χίλια κομμάτια...

94 14 24
                                    



🇨 🇪 🇱 🇪 🇧 🇷 🇦 🇹 🇮 🇴 🇳    

🇫 🇴 🇷 

🇫 🇴 🇾 🇷    🇹 🇭 🇴 🇺 🇸 🇦 🇳 🇩  
 
🇻 🇮 🇪 🇼 🇸 









"𝐈 𝐰𝐢𝐬𝐡 𝐢 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐲 𝐩𝐚𝐢𝐧 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐨𝐧𝐞 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭 ... 𝐍𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐲𝐨𝐮 , 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐦𝐞.."







"Άλις " ακούστηκε η έκπληκτη φωνή της Έμμας....

Και δεν μπορούσα εκείνη την στιγμή να κάνω τίποτα πέρα από να παγωσω...

Γύρισα παγωμένη να την κοιτάξω ...

Τα μάτια της ήταν γουρλωμενα ενώ τα χείλη της είχαν ανοίξει από την έκπληξη...

"Έμμα " είπα τραυλιζοντας αφήνοντας την λέξη να ακουστεί σαν ψίθυρος ...

Εκείνη από έκπληκτη μετατράπηκε σε θυμωμένη καθώς με κοιτούσε με μάτια που πέταγαν σπίθες ....

Και τότε κατάλαβα ...

Είχε δίκιο ο Κρις....

Έπρεπε να της είχα μιλήσει ....

"Ώστε τόσο καιρό καθόμουν και αναρωτιομουν... Έλεγα τι έχεις πάθει ...
Καθόμουν η ηλίθια και νόμιζα ότι κάτι κάνω λάθος ... Και για ακόμα μια φορά προδίδεις εμένα κρατώντας μου μυστικά αλλά παράλληλα προδίδεις τον εαυτό σου ... " Είπε θυμωμένη ....

"Έμμα σταματά σε παρακαλώ " είπα καθώς μερικά δάκρυα άρχισαν να κυλούν ....

"Βλέπεις τι της κάνεις ? " Είπε νευριασμένος ο Κρις καθώς χάιδεψε την πλάτη μου προσπαθώντας να ηρεμήσει ...

"Εσύ μην μιλάς ... " Είπε θυμωμένη δείχνοντας το αγόρι δίπλα μου με το δάχτυλο της ...

Έπειτα κοίταξα τον Κρις...

Δεν θα μπορούσαμε ποτέ να κάνουμε μια συζήτηση ενώ ο Κρις ήταν μπροστά ...

"Άφησε μας μόνες " ζήτησα παρακλητικά ...

Εκείνος με κοίταξε προσπαθώντας να ζυγίσει τις πιθανότητες...

"Μόνο άμα ξέρω ότι θα είσαι καλά " μου είπε τρυφερά ....

•𝒸𝒽𝒶𝓃ℊ𝒾𝓃ℊ 𝓉𝒽ℯ 𝒹𝒶𝓉𝒶•Where stories live. Discover now