27. Večeře

8.9K 495 20
                                    

Christi: "Teď si oficiálně moje přítelkyně na půl roku" řekl Justin a ušklíbl se. "Ale jen před médiemi" řekla jsem a Justin přikývl. "Vyfotíme nějakou společnou fotku na instagram?" zeptal se mě a já si skousla svůj ret. "Proč?" zeptala jsem se ho. "Aby všichni věděli,že mám novou přítelkyni" řekl a já se zasmála.

"Dobře" řekla jsem a Justin vytáhl svůj Iphone. "Sedni si na mně" řekl a já nadzvedla obočí. "Vážně musím?" zeptala jsem se ho a Justin se ušklíbl. "Musíš,teď spolu chodíme pamatuješ?" řekl a já přikývla. Sedla jsem si na Justina a přitulila se k němu. Justin dal  před nás Iphone a než jsem stačila něco vstřebat tak rty přitiskl na ty mé. Uslyšela jsem cvaknutí a Justin se od de mně odtáhl. "Hotovo" řekl a podíval se na tu fotku. "Hej,já myslela,že ta fotka bude normální" řekla jsem. "Taky že tohle je normální fotka když se dva lidé milují" řekl Justin a přidal tu fotku na instagram. Pod tu fotku napsal. "I love her voice, body, smile ..... she is perfect for me." Hned jsem se doširoka usmála a podívala se na Justina.

"Vážně ti děkuju" řekl Justin a já se usmála. "Společně ten půl rok vydržíme" řekl a políbil mě jemně na rty,pak se od de mně odtáhl a prohrábl si své vlasy. "Pujdeme na tu večeři?" zeptal se mě a já přikývla. Postavila jsem se a upravila se. "Každý spí,ale ve své posteli" řekla jsem a Justin se zasmál. "Škoda" řekl a chytl mě kolem pasu. "Nemáme ještě vybaleno" řekla jsem a odtáhla se od něj. "Od čeho jsou služky? Než se vrátíme tak budeme mít vybaleno" řekl Justin a já jsem přešla ke dveřím. 

Vyšla jsem ven a s Justinem jsme přešli k výtahu. Vešli jsme do výtahu a Justin dal ruku kolem mého pasu. "Show začíná" řekl a výtah se zastavil. Otevřeli se dveře a já uviděla pár fotografů,asi jen dokumentovali jak to tady probíhá. Justin mi dal pusu do vlasů a společně jsme šli nejspíše do restaurace.

Vešli jsme do velké místnosti kde bylo spoustu stolů,u pár stolů jsem viděla i ty holky z autobusu. Pár fotografů fotili všechno co zahlédli a hned když nás viděl jeden fotograf tak k nám přiběhl . "Vy jste Christina Dell?" zeptal se mně jeden chlap a držel v ruce foťák. "Ano,co potřebujete?" zeptala jsem se ho mile. "Musím vyfotit všechny soutěžící a vás ještě vyfocenou nemám" řekl a já přikyvla. "Mohla by jste si stoupnout  sem?" zeptal se mě a usmál se. "Pokud mě chcete vyfotit tak,ale i s Jussem" řekla jsem a Justin se usmál. "Dobrej nápad" řekl ten chlap a usmál se.

Justin si mě přitáhl více k tělu a dal mi pusu do vlasů. Fotograf nás vyfotil a Justin se od de mně odtáhl. "Děkuji" řekl ten fotograf a odešel.

"Na ty paparazzi si asi nikdy nezvyknu" řekla jsem a Justin mi odsunul židli na kterou jsem se následně posadila. Justin si sedl na proti mně a podal mi jídelní lístek. "Zlato,tak co si daš ?" zeptal se mně a já cítila jak mi červeň stoupá do tváře. "Špagety?" zeptala jsem se ho a Justin se usmál. "Dobý výběr" řekl a já položila na stůl jídelní lístek.

Po chvilce k nám přišel číšník s unuděnýn výrazem. "Co si dáte?" zeptal se nás bez jakéhokoliv zájmu. "Dvakrát špagety a k pití nám dejte bílé víno" řekl Justin a číšník hned odešel.

"Hej,ale já alkohol pít ještě nemůžu" řekla jsem vážně. "Teď je ti osumnáct,můžeš pít alkohol" řekl a jemně se na mně usmál. "To se mi líbí" řekla jsem a také se usmála. "Chyť mě za ruku" řekl po chvilce Justin a položil na stůl svojí ruku. Já jsem se porozhlédla a všimla jsem si že nás pár fotografů fotí přes sklo. Jen jsem si povzdychla a chytla Justina za ruku. Paparazzi Justina sledují skoro všude,vůbec nemá žádné soukromý. Popravdě mu tohle nezávidím.

"Ani na veřejných zachodech by jsme nemohli mít sex,protože oni tě pořád sledují" řekla jsem a kývla hlavou k fotografům. Justin se na mě divně podíval a já jsem si až pak uvědomila co jsem řekla. "No....podle mého by na veřejné záchody nechodili,takže si sex na veřejných zachodech rozdat můžeme" řekl Justin a zasmál se. "Tak určitě" řekla jsem ironicky a Justin jen pokroutil hlavou. "Půl roku bez sexu nevydržím" řekl a tentokrát jsem se zasmála já. "Budeš muset" řekla jsem a mrkla na něj.

Hned k nám přišel číšník a dal před nás dva talíře špaget. Do skleniček nám nalil víno a pak hned odešel. Vzala jsem si  skleničku do ruky a podívala se na Justina. "Ať nám to spolu půl roku vydrží" řekl Justin a oba jsme se napili. Zašklebila jsem se a Justin se zasmál. "Fuj,to je hnusný" řekla jsem a potřasla hlavou. "Vždyť tohle víno je z roku 1992." řekl a já se zamračila. "Je mi jedno z jakyho roku to je,prostě je to odporný" řekla jsem. "To už bych si raději dala pivo" dodala jsem. "Začínaš mně čím dál tim víc překvapovat" podotkl Justin a díval se mi do oči. Bože tohle je tak dokonalý a hlavně je to dokonalé tím že je tady semnou Justin. Kéž by mně Justin doopravdy miloval... "Dobrou chuť" probudil mě z přemýšlení Justinovo hlas. "Dobrou chuť" odpověděla jsem a oba jsme se pustili do jídla.

Když jsme dojedli tak jsme se zvedli od stolu a rozhodli jsme se,že půjdeme zpátky do našeho apartmánu. Justin mi položil ruku na zadek a společně jsme vyšli z restaurace. Paparazzi  nám uhýbali,ale pořád nás fotili. S Justinem jsme vešli do výtahu a když se dveře zavřeli tak jsem si nahlas povzdychla. "Vedla sis dobře" řekl Justin a já se na něj podívala. "Zítra konečně přijede moje ochranka a Scooter,takže nás tolik paparazzi fotit nebudou" dodal Justin a já přikyvla. Otevřeli se dveře od výtahu a společně jsme z něho vystoupili.

Vešli jsme do našeho apartmánu a já jsem přešla do obýváku. Sedla jsem si na gauč a protáhla se. "Zítra se začneme učit chození po mole" řekla jsem otráveně. "Pokud ti půjde chození po mole stejně jako líbání,tak to se za tebe budu modlit." řekl Justin a sedl si vedle mně. "Já neumím líbat?" zeptala jsem se ho naštvaně. "No...není to zas tak špatné,ale jsi začátečník" řekl a mrkl na mně. "Já prý neumím libat" řekla jsem ironicky a překřižila jsem si ruce na hrudi. "Tak mě to nauč pane dokonalej" řekla jsem uraženě. Justina jen nadzvedl obočí a pak se zasmál.

"Tak sem pojď" řekl a já se k němu přišoupla. Justin mě chytl jednou rukou za můj pas a druhou ruku propletl ze zadu mezi mými vlasy. Přitiskl se na mé rty a začal snimi pomalu pohybovat,já jsem sním samozřejmě spolupracovala. Abych řekla pravdu tak jsem si to užívala,bylo to dokonalé. Nevím jak dlouho trvalo,že jsme se líbali,ale bylo to asi dlouho. Justin mně popotahl za spodní ret a odtáhl se od de mně. "To nebylo špatné" řekl a navlhčil si své rty. Mohla jsem si všimnout,že Justinovo rty byli více zrůžové a  výrazné. Pořád jsem,ale byla z toho v šoku. Vlastně ze všecho jsem pořád v šoku.

"Jdu si dat sprchu" řekla jsem a zvedla se z gauče. "Já mezi tím zavolám Chazovi" řekl a já vešla do koupelny . Úplně jsem na Chaze zapomněla. Tohle co dělám není vůči Chazovi fér,ale já miluju Justina a ne jeho. Panebože,Chaz mně miluje,ale já jeho ne,já miluju Justina,ale on mně ne. Tohle vážně není fér.

Vysílíkla jsem se a vlezla si do sprchoveho koutu. Pustila jsem na sebe teplou vodu a začala se mýt. Když jsem se umyla tak jsem vylezla ze sprchoveho koutu a obmotala si kolem svého těla ručník. Vyšla jsem ven z koupelny a všimla jsem si přecházejícího Justina u mého pokoje. Z někým telefonoval a mně bylo jasné že s Chazem.

"Já za to nemůžu,prostě to tak je" řekl Justin a já pomalu k němu přešla. Justin típl hovor a podíval se na mně. Celou si mně prohlídl a zakousl se do svého rtu. "Tak co říkal?" zeptala jsem se ho. "Nebyl z toho moc nadšenej,ale prý bude akceptovat tvoje rozhodnutí' řekl Justin a já přikyvla. "Jdu se obléct" oznámila jsem a vešla do pokoje. Zavřela jsem dveře a přešla k velké skříni. Moje oblečení už bylo vybalené-super.

Vzala jsem si tedy na sebe kalhotky a tílko. Lehla jsem si do své postele a zapla si lampičku. Dívala jsem se na svoje zápěstí a snažila jsem se nebrečet. Moje řezné rány se zacelovali,ale pořád mi připomínali důvod proč si ubližuju. Nejhorší na tom je,že nedokážu přestat. Prostě to nejde.

"Mužů?" uslyšela jsem Justinovo hlas. "Jo" zavolala jsem a Justin otevřel dveře. "Kdybys něco potřebovala tak mně najdeš v mém pokoji" řekl  a já přikyvla. "Dobrou" řekla jsem a zhasla lampičku. "Dobrou" řekl Justin a zavřel dveře. Přikryla jsem se peřinou a po chvilce jsem usla.

ShhhKde žijí příběhy. Začni objevovat