"She wore her hopes
like a crown ,an
outspoken soliloquy
of....... dream's.."•Ariana
Γύρισα σπίτι και έτρεξα κατευθείαν στην τουαλέτα...
Μόλις ξελαφρωσα την κύστη μου μπήκα κάτω από το κρύο νερό του ντουζ...
Εκανα γρήγορα ένα μπάνιο αλείφωντας το αγαπημένο μου αφρόλουτρο πάνω σε όλο μου το σώμα...
Μετά από μια μεγάλη αναζήτησης του μπουρνούζιου μου κατέληξα να βρίζω τον εαυτό μου για την μνήμη χρυσόψαρου που κατέχει..
Τύλιξα γύρω από το σώμα μου την μία και μοναδική πετσέτα μαλλιών που υπήρχε προσπαθώντας να καλύψω το ακάλυπτο...
Βγήκα προσεκτικά παρατηρώντας αν είναι κανείς στο δωμάτιο μου...
Αφού δεν ήταν κανείς..
Έτρεξα κλειδώνονται την πόρτα...
Ένας μισητός ήχος ήχησε στα αυτιά μου κανωντας με να παγωσω...
Το γέλιο του...
Τι θέλει αυτός εδώ...
Κρατώντας όσο πιο σφιχτά μπορούσα την πετσέτα γύρισα να τον κοιτάξω...
"τι κάνεις εδώ?" είπα νευριασμενη
Εκείνος με σκαναρε από πάνω μέχρι κάτω αποκτώντας το στραβό χαμόγελο που τόσο ηθελα να του το βγάλω από την μάπα...
Με πλησίασε παρατηρώντας με ακόμα...
Με αργά βήματα έκανα πίσω ακουμπώντας την πλάτη μου στον παγωμένο τοίχο...
Ενα κύμα ανατριχίλας έπιασε όλο μου το σώμα...
Το βλέμμα του με φυλάκισε...
Οι παλμοί μου ανέβηκαν και ένιωσα την καρδιά μου να θέλει να βγει έξω..
Το βλέμμα του σταμάτησε στα χείλη μου ενώ συνέχιζε να προχωράει προς το μέρος μου...
Κάλυψε την λιγοστή απόσταση..
Το χέρι του σηκώθηκε χαιδευοντας το μάγουλο μου ενω άρχισε να κατεβαίνει προς τον λαιμό μου...
Χαιδεψε τα έντονα πλέων κόκαλα του στήθους μου ενώ η αναπνοή μου πλέων έβγαινε κόφτη...
Τραβηξε το χέρι μου από την πετσέτα αφηνωντας την να πέσει κάτω...
Ένα αίσθημα λαχταράς για αυτό που πρόκειται να γίνει με κατέκλυσε...
YOU ARE READING
•𝒸𝒽𝒶𝓃ℊ𝒾𝓃ℊ 𝓉𝒽ℯ 𝒹𝒶𝓉𝒶•
Teen Fictionꨄ︎𝐑𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐨𝐧𝐞 ꨄ︎ "Ποιος σου το έκανε αυτό μικρή μου?" "Δεν έχει σημασία " "Έχει για μένα " "Ξέρουμε και οι δύο πώς δεν έχει" ꨄ︎𝐑𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐰𝐨 ꨄ︎ "Δεν έχεις κανένα δικαίωμα πάνω μου παρά κάθε άλλο εσένα πρέπει να πάρει ο διάολος " "Πόσε...