De eerste zonnestralen schijnen langzaam maar zeker mijn kamer binnen wat aangeeft dat het al ochtend is.
Ondertussen kost het mij steeds meer moeite om mijn ogen open te houden, maar ik weiger ze te sluiten, niet zolang er een Griekse God – of kan ik beter zeggen; Italiaanse God – naast me ligt.
Deze afgelopen twee weken waren perfect geweest. Dat wil zeggen; mijn avonden en nachten waren perfect en dat kwam allemaal omdat ik die mocht doorbrengen met de man van wie ik zielsveel hou.
Sinds de avond dat ik mijn angst – die dankzij Victor was ontstaan – had los weten te laten, voel ik me zoveel beter. Lichter zelfs, alsof er een last van mijn schouders is gevallen.
Ik ben nog steeds wel wat huiverig rondom mannen maar ik weet er al veel beter mee om te gaan.
Inmiddels kan ik het hebben als Derek in mijn buurt is, wat ook wel moet aangezien hij mijn bodyguard is, maar Dawson is een ander geval.
Ik heb Iris niet verteld over wat Dawson heeft gedaan. Ik wilde niet dat dit tussen hun in zouden komen te staan, dus hield ik Dawson's verraad verborgen.
Maar het werd steeds lastiger om excuses te verzinnen waarom ik Derek wel in mijn buurt kan tolereren en Dawson niet, aangezien hij één van mijn beste vrienden is.
Was.
Dawson wás één van mijn beste vrienden. Nu zie ik hem net als mijn broer; een verrader.
Ik heb ook niks tegen Mateo gezegd, want ik ben bang dat hij hem wat aan zal doen als Mateo wist dat Dawson Victor had kunnen tegenhouden. En zelfs al heeft Dawson me verraden, toch wil ik niet dat hem iets overkomt.
Misschien verdiend hij dat wel, maar toch wil ik geloven dat hij geen andere keus had – ook al brak hij daarmee mijn hart én mijn vertrouwen.
Maar ik merk dat Mateo het ook steeds vreemder begint te vinden dat ik niet in dezelfde kamer wil zijn als Dawson. Telkens wanneer hij een kamer inloopt, sta ik op en loop snel weg waarbij ik hem en zijn gepijnigde blik volop negeer.
Tot mijn opluchting heeft Het Monster – aka Victor – nauwelijks naar me omgekeken sinds die vreselijke oudejaarsavond. Het is dat hij me nog net een knikje geeft als we elkaar in de gangen tegenkomen – waar ik overigens zorg dat ik nooit alleen ben – maar verder negeert hij me, en daar heb ik geen enkel probleem mee.
Maar vanavond komt daar een einde aan.
Vanavond is ons "verlovingsfeest". Het is iets waar ik al maanden tegenop zie en sinds het voorval nog veel meer, maar het kon niet langer uitgesteld worden.
Ik wist dat het op ten duur zou gebeuren want het is immers één van de verplichtingen die aan het contract met Victor hingen. Al is dit verlovingsfeest slechts een formaliteit om de andere maffiafamilies te laten zien dat Victor nog steeds de een van de machtigste maffiabazen is.
JE LEEST
𝐋𝐢𝐞𝐬 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐤 - 𝐀 𝐌𝐚𝐟𝐢𝐚 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲
Romance[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || Nadat een vuurgevecht tussen twee rivaliserende maffiabendes uit de hand loopt, veranderd Kate's leven compleet. Ze valt in de handen van de gevreesde maffiabaas Victor Mancini en wordt noodgedwongen zijn verloofde. Kate's...