𝟏𝟒 | 𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐨𝐧𝐠

3.3K 64 12
                                    

Vanaf de fluwelen sofa staar ik zenuwachtig naar de deur

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Vanaf de fluwelen sofa staar ik zenuwachtig naar de deur. Tien minuten geleden had ik Mateo een berichtje gestuurd dat hij naar mijn suite moest komen.

Het is een groot risico dat we hiermee nemen – ondanks dat het net middernacht is en de rest van het huis al aardig stil is geworden. Maar toch moet ik hem gewoon nog even zien voordat hij morgenochtend vertrekt voor geheimzinnige trip.

Ik frunnik aan de zoom van mijn korte bordeauxrode jurkje die ik voor hem had aangetrokken.

Speciaal voor Mateo heb ik net extra aandacht aan mijn uiterlijk besteed, ook al heeft hij me inmiddels duidelijk gemaakt dat hij me altijd mooi vind – ongeacht of ik me opdof of niet.

De lange mouwen van het jurkje beginnen net halverwege mijn bovenarmen waardoor mijn schouders aan beide kanten bloot zijn en de diepe v-hals laat mijn borsten goed uitkomen, mede door de push-up bh die ik draag.

Ik kruis mijn enkels elegant over elkaar waardoor de dunne riempjes van mijn zilveren open stiletto's langs elkaar heen glijden.

Mijn haar valt in zachte krullen om mijn gezicht en mijn ogen worden omlijst door perfect aangebrachte winged-eyeliner. Ik had zelfs mijn nagels gelakt in een zacht roze kleur.

Ik hoop maar dat hij het mooi vind.

Na nog een zenuwslopende vijf minuten klinkt er eindelijk een zacht klopje op mijn deur.

Snel sta ik op en loop naar de deur van mijn suite. Ik trek mijn jurkje nog even recht en duw een hand in mijn haar om de krullen nog iets volume te geven voordat ik de deur open.

En daar staat hij, even knap als altijd.
Snel glipt Mateo mijn kamer in en sluit de deur zorgvuldig achter zich.

'Sorry dat het wat langer duurde,' verontschuldigd hij zich gelijk. 'Maar ik moest zeker weten dat niemand me naar binnen zou zien gaan...' Zijn stem sterft langzaam weg bij het zeggen van de laatste paar woorden als zijn ogen op mij landen.

Heel langzaam neemt hij mijn hele uiterlijk in zich op. 'Mijn hemel...' fluistert Mateo als hij naar me toeloopt.

Blozend kijk ik naar hem op. 'Vind je het mooi?' vraag ik een tikkeltje onzeker.

Mateo neemt mijn gezicht in zijn handen en kijkt op me neer met zijn donkerbruine ogen die vol lust zijn.

En daar heb ik mijn antwoord.

'Mooi? Je weet dat ik je fucking prachtig vind, ongeacht wat je draagt, maar mij zou je zeker niet horen klagen als je dit nog eens vaker zou dragen,' grijnst hij.

Maar het is zeker niet erg om hem die bevestiging te horen geven.

Ik giechel voordat hij me het zwijgen oplegt met een heerlijke, diepe zoen waar ik de hele dag al naar snak.

Al zoenend dwingend hij me naar achteren te lopen totdat hij me ineens omdraait me met mijn rug tegen de muur duwt.

Mateo strijkt licht met zijn duim over mijn lippen die dankzij zijn zoen licht gezwollen zijn. 'Mmm, ik zou nooit genoeg kunnen krijgen van deze lippen.'

𝐋𝐢𝐞𝐬 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐤 - 𝐀 𝐌𝐚𝐟𝐢𝐚 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu