9. Restaurace

12.7K 623 15
                                    

Někdy dávat někomu druhou šanci,je jako dávat mu další kulku do jeho zbraně.

Christina: Celou cestu v autě ani jeden z nás nepromluvil. Bylo to takové trapné ticho,nikdo z nás neměl co říct. Nechápu proč semnou zůstal. Teda možná mě chce jenom pohlídat, aby jsem si zase neublížila.

"Jsme tu" řekl Justin a vystoupil z auta. Přešel k mojí straně a otevřel mi dveře od auta. Podal mi ruku a já se za ní chytla. Vystoupila jsem z auta a malinko se zasmála. Přijdu si jako v nějakém filmu. Justin zabouchl dveře a chytl mě  kolem pasu. "Můžeme?" zeptal se mě a já přikývla.

Vešli jsme do nějaké restaurace s nezvem "Beat". "Dobrý den pane Bieber" pozdravil nás nějaký pán. "Potřebuju jeden stůl pro dva" řekl Justin bez jaké koliv emoce. "Hned to bude,pojdte zamnou" řekl ten chlap a vedl nás ke stolu.

Nechápala jsem proč mě Justin drží kolem pasu. Takhle to vypadá jako kdyby jsem snim něco měla. Nebo se to dělá že kluk drží holku kolem pasu když jdou do nějaké restaurace? Jsem asi trochu zaostalá,ale moc ven nechodím.

Justin mi odsunul židli a já si na ní sedla. Přišoupla jsem se ke stolu a podívala se kolem. Všichni se na mě dívali a hlavně byli oblečení uplně jinak jak já. "Až budete mít vybráno,stačí zavolat" řekl ten chlap a odešel. Já jsem si vzala do ruky jídelní lístek a dívala se co bych si mohla dát.

Moc nejím takže si dám asi jenom něco k pítí. Položila jsem spatky na stůl jídelní lístek a spojila si svoje ruce. "Ty už sis vybrala?" zeptal se mě Justin a také položil jídelní lístek. "Já....um....jo" řekla jsem a snažila jsem se nevnímat pohledy tich lidí. "A co?" zeptal se mě a já nahlas polkla. "Dám si ledový čajl" řekla jsem a usmála se.

Justin jenom nadzvedl obočí a já od něj odvrátila zrak. "A co si dáš k jídlu?" zeptal se mě a já se na něj podívala. "Nic" řekla jsem a povzdychla si. "Něco si vyber,platím já" řekl Justin a jemně se usmál. "Ne Justine, já nemůžu" řekla jsem mu s klidem. "Jak jako nemůžeš?" zeptal se mě a řekl to docela nahlas. Popravdě jsem nechtěla aby všichni kolem slyšeli náš rozhovor.

"Prostě to do sebe nedostanu. Pokavad bych něco snědla tak bych se potom hned pozvracela." řekla jsem a sklopila hlavu. Justin už nic neříkal.

"Tak co si dáte?" zeptal se nás ten známý chlap. "Jeden ledový čaj, obyčejnou vodu- neperlivou a jestli by jsete mohl nám přinést obložený talíř ovocem?" řekl Justin a ten chlap se na Justina divně podíval. Chvilku mlčel ale pak odpověděl. "Dobře,hned to bude" řekl a odešel.

"Musíš jíst" řekl Justin po chvilce. "Mě to ale nejde" řekla jsem. "Pujde to, musíš se jenom snažit. To chceš snad zemřít na anorexii?" zeptal se mě Justin a zatnul pěsti. Já jsem mlčela, popravdě někdy jsem přemýšlela o smrti. Vlastně o ní přemýšlím každý den v kuse.

"Stejně by to nikomu nevadilo" řekla jsem a snažila se zahnat slzy. Vzpomněla jsem si na tu včerejší hádku s mámou. "Christi" šeptl Justin a natáhl ruku ke mě. Já jsem mu jí chytla a on mě hladil po hřbetě ruky. "Mě by to vadilo a to hodně" řekl Justin a já se usmála. Bud je to dobrý herec nebo to myslel vážně.

"Panebože Justin Bieber" uslyšela jsem nějaké píštějící hlasy. Podívala jsem se za  sebe a k nám šlo asi pět holek. Nějakej chlap je zastavil aby se k nám nedostali. Podívala jsem se na Justina a on si povzdychl. "Puste je" řekl nahlas a ty holky přiběhli k našemu stolu.

"Prosím vyfotíš se semnou?" škemrali ty holky najednou. Justin se jen zasmál a stoupl si. Vyfotil se snima a všechny objal. Jedný dal dokonce i pusu na tvář. "Můžeme se stebou taky vyfotit?" zeptala se mě jedna holka a usmívala se. Co to má být? To jsem jako nějak slavná? To že jsem šla s Justinem na oběd znamená že jsem slavná? Really? Podívala jsem se zmateně na Justina a on se zasmál.

ShhhKde žijí příběhy. Začni objevovat