Nasılsınız canlarım?
Satır arası yorum yaparsanız sevinirim:)
İyi okumalar 💗
🐰 🐥 🐰 🐥
Jimin heyecanla yerinde kıpırdanıp duruyordu. Bir modellik teklifi almıştı ve önce sevgilisine danışarak kabul etmişti. Şimdi ise çekim alanındalardı.
Jungkook sevgilisi çok heyecanlı olduğu için onunla birlikte gelmişti. Jimin eğer o gelirse daha rahat olacağını söylemişti çünkü. Birazdan Jimin giyinmek ve makyajını yaptırmak için kulise geçecekti.
"Nasıl hissediyorsun miniğim?"
"Çok heyecanlıyım... Yapabilir miyim pek emin değilim. O yüzden biraz korkuyorum."
"Yaparsın güzelim merak etme."
"Afedersiniz bakar mısınız?"
İkili yanlarından gelen sesle, sesin sahibine baktılar. "Buyrun?"
Jungkook un sorusuna karşılık esmer kadın derin bir nefes alıp konuştu. " Park Jimin hanginiz?"
Jimin kendi ismini duymasıyla hemen cevap verdi. "Ben, benim."
"Memnun oldum Bay Park. Ben Ahn Hyejin."
"Memnun oldum ben de."
"Birazdan seni çekimler için alacağız ancak seninle aynı konseptte çekim yapacak arkadaş bugün gelemiyor." Daha sonra Jungkook'a döndü. "Acaba siz bize yardımcı olabilir misiniz?"
Jungkook sevgilisine bakıp kaşlarını çattı. Ardından kadına baktı. "Ben mi?"
"Evet... Aradığımız özellikler siz de mevcut. Eğer bize yardımcı olursanız çok seviniriz. Bu çekimlerin bugün bitmesi gerekiyor. Merak etmeyin ödemenizi tam yaparız."
Jimin heyecanla sevgilisine baktı. Birlikte modellik yapmak güzel olabilirdi. "Kook~ yapar mısın bebeğim?"
"Bilmem ki... Çok ani oldu."
"Mecbur olmasak sizi rahatsız etmezdim gerçekten."
Jimin, Jungkook'a tatlı bakışlarını atarak konuşmaya başladı. "Lütfen~ güzel olur bence hm?"
Jungkook minik bedene bakıp iç çekti ve kadına döndü. "Peki... Kabul ediyorum."
"Çok teşekkür ederim. Buyurun sizi kulise alalım, hazırlanın."
İkili kadına gülümseyip gösterdiği yere ilerlediler. "Yaa şimdi sen de benimle birlikte yapacaksın çok güzel kkk."
"Çok sevindin bakıyorum."
"Evet çok sevindim~. Güzel geçecek bence."
"Sen varsan güzel geçer tabii."
Jimin şımarık bir gülümseme sunup kulise girdi.Birlikte kendileri için ayrılan kıyafetleri giyinmiş ardından saç ve makyaj yapımı için oturmuşlardı.
"Jimin... Sen böyle çok güzel oldun ya. Zaten güzelsin böyle de çok hoş oldun.."
Jimin havadan bir öpücük yollayıp önüne döndü. İki kişi saçları, iki kişi de makyajı ile ilgileniyordu. Gözlerini hafifçe sevgilisine çevirdiğinde onun da aynı durumda olduğunu gördü.
Bir süre sonra Jungkook'un saçı, makyajı bitse de Jimin'in ki henüz bitmemişti. Jungkook sevgilisini izlerken nasıl bir iyilik yaptığını düşünüyordu. Nasıl bir iyilik yapmıştı da böyle mükemmel bir sevgilisi vardı..?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Beautiful Babe {JIKOOK}
FanfictionPark Jimin instagramda ünlü feminen bir erkekti... Jeon Jungkook ise instagramda dövmeleri ile tanınan bir dövme tasarımcısı... Peki Park Jimin'in bir gün dövme yaptırmak istemesi sonucu kendisine Jeon Jungkook'un adresi verilirse ve bu iki genç erk...