Θύτης ή Θύμα? Ιδού η απορία

186 15 8
                                    


"I have late night conversation with the moon , he tells me about the sun and i tell him about you ..."

|S. L. Gray







"Δεν ήξερα ότι καπνίζεις και Marlboro Gold" ακούστηκε η φωνή του από την παραδίπλα πολυθρόνα...

Τον κοίταξα αινιγματικά παρατηρώντας την σφραγίδα της εταιρίας πάνω στο τσιγάρο μου..

"καλό είναι και αυτό" είπα κοφτά κοιτώντας το νερό της Πισίνας...

Ένας θόρυβος με έκανε ασυναίσθητα να κοιτάξω δίπλα μου...

Αφού βολεύτηκε στην διπλανή καρέκλα άρχισε να με παρατηρεί...

"Τι θες Κρις?" ρώτησα ρολαρωντας τα μάτια μου...

"Να δω που είναι η άκρη της μάσκας σου"ειπε σιγανά...

Εεεεε ?

Λάσκαρε καμία βίδα?

Κόλλησε κάποιο γρανάζι?

"Τι λες ?" ρώτησα κοιτώντας τον στα μάτια..

Τόσο όμορφα ματιά...

"Απλα αναρωτιέμαι που έχεις κρύψει όλη την σαπίλα σου" είπε έχοντας έναν σοβαρό τόνο στην φωνή του...

Ένα κόκκινο λαμπάκι άναψε μέσα μου...

Αλλα οχιιιιιιιιιιιι γλυκιεεεεε μουυυ...

"Όλοι κρύβουμε κάτι Κρις.. Όπως εσύ για παράδειγμα..." είπα ήρεμα διακοπτωντας την ροή της πρότασης..

Το γοητευτικό του βλέμμα με κοιτούσε με αγωνία για κάποιον ανεξήγητο λόγο...

"Το μικρό πουλί σου για παράδειγμα" είπα αφηνωντας το μισότελειωμένο τσιγάρο στο γυάλινο τασάκι..

Σηκώθηκα με ήρεμες κινήσεις όρθια για μπω στο εσωτερικό όταν μου άρπαξε το χέρι..

"Μία χαρά όμως ήθελες να σε πάρω πριν" είπε με το αλαζονικό υφακι του να στολίζει κάθε μύ του προσώπου του..

Οι τρίχες του σβέρκου μου σηκώθηκαν μόνο στην σκέψη της στιγμής εκείνης..

Πόσο αφελής ήμουν..

Τον κοίταξα αφηνωντας ένα χαμόγελο και μπήκα μέσα..

Κοιταξα τα παιδιά που ήταν απορροφημενα στην ταινία χωρίς να παρατηρούν την παρουσία μου στον χώρο..

Βολεύτηκα στο πάτωμα κοιτώντας απέναντι μου..

Οι σκέψεις μου με είχαν συνθλίψει..

•𝒸𝒽𝒶𝓃ℊ𝒾𝓃ℊ 𝓉𝒽ℯ 𝒹𝒶𝓉𝒶•Où les histoires vivent. Découvrez maintenant