"After a while , we start using alcohol to cope with problems than only
alcohol is causing"•jamesswanwick
Ήταν γύρω στις 12 όταν πια είχαμε ετοιμαστεί...
Το μαύρο κολλητό τιραντε φόρεμα ήταν πιο ασφυκτικό και από πνιγμό σε πισίνα...
Αλλα έμπλεξα με τρελή...
Έλεος δηλαδή...
Το απαλό μακιγιάζ μου έκανε αντίθεση με της Εμμας που είχε τονίσει τα χείλη της με έντονο βαθύ κόκκινο κραγιόν...
Είχε φορέσει ένα Μπορντό κολλητό φουστάνι με τις τιράντες να πέφτουν αερινες πάνω στους λεπτούς ώμους της ενώ οι μαύρες ψηλές γόβες της έδιναν το ένα αξιοπρεπές ύψος...
Το καλό με τις κοντές είναι αυτό...
Αλλα ΓΑΜΩ δεν μπορούμε να κυκλοφορούμε μέσα στο σπίτι με ψηλοτάκουνα για να φτάνουμε στα ντουλάπια...
ΝΤΡΟΠΉ ΚΑΙ ΑΊΣΧΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ 20ΠΟΝΤΑ ΠΑΠΟΎΤΣΙΑ...
ΠΡΟΤΕΊΝΩ ΝΑ ΑΡΧΊΣΕΙ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΤΟΥΣ ΑΠΌ ΤΏΡΑ..
Μετά από τον μίνι συλλογισμό μου αποφάσισα να σηκωθώ από το κρεβάτι μου που είχα απλωθεί σαν αστερίας...
ΠΆΤΡΙΚ ΣΥΝΆΔΕΛΦΕ ΣΩΣΕ ΜΕ..
Και μετα απο πολύ κόπο άρχισα να συνηθίζω το απότομο ύψος που πήρα...
Τι ωραίο να είσαι ψηλή...
Τώρα μπορώ να χτυπάω άνετα τον Ντάνιελ χωρίς κόπο να τον φτάσω...
Πήρα τον μαύρο φάκελο που είχα μέσα το κινητό μου και τα λεφτά μου και βγηκα εξω μαζί με την Έμμα...
Οι αγανακτισμένες φωνές των αγοριών έσπαγαν την ησυχία...
Δεν φταίω εγώ που η Έμμα έφτιαχνε μισή ώρα το μαλλί της...
Πάλι καλά που είχαμε κλειδώσει την πόρτα γιατί προσπαθούσαν να μπουκάρουν μέσα και να μας πάρουν σηκωτες...
Αρχίσαμε να κατεβαίνουμε τις σκάλες με τον ήχο από τις γόβες μας να αντηχεί παντού κάνοντας ηχώ σε όλο το σπίτι...
Οσο πλησιάσαμε τα βλέμματα των αγοριών στράφηκαν σε εμάς σκαναρωντας μας από πάνω μέχρι κάτω...
Το βλέμμα του Κρις έπεσε πάνω μου χαράζοντας ένα στραβό γελακι στο πρωσοπο του...
Τα λακακια πήραν μορφή δίνοντας ένα γοητευτικό τονο στο χαμόγελο του..
BẠN ĐANG ĐỌC
•𝒸𝒽𝒶𝓃ℊ𝒾𝓃ℊ 𝓉𝒽ℯ 𝒹𝒶𝓉𝒶•
Teen Fictionꨄ︎𝐑𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐨𝐧𝐞 ꨄ︎ "Ποιος σου το έκανε αυτό μικρή μου?" "Δεν έχει σημασία " "Έχει για μένα " "Ξέρουμε και οι δύο πώς δεν έχει" ꨄ︎𝐑𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐰𝐨 ꨄ︎ "Δεν έχεις κανένα δικαίωμα πάνω μου παρά κάθε άλλο εσένα πρέπει να πάρει ο διάολος " "Πόσε...