VODKA BÆ

128 14 0
                                    



"Last night i tried to drink your name away but the only think i forgot was
how to think straight but the drunken
thoughts were you . Its always YOU
YOU ,YOU ,YOU ..
Oh my god ..

•{p.m.}






Ο άνθρωπος της ασφάλειας του μαγαζιού μας άνοιξε την πόρτα παρατηρώντας τα πάσα που για πρώτη φορά έβαζα στον λαιμό μου αφήνοντας την ουρά από πίσω μας γεμάτη παράπονα...

Ο καπνός του τσιγάρου και η αποπνικτική ζέστη με έκανε να βγάλω αμέσως το παλτό μου ...

Ο δυνατός ήχος της μουσικής μου έκοψε την ανάσα παρασέρνοντας την καρδιά μου να χτυπάει στον Ρυθμό...

Ακολούθησα την Έμμα που ήξερε που βρισκόταν οι V.I.P. θέσεις που μας έκλεισε...

Φτάσαμε στην αρχή της σκάλας που άλλος ένας τύπος της ασφάλειας περίμενε να ελέγξει τις κάρτες στο λαιμό μας που θα κρατούσε ...

Την έβγαλα και του την έδωσα καθώς προσπαθούσε να εξακριβώσει τα στοιχεία σύμφωνα με το τάμπλετ ...

"Καλή διασκέδαση κυρίες μου" είπε ευγενικά ανοίγοντας τον κρίκο της κορδέλας που είχαν κρεμάσει ..

Με αέρα αυτοπεποίθησης αρχίσαμε να ανεβαίνουμε τα σκαλιά ...

Πολλά βλέμματα από κάτω , κυρίως αντρικά έπεσαν πάνω μας ...

Ένιωσα όμορφη ...

Ένιωσα ότι μπορούσα να κατακτήσω όλο τον κόσμο ...

Καθίσαμε στο τραπέζι με τα δύο καναπεδακια που πάνω του η Χρυσή ταυτότητα έγραφε το επίθετο της Έμμας ...

Μια σερβιτόρα ντυμένη πιο καλά από του κάτω χώρου μας πλησίασε με ένα χαμόγελο ...

"Παρακαλώ πείτε μου αν είστε έτοιμες " είπε προσπαθώντας να ακουστεί πιο πάνω από την μουσική ...

"Δύο βότκες με λεμόνι belvedere" είπε η Έμμα παραγγέλνοντας την αγαπημένη μας πλέων βότκα ...

Η σερβιτόρα μας χαμογέλασε γλυκά ...

Άρχισα να παρατηρώ τον χώρο γύρω μου παράξενη ...

Ήταν η πρώτη μου φορά σε VIP θέσεις και μάλλον η τελευταία καθώς προτιμούσα να χάνομαι στην πολυκοσμία...

Γύρω μου τα περισσότερα τραπέζια ήταν είδη κατοχυρωμένα από άτομα κάθε ηλικίας ...

Κυρίως επικρατούσαν ηλικίες της μητέρας μου και άνω...

Τα βλέμματα των μεγαλύτερων ανδρών φαίνονταν ότι είχαν πέσει πάνω μας ...

•𝒸𝒽𝒶𝓃ℊ𝒾𝓃ℊ 𝓉𝒽ℯ 𝒹𝒶𝓉𝒶•Where stories live. Discover now