𝟎𝟔 | 𝐒𝐧𝐨𝐰, 𝐇𝐞𝐚𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐃𝐞𝐬𝐢𝐫𝐞

3.1K 71 20
                                    

Vaag krijg ik me dat het nog harder is gaan sneeuwen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Vaag krijg ik me dat het nog harder is gaan sneeuwen. Hoogstwaarschijnlijk zullen mijn tenen, vingers, wangen en neus gevoelloos gaan worden of misschien wel bevriezen, maar daar kan ik me nu echt niet druk om maken.

Ik ben geheel gefocust op de levensgevaarlijke maffia onderbaas die me op dit moment aan het verslinden is met zijn mond – op een goeie manier dan.

Één ding is zeker; ik hoef in ieder geval niet bang te zijn dat mijn lippen zullen gaan bevriezen.

Mateo blijft mijn mond maar met de zijne verslinden en het ergste is dat ik hem gewoon zijn gang laat gaan. Ik geef hem zelfs geen enkele tegengas.

Sterker nog; ik zoen hem net zo innig terug.

Zonder de kus te onderbreken hijst hij me omhoog en duwt me tegen de koude muur waardoor onze kus alleen maar intenser wordt.

Mijn vingers glijden in zijn zijdezachte, sneeuw natte haar en ik zoen hem haast wanhopig terug – verlangend naar meer van zijn aanraking en zijn lippen, alsof dat het enige is dat waard is om voor te leven.

Eigenlijk is het gewoonweg belachelijk wat we aan het doen zijn. We kennen elkaar nog geen maand, en tot een week geleden hadden we zelfs nog geen woord met elkaar gewisseld.

Dus hoe kan het dat we elkaar nu zoenen alsof ons leven ervan hangt?!

Maar dat is nog lang het ergste niet.

Mateo is niet degene die ik zou moeten zoenen. Hij is immers niet mijn verloofde. Nee, die zit ergens kilometers hier vandaan op me te wachten in een enorme villa midden in de bergen van Italië.

Maar Victor ligt nog verder van mijn gedachten dan de zorgen die ik zou moeten hebben over de gevoelloosheid in mijn vingers en tenen.

Ik laat Mateo mijn kaaklijn kussen en geef hem toegang tot mijn hals. Zijn hete kussen zorgen ervoor dat er een zachte kreun over mijn lippen komt.

Dit is zo ontzettend fout, maar toch voelt het zo ontzettend goed.

Hongerig als ik ben trek ik zijn hoofd naar me toe en druk mijn veeleisende lippen weer op de zijne.

Een enkele aanraking van Mateo maakt al meer in me los dan Victor ooit heeft gedaan. Of een andere man in dat opzicht.

Maar Mateo zoenen? Dat is een heel nieuwe level van gevoelens die in me worden losgemaakt.

Mateo is degene die de kus als eerst verbreekt. Zwaar hijgend staren we elkaar even aan voordat hij me weer voorzichtig op de grond neerzet.

Ineens stapt hij bij me vandaan en vloekt onder zijn adem.

'Fuck,' mompelt hij. 'We kunnen dit niet doen.'

Verward kijk ik hem aan door de plotselinge ommezwaai. 'Wat? Waarom niet?'

𝐋𝐢𝐞𝐬 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐤 - 𝐀 𝐌𝐚𝐟𝐢𝐚 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu