εγώ & εσύ

140 15 4
                                    

"We 're a mess you and I,but the
truth is , you captivate me
in ways no soul ever will"

•perry poetry









Οι ηλιαχτίδες του ήλιου περνούσαν από μια μικρή χαράδρα πέφτοντας πάνω στο πρόσωπο μου ..

Όσο και να ήθελα να γυρίσω να κοιμηθώ κι άλλο ανάγκασα τον εαυτό μου να ξυπνήσει ...

Η θέα ....

Το καλύτερο θέαμα που έχω δει στην ζωή μου ...

Ποια αστέρια και φεγγάρια ...

Ποια ηλιοβασιλέματα να συγκριθούν με αυτό που αντικρίζω...

Το ήρεμο πρόσωπο του ...

Η χαλαρή του αναπνοή και το μικρό ανασηκωμα του στηθούς του ...

Το μικρό συνοφρυωμα ανάμεσα στα φρύδια του ...

Η ανάγκη για επαφή γίνεται πιο δυνατή ...

Σηκώνω το χέρι μου και με τα ακροδαχτυλα μου ακουμπάω το πρόσωπο του...

Η λεία του επιδερμίδα του κάτω από το δέρμα μου με καίει ..

Ακουμπάω τις γωνίες του προσώπου του που με τόσο ζήλο έπλασε ο Θεός ...

Η έκφραση του αλλάζει κόβοντας μου την αναπνοή ...

"Δεν σου έχουν πει να μην καρφώνεις τον άλλο όταν κοιμάται ?" Λέει με μια βαριά φωνή από τον ύπνο...

Στα αυτιά μου ακούγεται σαν την πιο ωραία μελωδία ....

Απομακρύνω το χέρι μου λέγοντας ένα σιγανό συγνώμη...

"Μην σταματάς ..." Ξαναλέει πιάνοντας το χέρι μου βάζοντας το ξανά στην προηγούμενη θέση του κλείνοντας τα μάτια του ...

Αρχίζω να περιεργάζομε το πρόσωπο του με το χέρι μου χαράζοντας κάθε μικρή λεπτομέρεια στο μυαλό μου ...

"Με τρελαίνεις Αλίσια " είπε λίγο πιο σιγά ενώ η φωνή του ήταν ακόμα βαριά από τον ύπνο ..

Χαμογέλασα καθώς απομακρύνθηκα καλύπτοντας την γύμνια μου με την μπλούζα του ...

Μου χαμογέλασε πονηρά βλέποντας με να απομακρύνομαι..

Περπάτησα μέχρι την κουζίνα βάζοντας νερό στην μηχανή του γαλλικού και στην επιπρόσθετη θήκη τον καφέ ..

Την ενεργοποίησα αφήνοντας δύο κούπες στην άκρη ...

Χμμμ τι να έχει άραγε στο ψυγείο ...

•𝒸𝒽𝒶𝓃ℊ𝒾𝓃ℊ 𝓉𝒽ℯ 𝒹𝒶𝓉𝒶•Where stories live. Discover now