Christi: "Co si mám obléknout?" zeptala jsem se Justina a rozhodila rukama. Už je to hodina co jsme se vrátili z Justinovo zkoušky a za půl hodiny přijde Becca. Sakra,co si mám obléknout do toho debilního klubu? "Šaty?" zeptal se mě Justin a já nakrčila obočí.
"Šaty? Myslíš to vážně? Do klubu?" zeptala jsem se nevěřícně. "No a proč ne? Tak tedy v čem chceš jít?" zeptal se mě a znova se podíval do svého mobilu. "Pane Bože já nevím" řekla jsem a sedla si unaveně na postel. "Děláš jako kdyby to bylo něco životně důležitého" řekl Justin a já na něj vrhla jeden zamračený pohled. "Je to sakra důležitý, vždyť tam jdu s tebou a bude tam spoustu lidí a i paparazi" řekla jsem rychle. "No a co?" zeptal se mě a já si povzdychla. "Nechci aby si mysleli,že chodíš s holkou která nemá vkus a která je uplně mimo" řekla jsem. "Vždyť ty jsi mimoň pořád" řekl Justin a já se na něj prudce otočila. "Hej" řekla jsem a vzala polštář do rukou. Hned jsem po Justinovi polštář hodila a on se hned zasmál.
"To bylo od tebe hnusné" řekla jsem uraženě. "Ale noták, musíš mě brát trochu s hůmorem" řekl Justin a v tom mě stáhl k sobě tak že jsem ležela. "Justine" řekla jsem celkem unaveně. "Vem si ty červené šaty" šeptl a ruku položil kolem mého pasu. "Žádné červené šaty nemám" řekla jsem a Justin se posadil.
"Vážně?" zeptal se mě a z pod postele vytáhl nějakou krabici. Proto jsem se také posadila. "Otevři to" řekl a usmál se. Já jsem se na něj jen podezřele podívala a otevřela tu krabici. Byli vní nádherné červené šaty. Hned jsem si je vzala do rukou a prohlédla si je.
"Ty jsou boží" řekla jsem a hned jsem se postavila a přeběhla do koupelny. Oblékla jsem si šaty a hned se podívala na sebe do zrcadla. Nebyli vůbec špatné, ty šaty byli dokonalé. Přešla jsem znova do pokoje a usmála se. "Sluší ti" řekl Justin a usmál se na mě. "Děkuju, jsou nádherné" řekla jsem a Justin mi úsměv opětoval "Jsem rád,že se ti líbí" řekl a stoupl si z postele. "Vyfotím tě, takže se prosím nehýbej" řekl a já přikývla. Žádnou pozu jsem neudělala jen jsem se usmívala.
"Hotovo" řekl Justin a já hned k němu přeběhla. "Na žádnej instagram to nepřidávej" řekla jsem a Justin se zasmál. "Ale ano přidám" řekl a já se mu snažila mobil sebrat. "Justine,nepřidávej to tam" řekla jsem co nejvíce sklesle. "Pozdě" řekl a já se na něj zamračila. To mi děla snad naschvál. "Pff nenávidím tě" řekla jsem a odstoupila od něj.
"Já vím,že mě miluješ" řekl v klidu a zase si sedl na postel. "Nemiluju" řekla jsem rozhodně. "Vážně?" zeptal se mě Justin a do mobilu se už nedíval,díval se na mě. "Jo" řekla jsem jednoduše. "Nevěřím ti ani slovo" řekl a protáhl se.
Nechtěla jsem už tohle řešit,protože je jasné že ho miluju,ale on to vědět nemusí. Proto jsem raději změnila téma. "Proč jsi mi nemohl říct dřív, že si mi koupil šaty?" zeptala jsem se ho. "Líbilo se mi vidět tě ve spodním prádle" řekl jednoduše a ušklíbl se. "Nejsi nějak moc uchylnej?" zeptala jsem se ho a nadzvedla obočí.
"Jsem pouze kluk, kdyby mě nezajímali nahé holky tak bych byl gay" řekl a já jsem se na něj chvilku dívala. Pak jsem jen pokrčila rameny a přešla do koupelny. "Proč jsi se na mě tak dívala?" uslyšela jsem Justinovo hlas z pokoje.
"To raději nechtěj vědět" zakřičela jsem na něj a začala jsem si dělat oční linky. Obtáhla jsem si rty leskem na rty a upravila si své vlasy. Vzala jsem si ještě pudr a chtěla jsem se přepudrovat,ale Justinovo odraz v zrcadle mě zastavil.
"Copa?" zeptala jsem se ho a otočila se na něj. "Proč si se na mě tak divně dívala?" zeptal se mě znova. "Um... ty jsi mě nahou nechtěl vidět, takže...." nedořekla jsem to a Justin povytáhl obočí. "Ty si myslíš že jsem gay?" zeptal se mě a já dělala že přemýšlím. "Nooo" řekla jsem a vidět Justinovo výraz bylo vážně směšné.
"Zlato, děláš si ze mě srandu,že jo?" zeptal se mě a já se zasmála. "Jasně,že jo" řekla jsem a dala jsem mu jemný polibek na rty. Justin náš polibek prodloužil a za pas si mě přitáhl blíže k sobě. Začal pohybovat rty a já sním spolupracovala. Justinovo ruce sjeli na můj zadek,který začal následně ve svých rukou mačkat a já jsem svoje ruce obmotala kolem jeho krku. Po chvilce líbaní jsme se od sebe odtáhli a dívali si do očí.
Svým štětcem na kterém jsem měla pudr jsem Justinovi přejela po nose a rychle od něj odstoupila. "Potřebuješ přepudrovat" řekla jsem vážně. "Fuj,ne" řekl Justin a já se zasmála. "Ale ano" řekla jsem a vzala do rukou pudr. Nanesla jsem ho na štětec a přiblížila se k Justinovi.
"Nedělej to" řekl a já se na něj šibalsky usmála. "Stačí mi,že mi to dělají na různé focení. Nesnášim pudry" dodal a já protočila očima. Stála jsem oproti němu a pak jsem znova pudrem přejela po Justinovo tváři. "Ne" řekl celkem nahlas a snažil si krýt obličej,ale moc se mu to nedařilo. Pořád jsem mu štětcem přejíždela po obličeji. Dokonce bych řekla,že jsem mu napudrovala i ruku z toho jak si pořád kryl obličej.
"Už tě nechám" řekla jsem mile. "To bys byla hodná" řekl a přešel k umyvadlu. Opláchl si obličej a utřel si ho do ručníku. "Dojdu se obléknout, za pár minut je tu ta tvoje kamarádka" řekl a dal mi pusu do valsů. Jen jsem se sama pro sebe usmála a pokračovala v líčení.
Ahojte, asi by jste chtěli vědět proč nebyla část tak dlouho.... No víte je celkem těžké psát o šťastném vztahu (Justina a Christi) když můj vztah s někým skončil a ještě do teď z toho nejsem úplně v pohodě. Takže se umlouvám,samozřejmně s psaním pokračuju,ale části nebudou tak často. Část třeba vyjde jednou za čtrnáct dní....
Dále jsem Vám chtěla říct, že někdy od poloviny února (snad) začnu natáčet videa na youtube. Chtěla jsem zkusit něco nového... Byla bych ráda kdyby jste mi dali odběr,abych věděla jestli mám začít natáčet. Odkaz na můj kanál dám dolů do komentářů. :)
ČTEŠ
Shhh
FanfictionMyslím že se zabiju. Možná né dnes,příští týden,nebo příští rok. Ale cítím to, že to budu já kdo ukončí svůj život-za svých podmínek All Rights Reserved® @ChrissyTinka