ΔΟΛΟΦΟΝΊΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ

214 17 4
                                    



"Sometimes ,I'm the mess
sometimes, I'm the broom
On the hardest day's,
I have to be both ...."

• Rudy Francisco





Ο ενοχλητικός ηχος από το ξυπνητήρι άρχισε να ήχει με το τραγούδι από τα στρουμφακια να με παρηγορεί...

Βαριεστημενα έκλεισα το ξυπνητήρι καθώς τυρανουσε τα ευαίσθητα απο τον ύπνο αυτιά μου...

Σηκώθηκα προχωρώντας σε στυλ ζόμπι προς την κουζίνα αναζητώντας το μαγικο φίλτρο που λέγεται καφές...

Με κλειστά μάτια και μηχανικές κινήσεις έβαλα γαλλικό καφέ σε μια κούπα περνώντας θέση σε μια καρέκλα...

Ήπια μια γουλιά καφέ τριβωντας τα μάτια μου που ήταν κολλημένα με τζιμπλες...

Τα άνοιξα διστακτικά βλεπωντας τον Carlo να με κοιτάει με γουρλωμένα ματιά...

"Νόμιζα ότι είσαι κάποιο φάντασμα" είπε περνώντας ένα creepe ύφος..

Χασμουρηθηκα σαν κυρία φυσικά...

Ανοιγωντας το στόμα μου με κάτι περίεργους ήχους να ακούγονται λες και βιάζουν τον λάρυγγα μου και αφηνωντας ένα δάκρυ να κυλήσει..

Οκ η μόνη που δακρύζω όταν ξυπνάω...

Το κατάλαβα..

Αφού συνέχισα να μην μιλάω στον Carlo συνέχισα να πίνω τον καφέ μέσα στην απόλυτη ηρεμία...

Ο Carlos συνέχισε να με κοιτάει Περίεργα...

Πήγε να ανοίξει το στόμα του προσπαθώντας να χαλάσει την όμορφη ηρεμία μου...

"Αγαπητό μου παιδί δεν βλέπεις ότι σε γράφω και πίνω τον καφέ μου?" είπα νευριασμενη...

Η αδερφή μου μπήκε μέσα στην κουζίνα κοιτώντας μας περίεργα...

"Αγαπητέ μου φίλε... Μην της μιλάς μέχρι να πιει τουλάχιστον τέσσερις γουλιες καφέ.. Είναι επικίνδυνη" είπε η αδερφή μου γέλωντας...

" Ηλιθιε μπαμπούινε" είπα και καλά θιγμενη και έφυγα...

Άκου εκεί εγώ το πιο ήρεμο γλυκό πλάσμα γίνομαι επικίνδυνο...

Τώρα εγώ φταίω που θέλω να τον πετάξω πάνω στην σακαρακα που λέγεται αυτοκίνητο του και να....

Ανασααααα....

.... Να πάρω το μηχάνημα δεθυμάμαιπωςλέγεται και να τον κάνω μια μια πίτα μαζί με...

•𝒸𝒽𝒶𝓃ℊ𝒾𝓃ℊ 𝓉𝒽ℯ 𝒹𝒶𝓉𝒶•Où les histoires vivent. Découvrez maintenant