Dit is nou juist net wat ik níét nodig heb vandaag; die wannabe barbie babysitten.
Fucking Vic.
Ik ben al pissig omdat die fuck-ups van de nachtclub het voor elkaar hebben gekregen een lading coke kwijt te raken. Hun enige taak was om het bij het warenhuis op te halen en vervolgens door te verkopen aan rijke lui en junkies.
En nu ben ik degene die Victor moet gaan vertellen dat een deel van zijn voorraad verdwenen is.
Fuck my life.
Hoogstwaarschijnlijk laat Victor me naar de nachtclub gaan om die luitjes angst aan te jagen door ze even haarfijn uit te leggen wat er met ze gaat gebeuren als ze die lading niet heel gauw terug vinden.
Het zou me niks verbazen als ze net doen alsof de lading verdwenen is zodat ze het voor zichzelf kunnen doorverkopen en grof geld aan kunnen verdienen.
Na één bezoekje van mij zullen ze daar de volgende keer nog weleens extra over nadenken of ze zo willen sollen met Vic's organisatie.
En de dreigementen die ik van Victor zou moeten overbrengen zijn geen grapje. Ze zouden doodsbang voor hem moeten zijn – en voor mij net zozeer. Victor heeft me niet voor niks benoemd tot zijn onderbaas.
Iedereen zou doodsbang voor ons moeten zijn. Zelfs ik ben een beetje geïntimideerd door Victor Mancini. Een heel klein beetje.
Ik had me al voorbereid op een tirade aan scheldwoorden als ik hem zou gaan vertellen over de vermiste lading, maar godzijdank kwam net barbie binnenlopen. Op een of andere manier kalmeert die klootzak meteen als zij in zijn buurt is – dat is dan ook het enige waar ze goed voor is.
Oké dat, en het geeft me iets om naar te kijken als ik me verveel. Misschien dat barbie niet helemaal het juiste woord voor haar is.
Ze is niet eens blond of nep.
Kate is sexy – al lijkt ze dat zelf meestal niet eens door te hebben.
Vandaag wel.
Ik had gemerkt dat haar houding anders was dan normaal toen ze net binnen kwam lopen. Rug recht, borsten vooruit en een uitstraling die aangaf dat er niet met haar valt te sollen – dat was, totdat ze voor Victor stond.
Ik kan het haar niet kwalijk nemen dat ze bang is voor hem. Mijn baas is wreed, hard en bovenal machtig genoeg om met een knip van zijn vingers al je geliefden te laten uitmoorden.
Maar bij haar was hij niet zo. Het leek wel alsof zij een hele nieuwe, zelfs zachtaardige vent tevoorschijn wist te toveren.
Ik weet nu niet of ik dat als een positief iets moet zien.
In de maffia wereld moet je hard en meedogenloos zijn, niet teder en vriendelijk. Maar dat niet alleen, ik vind het griezelig om te zien hoe hij zo snel tussen twee persoonlijkheden kan switchen.
JE LEEST
𝐋𝐢𝐞𝐬 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐤 - 𝐀 𝐌𝐚𝐟𝐢𝐚 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲
Romance[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || Nadat een vuurgevecht tussen twee rivaliserende maffiabendes uit de hand loopt, veranderd Kate's leven compleet. Ze valt in de handen van de gevreesde maffiabaas Victor Mancini en wordt noodgedwongen zijn verloofde. Kate's...