'in tuttuğu ayakkabıya baktı. "Bence çok hoş durur bebeğim~" Jimin gülümseyip yandaki pufa oturdu. Spor ayakkabılarını çıkarıp elindeki ayakkabıyı giyinip bağcığını bağladı.
"Oldu mu~?" Ayağa kalkıp ayakkabılarını göstedi.
Jungkook tam cevap verecekken yan taraftan gelen ses ile ikisi de oraya döndü."Çok yakışmış efendim. Sizin gibi güzel birine yakışmaması beklenemezdi zaten."
Jungkook duyduğu cümleyle kaşlarını çattı. Jimin ise aradaki gerilimi farkedip adama kısa bir teşekkür mırıldandı. Sevgilisine döndü tatlı bir şekilde tekrar sordu. "Nasıl olmuş Kookie~"
Jungkook sırıtarak Jimin'in belinden tutup kendine çekti. "Mükemmel olmuş sevgilim."
Ardından sevgilisinin dudaklarına yapıştı. Jimin gülümseyip kollarını kaslı bedenin boynuna doladı. Kısa ama etkili bir öpücükten sonra Jungkook sırıtıp geri çekildi. Jimin de sevgilisinin kıskançlığı karşısında kıkırdadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Beautiful Babe {JIKOOK}
FanficPark Jimin instagramda ünlü feminen bir erkekti... Jeon Jungkook ise instagramda dövmeleri ile tanınan bir dövme tasarımcısı... Peki Park Jimin'in bir gün dövme yaptırmak istemesi sonucu kendisine Jeon Jungkook'un adresi verilirse ve bu iki genç erk...