𝟏𝟔 | 𝐌𝐨𝐧𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐀𝐦𝐨𝐧𝐠 𝐌𝐞𝐧

2.8K 57 50
                                    

Het is nu twee dagen geleden dat Mateo weg is gegaan voor zijn trip

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het is nu twee dagen geleden dat Mateo weg is gegaan voor zijn trip. Om te zeggen dat ik hem mis is de understatement van het jaar.

Hij had me één berichtje gestuurd in de tijd dat hij weg was en dat was dat hij veilig geland was en dat hij voorlopig even geen contact kon opnemen met me.

Oh, en dat het hem heel erg speet dat hij direct weg moest na onze spectaculaire nacht (zijn woorden).

Als ik terug denk aan die nacht krijg ik het gelijk weer helemaal warm.

Ik kan gewoon nog voelen hoe zijn handen over mijn rondingen streelden en hoe zijn lippen tegen mijn huid voelden terwijl hij hete kussen achterliet.

Maar vooral hoe goed het voelde als hij diep in me was... Mijn wangen gloeien gelijk al bij die gedachte.

Het had zo ontzettend goed gevoeld, ondanks de hevige pijn die ik de eerste keer voelde. Gelukkig waren we allebei gretig genoeg geweest dat het niet bij die ene keer bleef en hoe vaker we seks hadden, hoe minder pijn ik had.

Om het maar gewoon te zeggen; we hadden goed gebruik gemaakt van die eerste nacht samen.

Ik vraag me af of hij nog wel energie had tegen de tijd dat hij het vliegtuig moest instappen. Maar doordat we die nacht nog hechter zijn geworden, mis ik hem nu alleen nog maar meer.

Ik voel me eenzaam zonder hem, ondanks dat het huis de laatste dagen drukker is dan normaal. Vooral vandaag.

Het is oudejaarsavond en alle mannen van Victor zijn hier. Inclusief degenen die niet in dit huis wonen, maar in de stad met hun vriendin of vrouw samenwonen.

Alle vrouwen zijn er ook, dus dat geeft me iets afleiding. Of nou ja, Iris geeft me afleiding.

We zijn de drukte van binnen ontvlucht – zelfs in dit mega landhuis voelt het krap aan met zoveel mensen – en zitten we nu aan het zwembad van de enorme tuin.

We hebben twee lounge stoelen ingepikt en ondanks dat het bijna vriest hebben we het niet koud. Met dank aan de heater die bij ons staat.

Iris en ik zijn ook de enige twee malloten die het bedenken om met deze temperaturen buiten te gaan zitten, maar het is beter dan binnen te zijn en alle onzin verhalen aan te horen die de stereotype maffia vrouwen te vertellen hebben.

Stereotype, als in; ze dragen gouden sieraden, hebben een permanent in hun haar waardoor ze op een poedel lijken en ze dragen allemaal wel een printje – luipaard print, tijger print en ga zo maar door.

𝐋𝐢𝐞𝐬 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐤 - 𝐀 𝐌𝐚𝐟𝐢𝐚 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu