De woede in Kate's ogen maakt haar zowel gevaarlijk als ongelofelijk sexy. Die combinatie zorgt ervoor dat ik me nog meer aangetrokken tot haar voel.
Ze mag dan wel dronken zijn, maar het vuur in haar ogen waarmee ze naar haar broer kijkt, kan nooit veel goeds voor hem betekenen.
Dawson zegt weleens dat je niet met Iris moet sollen als ze boos is, maar volgens mij geldt hetzelfde voor Kate.
'We, eh, zullen jullie even alleen laten,' zegt Dawson, die duidelijk ook de spanning voelt hangen.
Kate's ogen vernauwen even naar haar broer voordat ze zich weer omdraait naar het kookeiland. 'Nee, dat hoeft niet,' zegt ze knarsetandend. 'Ik heb niks tegen hem te zeggen.'
Woede straalt van haar af, zelfs nu ze met haar rug naar ons toe staat.
'Kate –' begint haar broer, maar ze kapt hem al snel af. Met een paar passen staat ze dreigend voor hem.
'Wat moet je Jace?' sist ze hem toe.
'Ik, eh...' stamelt Jace en krabt ongemakkelijk aan zijn achterhoofd.
'Aangezien er niks zinnigs uit je mond komt zoals gewoonlijk, stel ik voor dat je me met rust laat,' bijt ze hem toe.
Dan draait ze zich naar mij toe, de woede nog steeds zichtbaar op haar gezicht. 'Waar is Victor?'
'Die is al in Italië. Wij gaan zo ook,' zeg ik tegen haar. 'Dus pak je koffer – neem warme kleding mee want het is daar net zo koud als hier en zorg dat je nuchter wordt. Over tien minuten vertrekken we.'
Ze snuift minachtend. 'Ik ben al nuchter. Dat is wat er gebeurd als je oog in oog komt te staan met een verrader.' Ze werpt haar broer nogmaals een woedende blik toe.
Damn, er is iets goed mis gegaan tussen die twee.
Voordat ik nog iets tegen haar kan zeggen, stampt ze boos de keuken uit en trekt ze Iris met zich mee.
'Jij gaat ook mee,' zeg ik tegen Jace.
'Wat? Maar ik kom net terug uit Denver!' klaagt hij.
Ik mag die gast zo niet. Fucking asshole. Waarom moet hij altijd overal tegenin gaan? Geen wonder dat Kate haar eigen broer niet uit kan staan – al lijkt er tussen die twee veel meer aan de hand te zijn dan enkel irritatie.
'En wij komen net terug uit New York, maar ons hoor je toch ook niet klagen? Bovendien wil Vic je daar hebben om wat dingen te bespreken. Dus ik stel voor dat je hetzelfde gaat doen als je zus en ervoor zorgt dat je over tien minuten klaarstaat.'
Jace loopt mopperend de keuken uit.
'Nou, jij gaat het gezellig hebben met die twee in een krampachtig vliegtuig,' zegt Dawson.
JE LEEST
𝐋𝐢𝐞𝐬 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐤 - 𝐀 𝐌𝐚𝐟𝐢𝐚 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲
Romance[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || Nadat een vuurgevecht tussen twee rivaliserende maffiabendes uit de hand loopt, veranderd Kate's leven compleet. Ze valt in de handen van de gevreesde maffiabaas Victor Mancini en wordt noodgedwongen zijn verloofde. Kate's...