13. Alkohol

12.6K 567 15
                                    

Zamilovat se není vždy tak krásné,jak si každý myslí.

Christi:Je pátek a máma mě ještě dneska nechala doma. Popravdě mi to nevadí,že jsem doma. Hlavně nesmím potkat v tomhle domě mámu. Nechci ji už nikdy vidět,nezaslouží si abych ji odpustila nebo tak něco. Bohužel jednou ji odpustit,budu muset. Je to přeci moje máma,která mě s láskou vychovala... K čertu stím,že mě vychovala z láskou. Teď se ke mě vůbec nechová jako matka k dceři.

Je přesně po páté hodině večer a já mám spoustu času na to než půjdu s Justinem na party. Nikdy jsem na žádné party nebyla. Nevím co si mám vzít na sebe a ani nevím jak se tam mám chovat. Vždyť je mi jenom patnáct a na párty bych chodit neměla. Určitě tam budu nejmladší. Och to bude trapas!

A co si  mám vzít na sebe? Vždyť ani nevím co se na párty nosí. Teda ve filmech nosí vyzivave oblečení. Takže si vemu krátké kraťasy a? Sakra já nevím co si mám vzít za tílko.

Proto jsem se zvedla ze židle a rychle jsem přešla ke skříňi. Otevřela jsem skříň a začala jsem z ní vyhrabovat různé oblečení. "Nemám nic hezkého" řekla jsem si pro sebe a sedla si na zem. Kolem sebe jsem měla vyhazene všechno mé oblečení.

Vzala jsem si krátké džinove kraťasy a červené tanga. Justinovi se líbí když holka nosí tanga,takže jsem musela prohrabat spoustu krabic abych našla tanga,které mi před pár lety kamarádka koupila k narozeninám. Podprsenku jsem si vzala černou s krajkou. Stejně nikdo mojí podprsenku neuvidí,tak nevím proč jsem jak blbka koukala na sebe do zrcadla abych věděla která mi sluší víc.

Koukala jsem kolem sebe na oblečení a ani jedno tílko či triko mi nepřišlo sexy. Pak mě ale něco napadlo. Vzala jsem si světle modré tílko a přešla jsem ke stolu. Vzala jsem si nůžky a věděla jsem co udělám. Ustřihla jsem si to tílko tak že mi teď bude vidět drobet břicho. Docela to vypadalo hezky. 

Ze své šperkovnice jsem si vzala velké kruhove náušnice a dala jsem je na postel. Všechno oblečení jsem si dala na postel a usmála se. Jo tak v tomhle budu vypadat....um sexy? Snad...

S úsměvem jsem zašla do koupelny a sundala jsem si obvazy ze zápěstí. Doktor mi řekl,že by bylo dobré je nosit do té doby než tam budu mít jizvy. Hm... asi ho poslechnu,ale pochybuju že se mi tam jizvy někdy udělaj,když se budu řezat pořád.

Vyslikla jsem se a napustila jsem si vanu. Vlezla jsem do vany a začala jsem relaxovat.

___________

O 2hodiny později

Sakra já jsem usnula ve vaně. O můj bože! Tohle se může stát vždy jenom mě. Rychle jsem vylezla z vany a obmotala jsem si kolem sebe ručník. Přeběhla jsem rychle do pokoje a podívala se kolik je hodin. Sakra je 7:15 hodin.

Rychle jsem se usušila a oblékla jsem si svoje tanga a podprsenku. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a zakousla se do rtu. Vážně to není špatné,ale přijde mi že mi ty tanga odhalují moc zadek.

Oblékla jsem si ještě svoje kraťasy a svoje 'nové' tílko. Přeběhla jsem do koupelny a tam jsem si usušila vlasy a navlnila jsem si je kulmou. Na své řasy jsem nanesla řasenku a rty jsem si obtahla leskem na rty. Do svých uši jsem si dala kruhové náušnice a usmála jsem se na sebe. Vážně vypadam jinak,vypadám lépe ale nehodí se to ke mě.

V tom zazvonil zvonek a já od leku nadskočila. To už je Justin tady?! Srdce mi začalo více tlouct a já jsem si na svoje pořezane ruce vzala naramky. Zhluboka jsem se nadechla a vylezla jsem z pokoje.

ShhhKde žijí příběhy. Začni objevovat