Κατάρα? Βουντού ? Μαύρη Γάτα ?... Part 2

185 16 9
                                    



"Not everybody smiles of happiness, some smile's to hide their tears.."






Είχε περάσει τουλάχιστον ένα μισάωρο που περιμέναμε ακόμη την μάνα μου...

Τραγικό το ξέρω...

"Μαμά ακόμα?" φωναξε ο Ντάνιελ ξεφυσωντας...

Κροταλισα τα δάχτυλα μου στην άκρη του καναπέ νευρικά...

"Σε μισό λεπτό αγάπες μου" φωναξε μελωδικά από πάνω...

ΘΑ ΤΗΝ ΣΦΑΞΩ ...

Ξεφυσιξα προσπαθώντας να κατευνασω την επυθιμια να την πάρω σηκωτη..

Ο ήχος από τα τακούνια στο μάρμαρο με επανέφερε κοιταζωντας την μητέρα μου...

Ντυμένη με μια γαλάζια τουαλέτα ήταν πανέμορφη με τα φρέσκο βαμμένα ξανθά μαλλιά της να κυματίζουν μπούκλες..

"Πως σας φαίνομαι?" είπε κανωντας μια στροφή..

Ρολαρα τα μάτια μου κοιτώντας την...

"Καλά καλά παμε" είπε σπροχνωντας μας προς την έξοδο..

Μπήκαμε στο μαύρο τζιπ ασφαλείας που μας περίμενε απέξω κλεινωντας τις πόρτες..

"Γειά σας λαίδη Brouno" είπε ο οδηγός χαμογελώντας γλυκά στην μητέρα μου..

"Αγαπητέ μου Louis πόσο χαίρομαι που σε βλέπω ξανά" είπε η μητέρα μου δινωντας του πεταχτά φιλάκια στα μάγουλα προσέχοντας μην χαλάσει το μακιγιάζ της...

Ρολαρα για ακόμα μια φορά τα μάτια μου αρχίζοντας να νευριαζω με την στάση της μητέρας μου...

Ο Louis γύρισε κοιτώντας μας...

" Ο αγαπητέ μου Daniel πως είσαι?" είπε ευγενικά χαιρετοντας τον αδερφό μου μέχρι που το βλέμμα του στάθηκε πάνω μου...

"και ποια είναι αυτή η αιθέρια παρουσία?" ρώτησε φιλωντας το χέρι μου..

Εγώ χαμογέλασα ευγενικά...

"Αυτή είναι η κόρη μου Louis" είπε η μητέρα μου με μια δόση περηφάνιας...

Αφού μου χαμογέλασε ευγενικά ξεκίνησε το αμάξι...

Έπειτα από ένα 20λεπτο φτάσαμε σε μια από τις επαύλεις που γίνονταν για διάσημες δεξιώσεις στον κινηματογράφο τομέα...

Δημοσιογράφοι κάθε λογής βρισκομτουσαν απέξω ενώ κάποιοι με διαφορά πάσα κρεμασμένα στον λαιμό τους έμπαιναν μέσα..

Ο Louis σταμάτησε στην είσοδο που ήταν στρωμένο ένα χαλί για να κάνουμε εντυπωσιακή έξοδο...

•𝒸𝒽𝒶𝓃ℊ𝒾𝓃ℊ 𝓉𝒽ℯ 𝒹𝒶𝓉𝒶•Where stories live. Discover now