"Face of an angel ,
Mind of a killer"Η ζεστη της Αθηνας με έφερε μια ανατριχίλα πάνω μου με την διαφορά θερμοκρασίας της Νέας Υόρκης...
Μου είχε λείψει η Ελλάδα περισσότερο από όσο φανταζόμουν...
Περπάτησα γρήγορα με τις αποσκευές μου στα χέρια μέχρι την κοντινότερη πιάτσα ταξί..
Αφού ειπα την διεύθυνση του παλιού μου σπιτιού το άγχος με έπιασε...
Τα χέρια μου τρεμάμενα ενώ ένιωθα τον ιδρώτα...
Δεν ήξερα τι θα έλεγαν....
Δεν θα με αναγνώριζαν το μόνο σίγουρο...
Ίσως και η ιδέα να τους κάνω έκπληξη ήταν λίγο παρατραβηγμενη αν σκεφτεί κανείς ότι ερχόμουν τελείως διαφορετική...
Είχα αλλάξει πολύ μέσα σε ένα χρόνο και είχα καθορίσει τα θέλω μου...
Είχα κάνει τις δικές μου επιλογές ανεξάρτητα τους γύρω μου...
Όμως πια ήμουν πίσω..
Όμως είχα ξεχάσει την γλυκιά Άλις που όλοι ήξεραν...
Ή φωνή του ταξιτζή με το χαρακτηριστικό "φτάσαμε" με έβγαλε από τον συλλογισμό μου..
Μηχανικά του εδώσα τα λεφτά που αναγράφονταν στο μικρό τάμπλετ του...
Βγήκε έξω και στάθηκα απέναντι από την μεγάλη σιδερένια πόρτα με την βαλίτσα στα χέρια...
Παρατηρούσα το παλιό μου σπιτι δίχως καμία αλλαγή να ορθώνεται μπροστά μου...
Προχώρησα προς τον φύλακα που έστεκε ανενόχλητος στην παρουσία μου...
Με κοίταξε με μισο μάτι καθώς στάθηκα μπροστά του...
"Θα μου ανοίξεις?" Ρωτάω απαιτητικά..
Εκείνος με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω παρατηρώντας το ντύσιμο μου...
"Όνομά για να ενημερώσω μέσα?" Ρωτησε σηκώνοντας το τηλέφωνο για να επικοινωνήσει μέσα...
Χτυπάω το κινητό βάζοντας το στην θέση του..
"Το θέμα είναι ότι δεν θα επικοινωνήσεις μέσα.. ειμαι η Alicia " είπα με ύφος..
Εκείνος με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω γελώντας...
"Λίγο δύσκολο.. ξες διαφέρεται λίγο στο σωματοτυπο" ειπε μέσα στα γέλια του...
Η αμφισβήτηση του με εκανε να σφίξω τις γροθιές μου ανοίγοντας την τσαντα της πλάτης μου...
YOU ARE READING
•𝒸𝒽𝒶𝓃ℊ𝒾𝓃ℊ 𝓉𝒽ℯ 𝒹𝒶𝓉𝒶•
Teen Fictionꨄ︎𝐑𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐨𝐧𝐞 ꨄ︎ "Ποιος σου το έκανε αυτό μικρή μου?" "Δεν έχει σημασία " "Έχει για μένα " "Ξέρουμε και οι δύο πώς δεν έχει" ꨄ︎𝐑𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐰𝐨 ꨄ︎ "Δεν έχεις κανένα δικαίωμα πάνω μου παρά κάθε άλλο εσένα πρέπει να πάρει ο διάολος " "Πόσε...