Όλα όσα θέλω ...

97 15 13
                                    


‼️‼️Ανακοίνωση στο τέλος ‼️‼️



".... Start where you are ...
.... Use what you have ....
.. Do what you can ..."


Χτύπησα τα χέρια μου μεταξύ τους δηλώνοντας το τρίτο διάλειμμα για σήμερα ...

Ήταν μια από τις τρεις τελευταίες προπονήσεις και τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά...

Η ομάδα ποδοσφαίρου για ακόμα μια φορά τελείωσε νωρίτερα από έμας δίνοντας ραντεβού σε ένα από τα μπαράκια της περιοχής...

Παλι καλά να λέω γιατί με τον Κρις στον ίδιο χώρο δεν μπορούσα να συγκεντρώθω ...

Πήρα το μπουκάλι με το νερό μου κατεβάζοντας μια γενναία ποσότητα ..

Το κλίμα ήταν καλύτερο έπειτα από την συζήτηση μου με την Μάντισον άλλωστε ήταν η μοναδική που ήξερε για εμένα και τον Κρις ...

Το βλέμμα μου για ακόμα μια φορά έπεσε στην Έμμα γεμίζοντας με τύψεις ....

Η αντίδραση της ήταν κάτι που δεν ήθελα να μάθω στην συγκεκριμένη περίπτωση...

Ώρες ώρες έπιανα τον εαυτό μου να θέλει να της πει τα πάντα αλλά δεν μπορούσα ...

Είναι η μοναδική φίλη που είχα τόσα χρόνια και για ακόμα μια φορά την είχα προδώσει ...

Ήταν για το καλό της έλεγα στον εαυτό μου συνέχεια και αυτή η φορά δεν θα ήταν εξαίρεση ....

"Δεν περίμενα αυτή την εξέλιξη όταν σου έλεγα να μπεις στις μαζορέτες" με πλησίασε γελώντας και δεν μπορούσα να μην γελάσω στην προσπάθεια μου να διώξω τις τύψεις ....

Εκείνη σαν από μηχανής θεός κατάλαβε την προσπάθεια μου ...

"Τι έχεις ?" Με ρώτησε χαϊδεύοντας την πλάτη μου ...

Τύψεις ...

"Πολύ κούραση ... Θέλω να εξαφανιστω " είπα ειλικρινά ...

Όντως ήμουν κουρασμένη ...

Κουρασμένη από τις συνεχείς τύψεις που βάραιναν τα σωθικά μου...

Κουρασμένη από την ευθύνη που δεν σταματάγε να μου υπενθυμίζεται από τον προπονητή ...

Κουρασμένη από όλα και όλους ...

Εκείνη με ένα χαμόγελο χτύπησε τα χέρια της δημιουργούντας έναν εκκωφαντικό θόρυβο ...

•𝒸𝒽𝒶𝓃ℊ𝒾𝓃ℊ 𝓉𝒽ℯ 𝒹𝒶𝓉𝒶•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora