Ζήτω που καήκαμε!!

154 17 0
                                    




"I don't want anyone else to have your heart, kiss your lips, or be in your
arms because that's only my place ...."






Αρχίσαμε να τρέχουμε πανικόβλητοι ψάχνοντας το τσιγάρο και το που είχε πέσει ...

Γαμωτο σου Κρις ....

Είπα από μέσα μου για τρίτη συνεχόμενη φορά αφού δεν έβλεπα πουθενά το έτοιμο τσιγάρο του ....

Ο χαρακτηριστικός ήχος του συναγερμού σε περίπτωση φωτιάς ήχησε στα αυτιά μου μαζί με το νερό που άρχιζε να πέφτει ..

Υπέροχα θα πλημμυρισουμε και από πάνω ...

Τα έντονα χτυπήματα στην πόρτα μου με έκαναν να παγωσω...

Την γάμησα άμα βρει τον Κρις εδώ ...

Ο Κρις άρχισε να ντύνετε γρήγορα κάνοντας μου νόημα να τον ακολουθήσω ...

Έβαλα γρήγορα το βρεγμένο σορτσάκι της πιτζάμας μου μαζί με μια μακρυμάνικη φούτερ μου ...

"Άλις είσαι μέσα ?" Ρώτησε προσπαθώντας να ανοίξει την πόρτα ο γλυκός μου αδερφός ...

Έδειξα γρήγορα στον Κρις το μπάνιο για να κρυφτεί ...

Φυσικά και ως ανεγκεφαλος άρχισε να μου κάνει περίεργα νοήματα κοιτώντας γύρω του ...

Τον άρπαξα με δύναμη βαζωντας τον μέσα στο μπάνιο κλείνοντας την πόρτα στα μούτρα του ...

Έχω που έχω το άγχος μου έχω και τον ηλίθιο ...

Πήγα να ανοίξω την πόρτα αλλά ήταν κλειδωμένη ...

Γαμωτο σου Κρις..

Άνοιξα με φορά την πόρτα του μπάνιου ...

"Το κλειδί " φώναξα ψυθιριστα...

Εκείνος έμεινε για λίγο ...

Πες μου ότι δεν έχασε το κλειδί του δωματίου μου ...

"Στο συρτάρι με τα εσώρουχα σου" είπε ψυθιριστα ....

Αλήθεια τώρα ?

"Άλις είσαι μέσα? Καιγομαστεεε" φώναξε πιο δυνατά ο αδερφός μου πίσω από την πόρτα ...

Ωχχχ τι του λέμε τώρα ?

"Ένα λεπτό " φώναξα δυνατά για να με ακούσει καθώς έτρεχα σαν την τρελή προς την μεγάλη άσπρη συρταριερα ...

Τι ηλίθιος που είναι ....

Άρχισα να ψάχνω σε όλη την συρτάρια με τα εσώρουχα μου ....

•𝒸𝒽𝒶𝓃ℊ𝒾𝓃ℊ 𝓉𝒽ℯ 𝒹𝒶𝓉𝒶•Where stories live. Discover now