Neredeyse 10K olduk❤❤
Hepinize teşekkür ederim bebeklerim😘
Satır arası yorum yaparsanız sevinirim;)
İyi okumalar 💕 💞
🐰🐥🐰🐥
Jimin ve Jungkook, Jimin'in evinin bahçesinde oturmuş birbirleri ile ilgili birkaç bilgi alıyorlardı. Sevgili olmalarının üstünden 1 hafta geçmişti. Sevgili olduklarını öğrenen arkadaşlarının tepkileri onları bir hayli sevindirmişti. Hiçbiri buna karşı çıkmamış aksine mutlu olmuşlardı.
Hoseok en başta Jungkook'a biraz küfür etmişti. Sebebi ise Jimin ile Jungkook'un, Yoongi ile kendisinden daha önce sevgili olmuş olmasıydı. Gerçi hala sevgili değillerdi Yoongi ile ama bu durum pekte uzak sayılmazdı.
Yoongi ise bunu duyunca sevinmiş ama bir yandan da kendisini Hoseok'a karşı mahçup hissetmişti. Kendisinden bir teklif beklendiğinin farkındaydı.
Namjoon sadece gülümseyip olgun bir şekilde tebrik etmişti. Tabi Seokjin için aynı şey söylenemezdi. O bir süre Jungkook ile dalga geçmiş daha sonra çocuk çalışmaları için Jungkook'u fitillemişti.
Taehyung ise saplığına lanet etmişti...
Jungkook ile dans stüdyosundan el ele çıkarken bacakları titriyordu Jimin'in... Bunu farkeden Jungkook ise sırıtmış Jimin'i öpücükleri ile utandırmıştı.
Şimdi ise Jungkook kamelyada oturmuş Jimin ise onun bacağında oturarak birbirleri hakkında bilmedikleri şeyleri öğreniyorlardı.
"Peki o zaman en sevdiğin yemek ne Kookie?"
"Dakgalbi seviyorum birtanem sen neyi seversin?"
"Sanırım Kimbap..."
Birkaç saniye sonra Jimin'in suratının asık olduğunu gördüğünde dikkatle baktı.
"Noldu güzelim?"
"Senin daha önce hiç sevgilin oldu mu? Olduysa kaç tane? Kız mı erkek mi? Tipleri nasıldı?"
Jungkook Jimin'in tek nefeste saydığı soruları duyunca kendine engel olamayarak kahkaha attı. Bu kahkaha Jimin'in daha da somurtmasına ve dudaklarını büzmesine sebep olmuştu.
Jungkook minik bebeğinin dudaklarına aynı onun gibi minik bir buse kondurup gülümsedi.
"Minik çiçeğim, şimdiye kadar sevgili dwgil de flörtüm çok oldu. Sevgilim de bir tane oldu ve genelde kızdı."
"Peki ben mi daha güzelim onlar mı?"
"Tabiki kimse senin kadar güzel olamaz aşkım... Benim için sadece sen varsın güzel bebeğim benim."
Jimin tatlı tatlı kıkırdayıp başını omzuna koydu kaslı sevgilisinin.
"Kook..."
" Efendim sevgilim"
"Seni seviyorum."
"Ben de seni çok seviyorum bebeğim benim"
🐰🐥🐰🐥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Beautiful Babe {JIKOOK}
FanfictionPark Jimin instagramda ünlü feminen bir erkekti... Jeon Jungkook ise instagramda dövmeleri ile tanınan bir dövme tasarımcısı... Peki Park Jimin'in bir gün dövme yaptırmak istemesi sonucu kendisine Jeon Jungkook'un adresi verilirse ve bu iki genç erk...