16. Polibek?

9.9K 548 13
                                    

*Další den ráno*

Christi: Po tom co jsme se s Justinem malém políbili jsme jeli domů. Justinovy volala totiž Cara,že se prý vrátila ze Sydney. Rozloučila jsem se s Megan a Justin si jí vzal k sobě domů. Prý za ní mužů chodit kdykoliv,takže klidně někdy i pozdě v noci.

Teď momentálně sedím doma na gauči. Do školy jsem nešla, protože při mé smůle mám teplotu. Máma je v práci a já tady  jen polikám prášky,spím nebo piju teplý čaj. Debilní chřipka.

V televizi nedávají vůbec nic. A vlastně se na nic nemůžu ani soustředit,protože mi je docela špatně a hlavně přemýšlím o tom co asi dělal včera Justin s Carou.

Pomalu jsem si sedla a schodila jsem na zem deku. Jsem strašně těžká,asi mam zase teplotu. Pomalu jsem se postavila a promnula jsem si oči. Přešla jsem do kuchyně a tam jsem si vzala ze stolu prášek proti teplotě. Do skleničky jsme si nalila obyčejnou vodu a prášek jsem si vložila do úst. Zapila jsem ho a během pár minut zazvonil zvonek.  Že by máma měla dalšího napadníka? Doufám že ne.

Malinko jsem si upravila vlasy a přešla jsem ke dveřím. Otevřela jsem je a před demnou stál Justin. Rychle  vlezl dovniř a já jsem se na něj zmateně podívala.  Zavřel hned dveře a já jsem stála na místě jako kdybych byla přikovaná. "Promiň paparazzi" řekl Justin a podíval se na mě. "Neměl si sem chodit,pak budou zase nějaký články o nás. Zase by o nás napsali nějaké nepravidivé hovna" řekla jsem a přešla jsem zpátky do obývaku. Sedla jsem si na gauča a nohy jsem si přitáhla k sobě.

"Od kdy mluvíš tak sprostě?" zeptal se mě Justin a sedl si vedle mě. Já jen nevinně pokrčila rameny a snažila jsme si svoje tričko stáhnout pod zadek. Jen tak pro pořádek....měla jsem na sobě jen triko a kalhotky. "Neměl si sem chodit, pak budeš nemocnej taky" povzdychla jsem si a dívala jsem se na Justina.

"Vážně vypadáš strašně" řekl Justin a pohladil mě po tváři. "Díky, nemusíš mi to připomínat" řekla jsem drobet podrážděně. "Takhle jsem to nemyslel" řekl Justin a přikryl mě dekou která byla na zemi. "Děkuju" řekla jsem mile s měnším usměvem.

"Proč jsi přijel? Měl jsi být raději doma s Carou" zachraptěla jsem a Justin protočil očima. "Ona přichází až někdy kolem deváté večer,má moc práce. Hlavně ty jsi mi neodpovídala na zprávy,musel jsem se ujistit že jsi v pohodě." řekl Justin v klidu. "A ty práci nemáš?" zeptala jsem se ho podezíravě. "Mám,ale neni to důležité. Za čtvrt roku končí moje dovolená a  budu mít tour. Takže ted chci mít ještě chvilku klid" řekl Justin a pořád se mi díval do očí.

"Aha, um a co Megan?" zeptala jsem se ho. "Je doma,než jsem šel tak jsem jí vyvenčil a dal jí jídlo. Myslím si že to bezemně pár hodin vydrží" řekl a usmál se.

"Pustíme si nějaký film?" zeptala jsem se ho a odkryla jsem se. "Já ho pustím,ty sed" řekl vážně a zvedl se z gauče. Přešel k poličce a začal se vní přehrabovat. Pak vytáhl nějaké CD a dal ho do přehrávače. "Co  jsi pustil?" zeptala jsem se ho když si sedl zase vedle mě.

"Uvidíš" řekl Justin a pustil film. Já jsem se přikryla dekou a dívala jsem se na obrazovku,kde právě začínal pro mě momentálně neznámy film. Po pár minutách  jsem poznala co to je za film... "Vážně jsi musel vybrat tenhle film? Je smutnej" řekla jsem a podívala jsem se na Jusse. "Ale je to nádherný film" řekl Justin a rozevřel svojí náruč. "Pojd jsem ty šmudlo" řekl Justin a drobet se zasmál. Já jsem jen přikývla a přitulila jsem se k němu. Svojí hlavu jsem si položila na jeho hrud a Justin obmotal ruku kolem mého těla.

Jen tak pro zajímavost,Justin pustil film "Hvězdy nám nepřáli". Je to hezký film,ale je smutný. Viděla jsem ho jen jednou a vím že jsem u toho vybrečela asi celý Atlantský oceán. Po půlce filmu jsem se už cítila lépe proto jsem si až ted pořádně začala uvědomovat jak mě Justin objímá. Já mám hlavu na jeho hrudi a on má jednu ruku obmotanou kolem mě. Po zádech mě jemně hladí a svojí druhou ruku má položenou na mém stehně. Jako kdyby se bál že bych mu utekla. Ale musím uznat že mi je to dost přijemné.

Film už se blížil ke konci a já jsem cítila jak mi tečou z očí slzy, už zase. Bože přeci nebudu před Justinem brečet! Nenávidím ty dojemné scenky! Raději jsem zabořila hlavu do Justinovo hrudě a modlila jsem se aby si toho nevšiml. Bohužel to by nebyl Justin kdyby neměl hned nějaké otázky. "Jsi v pohodě?" zeptal se mě Justin a já jen přikývla. "Není ti špatně? Mám ti něco přinest?" zeptal se mě znova a já pokroutila hlavou do stran.

"Tak co se děje? Mluv semnou"  řekl Justin docela zoufale,proto jsem se od něj odtáhla a rukou jsem si utřela svoje zbylé slzy. "Nic se neděje" zachraptěla jsem a odvrátila jsem od něj zrak. "Christi?" zeptal se mě Justin a já dělala že ho ignoruju.

V tom si mě Justin přitiskl více k sobě a nadzvedl mi bradu. Ted jsem se mu dívala přímo do očí. "Vadí mi když mě ignoruješ" řekl Justin. "Promiň" šeptla jsem a dívala jsme se do jeho nádherných karamelových očí. "Asi se na ten film už koukat nebudeme že?" zeptal se mě Justin a já přikývla. "Jsi první holka kterou jsem viděl při filmu brečet" řekl Justin a drobet se zasmál. Já jsem se zamračila a boucha ho do hrudě. To si ze mě jako bude ještě utahovat?

"Ale notak,nemyslel jsem to špatně" řekl Justin a já ho ignorovala. Odšoupla jsem se od něj a ruce jsem si překřížila na hrudi. "Jasně, ty nikdy nic nemyslíš špatně" řekla jsem poměrně naštvaně. Justin jen protočil očima a přiblížil se ke mě. Pomalu se ke mě přibližovala a já jsem se pomalu pokládala na gauč.

Ležela jsem na gauči a Justin se skláněl nademnou. Srdce mi začalo rychle bít a já nevěděla co chce dělat. "Vážne jsem to nemyslel špatně,aspon vím jak moc jsi citlivá" řekl Justin těsně u mých rtů. Já jsem neodpověděla jen jsem se pořád dívala na jeho rty. Myslela jsem si že mě políbí,přímo jsme v to doufala. Bohužel Justin mi dal jen pusu na čelo a pak si zase normálně sednul. "Už nemáš teplotu" řekl Justin a ušklíbl se.

Tady je další část, měla jsem špatnou náladu-proto tahle část je přímo příšerná. Takže se omlouvám.

ShhhKde žijí příběhy. Začni objevovat