"I'll hurt you for this. I don't know how yet, but give me time .. A day will
come when you think yourself safe and happy , and suddenly your joy will turn to ashes in your mouth , and you'll know THE DEBT IS PAID"•George R.R. Martin
Το πρώτο πράγμα που αντίκρισα βγαίνοντας από το αεροδρόμιο ήταν οι τεράστιοι ουρανοξύστες...
Κάλυπταν μέχρι εκεί που έφτανε το μάτι μου να δει...
Ο παγωμένος αέρας έκανε την αίσθηση του στα μάγουλα μου...
Ο πατέρας μου με κοίταξε περήφανα καθώς προχώρησε σε μια λιμουζίνα που μας περίμενε..
Θεαματική είσοδος δεν λέω...
Αλλά πάντα προτιμούσα την απλότητα...
Ένας ψηλός άντρας μας άνοιξε την πόρτα περιμένοντας να μπούμε...
Χαμογέλασα γλυκά στον πατέρα μου καθώς κάθισα στην άλλη μεριά παρατηρώντας τον κόσμο εξω...
Όλοι περπατούσαν ανέμελα...
Τα πρόσωπα τους σοβαρά και αδιάφορα...
Κανείς δεν έδινε σημασία στον άστεγο που κρατούσε σφιχτά την κουβέρτα γύρω του...
Βγήκα απότομα από το αυτοκίνητο τρέχοντας εκει...
Οι άνδρες του πατέρα μου πήγαν να με πιάσουν περιμένοντας την άδεια του πατέρα μου..
πλησίασα τον κυριουλη και Αφού του χαμογέλασα του πρόσφερα το ζεστό μπουφάν μου όπως και μια τυρόπιτα που είχα αγοράσει στην καφετέρια του αεροδρομίου...
Εκείνος τα αρνήθηκε...
Δεν ήθελε να τον λυπούνται...
Ήξερα το συναίσθημα αυτό...
Του τα έδωσα καθώς τον αγκάλιασα σφικτά...
Αφού του έδωσα το τηλέφωνο επικοινωνίας μου εφυγα μπαίνοντας στην λιμουζίνα...
Ο πατέρας μου μου χαμογέλασε χαϊδεύοντας το κεφάλι μου...
"Αυτή είναι η κόρη μου" είπε περήφανα...
Ναι αυτό ήταν ενα απο τα απλα πράγματα που με έκαναν χαρούμενη...
Άνοιξα το παράθυρο καθώς παγωμένος αέρας γέμισε το πρωσοπο μου...
Καθόμουν και παρατηρούσα επί ώρες τα πάντα..
Κοίταζα έκπληκτη την διαφορετική ρουτίνα σε σχεση με την Ελλάδα...
YOU ARE READING
•𝒸𝒽𝒶𝓃ℊ𝒾𝓃ℊ 𝓉𝒽ℯ 𝒹𝒶𝓉𝒶•
Teen Fictionꨄ︎𝐑𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐨𝐧𝐞 ꨄ︎ "Ποιος σου το έκανε αυτό μικρή μου?" "Δεν έχει σημασία " "Έχει για μένα " "Ξέρουμε και οι δύο πώς δεν έχει" ꨄ︎𝐑𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐰𝐨 ꨄ︎ "Δεν έχεις κανένα δικαίωμα πάνω μου παρά κάθε άλλο εσένα πρέπει να πάρει ο διάολος " "Πόσε...