𝟏𝟓 | 𝐋𝐢𝐤𝐞 𝐀 𝐕𝐢𝐫𝐠𝐢𝐧

4.1K 64 20
                                    

Ik durf zijn blik niet te ontmoeten, dus knik ik enkel in schaamte

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik durf zijn blik niet te ontmoeten, dus knik ik enkel in schaamte.

Shit, zou hij me nu niet meer willen omdat ik nog maagd ben?

'Fuck. Ik dacht dat je al ervaring had. Je was net zo zelfverzekerd en zelfs een tikkeltje brutaal.'

Hij zucht nogmaals.

'Het spijt me, baby,' zegt Mateo berouwvol en laat zich voorzichtig uit me glijden. Maar meteen maakt de leegte die hij achterlaat me somber.

'Nee, niet stoppen,' smeek ik.

Ja, het doet pijn – meer dan ik had verwacht – maar mijn verlangen naar hem doet meer pijn. Het maakt me kapot van binnen als ik zijn aanraking niet voel.

Hij strijkt liefdevol met zijn vingertoppen over mijn wang. 'Ik stop niet, ik wil het alleen wat fijner voor je maken.'

Hoe wil hij dat –

Hij kapt mijn stille vraag af door ineens mijn borsten te kussen en hap naar adem als hij zijn lippen over mijn tepel sluit. Hij zuigt even voordat hij zacht aan mijn tepel trekt met zijn tanden waardoor mijn heupen omhoog schieten.

Oh, shit!

Hij laat mijn borsten met rust als hij zijn weg naar mijn buik maakt, al kussend, likkend en knabbelend waardoor er kleine rode plekjes achterblijven op mijn huid die duidelijk laten zien dat Mateo me gemarkeerd heeft.

En dat maakt me gek.

Maar zo ineens stopt hij, net voordat hij de plek bereikt die zo naar hem smacht.

'Ah, fuck Mateo! Stop nou eens met plagen,' grom ik gefrustreerd als ik de gemene grijns op zijn gezicht zie.

Al moet ik zeggen dat dit geplaag me alleen maar natter en natter maakt.

Ik wil alweer tegen hem tekeer gaan, maar dan verdwijnt hij met een grijns tussen mijn benen en doet hij iets wat nog geen enkele man eerder bij me heeft gedaan. Ik hap naar adem zodra zijn tong mijn meest intieme plek vind.

Zijn bedreven tong vind alle heerlijke plekjes die me onder hem laten kronkelen.

Oh mijn God, oh mijn God, oh mijn GOD!

Uit alle macht probeer ik een kreet binnen te houden als hij mijn clitoris zuigt.

Goeie genade!

Ik sla mijn hand voor m'n mond om de gil te smoren die toch uit mijn mond weet te ontsnappen.

Wat hij doet correctie; wat zijn tong doet met mijn meest intieme plek, zou eigenlijk beschamend moeten zijn, maar dit voelt zo ontzettend goed en heerlijk dat ik al het andere vergeet.

Hij blijft maar zuigen, likken en kussen. Zodra hij twee vingers bij me naar binnen brengt die hij in een heerlijk tempo in en uit me beweegt, is het gedaan met me.

𝐋𝐢𝐞𝐬 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐤 - 𝐀 𝐌𝐚𝐟𝐢𝐚 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu