Nica szemszöge
Lefagytam, leblokkolt az agyam, a számon nem jött ki hang. Nemtudom mit mondjak zayn kikötötte, hogy ne mondjam el senkinek, de ő a fiúm és zayn a legjobb haverja és leblokkolt az agyam.
-ohm- szólalok meg hosszú csend után- nem biztos h Zayn azt akarná, hogy elmondjam- halkulok el.
- szóval ne legyek féltékeny, de nem mondhatod el- mosolyog harry- érdekes.
- Pedig hidd el kicsit sem arról van szó harry csak-
- Akkor bökd ki, hogy mit mondott és amúgy van egy tippem- ráncolja össze homlokát.
- Még be se fejeztem a mondatomat Hazz! Először halljam mi a jó tipped, milyen ötletek bújják a kobakod, styles! - mondtam oda jól neki, mert azt se tudja mi a helyzet, de már vádaskodik.
- Oh- hökken meg- első tippem bevallotta, hogy szerelmes beléd mert látni rajta, de amúgy kavar valakivel, de tilos elmondani mert tudod ő Zayn. És a második tippem- vesz egy mély sóhajt- kiakar szállni a bandából.- hajtja le a fejét.
- A második- mondom én is szomorúan. Majd ahogy harry felhajtja fejét látom egy könnycsepp gördül le arcán, de tartja magát mivel nem csak ketten vagyunk- Ahj édeském- fogom meg a kezét.- mindent kifogtok találni és én itt leszek. De honnan tudtad, hogy ezt akarja zayn?
- Mert egyszer mikor telefonált anyukájával és közben kint cigizett elmesélte és a WC ablak alatt cigizett és hallottam az egészet amikor mondta és ne is mond rájöttem igaza van, tényleg szinte sose eszik és csak cigizni jár ki. És írtó nagy a nyomás ami rajtunk van. És nehéz és megértem azt akarom, hogy jól legyen és rendbe jól legyen, de itt is szükségünk van rá. Nem csak, mint barát. Hanem, mint bandatárs is. És bonyolult Nica és nem akarom. Így is úgy hiányzik mindenki és mindenki idegen, mindig körülöttem és mindig mosolyogva kiállni a színpadra, míg belül sokszor haldoklom érted? - szorítja a kezem és könnyes szemekkel rámnéz.
- Harry szeretlek és minden rendben lesz. - ölelem meg őt- nagyon erős vagy tudod?-suttogom fülébe- És büszke vagyok rád ez miatt és bármi amit tettél legyen jó vagy rossz én szeretlek és kitartok melletted és szeretni foglak- puszilom meg a füle mögött. Mire ő jobban magához szorít a derekamnál fogva.
- Köszönöm- ennyit suttog vissza és érzem, hogy ebbe a köszönömbe benne van minden érzelem.
A hosszas ölelkezés után visszaültem a helyemre és csak bámultuk egymás szorító kezeit.- Jónapot! Lazac a kisasszonynak és csirke az úrnak- zökkentett ki a bambulásból a korosodó pincér.
- Igen- válaszolok. Lerakta elénk az ínycsiklandó illatú ételeket és távozott.- Jó étvágyat édesem- mosolygok Hazzusra.
- Neked is szerelmem- mosolyodik el halványan. Majd neki kezdtünk az ebédnek.
Miután megebédeltünk Harry kifizette a számlát majd elhagytuk ezt a hangulatos kis étkezdét. Harryvel kézen fogva róttuk az utcákat. Míg nem találtunk egy csendesebb helyet. Egy kis parkot. Ez olyasmi lehetett szerintem, ami kivezet a városból egy csendesebb vidékre, ahol felnevelheted nyugodtan a gyermekeid. Kiengedheted bringázni a haverjaival, és ahol minden nyugodt.
- Miről ábrándozol szépség? - puszilja meg hideg orrom harry.
- Ahh semmiség de azt tudom hogy fázok.
- Ha lenne dzsekim odaadnám, de mivel nincs így nem tudok evvel szolgálni szerelmem.
- Nem megyünk vissza a Hotelba?- nézek Hazzusra.
- Csak azért, mert látom tényleg nagyon piros már az orrod- ad rá egy puszit mégegyszer, hogy én mennyire imádom ezeket a puszikat.
- Amúgy is mennyi az idő?- elő kotorja farmer zsebéből a telefont.
- Mii már 6 óra, hogy telt el ilyen hamar?
- Biztos jó a társaságod- bököm meg a vállát vicc képen.
- Veled a legjobb, kitárcsázom Pault, hogy küldjön értünk valakit.
Lebeszélte, hogy hova jöjjön bár 20 percet vártunk rá míg ide ér, addig hintáztunk. ( de mi érett felnőtt emberek vagyunk igen😂😳). Steve ült a kocsiba. És meleg volt az ülés, hogy én mennyire szeretem Steve-t.
- Elég sokat sétáltatok Styles- nevetett Steve-még el is tévedtem egyszer.
- Hát nem is te lennél Steve- kuncogott Harry- meg tudod kicsit kiszellőztettük a fejünket csak már fáztunk.
- Hát már csak 10 fok van egy pulcsiba már elhiszem, hogy kevés.
Az út többi része a semmiségekről szólt. Már felértünk a szobába.
- Nincs kedved inni valamit?- szögezi nekem a kérdést Harry.
- Mármint alkoholt?
- Igen drága szerelmem szeszes tartalmú ital és már ihatsz mert felnőtt vagy- mosolyog rajtam harry.
- De persze ihatunk valamit, de kérhetek Zayntől még egy utolsó szálat? Ígérem csak buliba lesz többször.
- Hozz egy teljes csomagot ma este ketten bulizunk szerelmem. Fuss szaladj addig rendelek italt.- mosolyog Harry. Igazából örülök, hogy vidámabb egy kicsit. Zayn ajtajánál kopogtam.
- Gyere!- majd be nyitottam. Ő szobája picit másabb volt. Először is több volt a kupi hisz niallel van egy szobában,de ő nincs is a szobába. És zayn éppenséggel rajzolt.- Mi jót adhatok Nica? - néz fel rám a rajzáról.
- Cigit- közlöm vele- mire csak felnevet.
- Csak nem hiányzik a szennyezés a tüdődnek?
- De hiányzik neki. És ígérem visszaadom. Kaphatok 2 csomaggal? Kérlek - nézek rá bociszemekkel.
- Egy feltétellel. Ha nem szivod el magad egy este mind a kettő csomagot.
- Ígérem nem! - majd vett ki kettőt a kartonjából. Meglepett, hogy martina vásárolja.
Mire visszatértem hazzus az italokat mérte ha jól látom vodka volt.
Odamentem Harryhez és a kezembe adta és lehúztuk az ismerős maró érzés végig futott a torkomon. Már legalább egy órája beszélgettünk Harryvel a semmiről és csak röhögtünk, amibe lehet hozzásegített a vodka is.- Van egy ötletem- böki ki harry.
- Mi az?
- Menjünk ki a tetőre és szívjuk el a cigit is mivel kell. Jahh és a vodkát is vigyük ki mert melegszik.
Mire csak bólintottam.
És már a szürke tetőn is ültünk egy- egy szál cigarettával a kezünkbe amit fura volt látni harry kezébe.
A cigi és a pár vodka után harry hirtelen elkezdtem csókolgatni a nyakam. A kezeim a hajába futottak, hogy meghúzhassam őket az élvezet miatt.- Bemegyünk?- néz rám kanosan Harry miután kiszívta a nyakam. De az helyett, hogy válaszoltam volna, megsimítottam az arcélét majd megcsókoltam szenvedélyesen. A csók után harry rámnézett és láttam rajta, hogy kábulatban volt. Majd másztunk be az ablakon olyan gyorsan, mint még soha. Beléptem, de már Harry a melltartóm kapcsolta, hogy tudta ilyen gyorsan leszedni a pulcsim? Mikor leszedte a melltartóm jöhetett a gatya és így tovább. Míg anyaszült meztelenül feküdtem alatta, előkészült. Meg csókolt mélyen és szenvedélyesen majd belém hatolt. Majd a szoba csendjét átvette a zihállás és sikolyok hangja.
TPWK
YOU ARE READING
Once upon a time...
RomanceDominica West vagyok, 20 éves pincérnő akinek fenekestül felfordul az élete.... Harry Styles fiction a saját kitalát történetem.