Άπλωσα λίγο μεικαπ πάνω στον μελανιασμενα μου λαιμό ενώ τύλιξα ένα άσπρο φουλάρι για δεύτερη συνεχόμενη μέρα...
Τα μελανιασμενα περίγραμματα των χεριών του πλέων αχνοφενονταν...
Έβαλα τα άσπρα μου Σταν Σμιθ ενώ κοίταξα το είδωλο μου στον ολοσομο καθρέπτη..
ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΜΗΝ ΜΕ ΜΑΤΙΑΣΩ..
ΘΕΑΡΑ ΕΊΜΑΙ ΠΆΛΙ..
ΓΚΟΥΧ ΓΚΟΥΧ..
*πνίγεται το υποσυνείδητο μου από την άλλη πλευρά..
ΨΩΦΑ...
Περνώ την σχολική μου τσάντα ενώ κατεβαίνω χοροπηδωντας τα σκαλιά..
"κάποια έχει κέφια" σιγοτραγουδησε ο αδερφός μου μόλις με είδε...
"και γιατί να μην έχω? Ο ήλιος Λάμπει ακόμα.. Έχει υποφερτή ζέστη ακόμα... Και ακόμη και τα ζώα πλέων έχουν φωνή" είπα χαμογελαστά ενώ τον άρπαξα από τον λαιμό(κυριολεκτικά κρεμαστικα από πάνω του) δινωντας του ένα φιλάκι στο μάγουλο..
Αφού άρχισε να σκουπίζει το μάγουλο του με αντιμικροβιακα μαντηλάκια λες και έχω χολέρα μου χαμογέλασε...
Ρολαρα τα μάτια μου συνεχίζοντας τον δρόμο μου προς την κουζίνα..
Η μητέρα μου καθόταν σε μια από τις καρέκλες απόλαμβάνοντας το πρωινό της..
"Τι κάνει η πριγκίπεσσα μου" είπε δινωντας μου ενα φιλάκι και ζουλωντας με στην αγκαλιά της..
"καλά μαμά" είπα ορεξατα..
Πήρα ένα κρουασάνακι βουτύρου και αφού το χλαπακιασα την αποχαιρέτησα..
"Μωράκι μου να σου πω" είπε πριν προλάβω να φύγω..
Γύρισα την πλάτη μου και την κοίταξα..
ΩΧΧΧΧΧ...
ΚΆΤΙ ΕΤΟΙΜΆΖΕΙ...
ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΚΑΘΌΛΟΥ ΚΑΛΟ..
ΚΑΘΟΛΟΥΥΥΥΥΥ...
ΚΑΛΌΟΟΟΟ..
"Έλα μαμά" είπα προσπαθώντας να φανώ γλυκιά...
Εκείνη με κοίταξε με ένα αθώο χαμόγελο...
" Σήμερα είναι μια δεξίωση για την νέα μου ταινία και θέλω να είσαι μαζί μου εσύ και ο Ντανιελ" είπε γλυκά..
ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...
"Ξέχνα το" της είπα ενώ γύρισα να φύγω..
" Alicia White μην γυρνάς την πλάτη σου στην μητερα σου" είπε αυστηρά σηκώνοντας τον τόνο της φωνής της..
YOU ARE READING
•𝒸𝒽𝒶𝓃ℊ𝒾𝓃ℊ 𝓉𝒽ℯ 𝒹𝒶𝓉𝒶•
Teen Fictionꨄ︎𝐑𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐨𝐧𝐞 ꨄ︎ "Ποιος σου το έκανε αυτό μικρή μου?" "Δεν έχει σημασία " "Έχει για μένα " "Ξέρουμε και οι δύο πώς δεν έχει" ꨄ︎𝐑𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐰𝐨 ꨄ︎ "Δεν έχεις κανένα δικαίωμα πάνω μου παρά κάθε άλλο εσένα πρέπει να πάρει ο διάολος " "Πόσε...