Ik stap uit Vic's privéjet dat kort daarvoor is geland op een klein vliegveld in de buurt van Atlanta.
Dit vliegveld wordt voornamelijk gebruikt voor privéjets, helikopters en zweefvliegtuigen, en dat heeft zo zijn voordelen. Geen overvolle terminals en bagageclaims waar je constant tegen mensen opbotst.
Ik heb echt een hekel aan grote vliegvelden.
Ik wordt al opgewacht door Bryce die verveeld tegen een SUV aanleunt. Ik slinger mijn reistas over m'n schouder en loop naar hem toe.
'Hey man,' begroet Bryce me. 'Goeie vlucht gehad?'
'Vooral saai,' zeg ik als ik mijn tas op de achterbank gooi en plaats neem op de bijrijders stoel.
'Nou, hier was het net zo saai toen je weg was, dus je hebt niet veel gemist,' zegt hij als hij achter het stuur plaatsneemt.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb zeker wel wat gemist in de drie dagen dag ik weg was, en haar naam is Kate.
Godzijdank was de levering in de haven van Tampa goed gegaan. Er was geen teken geweest van Medina leden of de politie die ons zou hebben kunnen dwarsbomen. Het was, zoals ik al tegen Bryce zei, vooral heel saai.
Maar in dit geval was saai goed. Het betekende dat ik ongeschonden terug kon keren naar huis. Terug naar Kate.
Mijn God, wat heb ik haar gemist. De afgelopen drie dagen voelden meer aan als drie maanden. Dat ik haar zelfs niet even kort kon bellen of enkel een berichtje sturen, maakte het er ook niet echt veel makkelijker op.
Maar dat was de gouden regel binnen onze organisatie; als je bezig bent met een opdracht ben je enkel gefocust op je werk en niet met persoonlijke dingen.
Dat snapte ik en sta daar dan ook volledig achter. Je moet alert zijn met dit soort opdrachten en zorgen dat je razendsnel kan ingrijpen als het nodig is – iets wat niet kan als je enkel op je telefoon zit te turen.
Tot nu toe had ik daar dan ook nooit geen moeite mee gehad, maar dat was vóór Kate.
Nu ben ik net zo'n lovesick puppy die wanhopig op zoek is naar enig contact met haar als ik weg ben. Nog nooit heb ik zulke sterke gevoelens gehad voor iemand, laat staan voor zo'n geweldige vrouw als Kate.
Dus ja, dit keer was het verrekte moeilijk om mijn aandacht erbij te houden en mijn gedachten niet constant te laten afdwalen naar mijn meisje.
Terwijl Bryce ons van het zo goed als verlaten vliegveld afrijdt, haal ik m'n telefoon uit mijn broekzak om Kate eindelijk een berichtje te sturen.
JE LEEST
𝐋𝐢𝐞𝐬 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐤 - 𝐀 𝐌𝐚𝐟𝐢𝐚 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲
Romance[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || Nadat een vuurgevecht tussen twee rivaliserende maffiabendes uit de hand loopt, veranderd Kate's leven compleet. Ze valt in de handen van de gevreesde maffiabaas Victor Mancini en wordt noodgedwongen zijn verloofde. Kate's...