13.

829 32 2
                                    

Harry Styles szemszöge

A csóktól a hajamba kapaszkodik az élvezettől.

- Harry- válik el tőlem- Milyen ruhákat vigyek a turnéra ?- mosolyodik el szélesen, mert tudja, hogy bolondítsa az agyam.

- Most ezért nem engedtett befejezni a csókunkat ?- húzom fel az egyik szemöldököm.

- Mert ez csak úgy az eszembe jutott- kuncog egyett magán, mire én is elmosolyodom.

- Lent elmondom, egy tea mellett, hogy nagyjából mire kell számítanod, mert van pár dolog, ami fontos tudni az utazásról.

- Rendben Styles- majd egy csókot lehel az állam élére.
Lementük a lépcsőkön, Nica befutott a konyhába teát készíteni, én leültem a fotelba, telfonozni. Írtam a skacoknak, hogy elintéztem Nicát fotósnak, és biztos, hogy jöhet velünk, mire leokézták vagy csak megnézték. Milyen bőszavú mindenki. Hallom Nica jön a teákkal egy tálcán, igyekezett nem kidönteni, a koncentrációtól kidugta oldalt a nyelvét. Olyan volt mint egy mókus nagy hajjal, és kidugott nyelvel.

- Tessék !- rakta elém a teámat, ő pedig leült mellém a lábát rámnyújtotta, mintha terapeutánál lett volna.

- Mostmár mesélsz ?- kérdezte csillogó szemekkel.

- Igen- reszeltem meg a torkom- Szóval egy turné nagyon jó dolog, de néha nagyon fárasztó és hosszú. Ez lesz a harmadik turnénk. Első állomás amúgy Londonban van és itt adunk kettő koncertet, vagyis az két nap. Összes koncertünk este nyolckor kezdődik azt hiszem. Kivéve Ázsiát, ott nem biztos. De a ruhára visszatérve. Olyanokat hozz ami kényelmes az utazásra, és a gépen vagy vele, de hozhatsz pár komolyabb ruhát pár munkához valót, de ha gála van, vagy díjátadó, vagy egy komoly buliba vagyunk meghíva, neked is illene megjellened, mint partnerem. De arra az estre ott vannak a style listek, a sminkre a sminkesünk, a hajadra, pedig Lou a fodrászunk.
A lényeg, hogy utazásra elég melegítő nacik, és munkára megy egy pár rendes utcai ruhát is hozz, ha kimennék a városba. És a következő interjúnkon, ami nem tudom mikor van, de akkor bejelentelek, mint hivatalos barátnő- simogatom meg a lábát.

- De nem vagyok a barátnőd- tiltakozik.

- Még- fordulok rá a kezeimet bevezetem a pulcsija alá, ami hirtelen érinti őt, hevesen veszi a levegőt. Egy csókot ejtek tökéletes hasára. A kezeit a hajamba vezeti, és felhúzza a fejemet.

- Állj le !- néz rám kérlelően. Feljebb tűröm a pulcsiját a hasán. Megérzem azt a tipikus illatát, amit az első randinkon is éreztem. Lassú csókokkal hintem be a hasa minden szegletét, közben a kezeimmel az oldalát cirógatom. Ő a hajamba turkál és száját harapdálja nehogy hangosan nyögjön. - Hallani szeretném a hangod- mászok feljebb hozzá. A szeme folyamatosan a számon tartja míg beszélek hozzá. A szájához hajolok, hogy megcsókoljam,de helyette az orára adtam egy puszit. Majd az ajkaira. Már számomra is kínzó lassúsággal, tettem a dolgokat. Nica hirtelen felült, mire én meghátráltam. A kezeit a nyakamba tette és szétcsókolta az arcom, minden szegletét. Mire rátért az ajkaimra. Átakarja venni az irányítást.
- Harry- lihegi nekem, és a szemembe néz- miért őrjítesz meg minden érintéseddel ?
- Mert szeretlek- döntöm vissza az alám. Megszeretném húzni őt mindennél jobban jelen pillanatban. A haja kócos a póló félig lent van róla, döglesztően jól néz ki. Odahajolok a füléhez, eltűrök pár kósza tincset- Te is szeretsz viszont ?- búgom a fülébe.
- Én is szeretlek babyboy ! - leheli az ajkaimra. Majd ajkaink tökéletes ritmusra mozognak. Még sosem éreztem őt ennyire magabiztosnak, engedékenynek...
Valóságos álom volt, ahogy a tökéletes ajkaival csókolt, ahogy a szexi hasát csókolhattam. Közben pedig lassan félmeztelenre vetkőztettem, teljesen kész volt odaadni magát nekem. A pupillái háromszorosára nőttek, mikor az ajkaitól kezdve a nyakán, a mellein, a hasán át a combjáig mindenhol végigcsókoltam a legnagyobb érzésekkel és vágyakkal. Nagyon kívánom őt, de visszaszeretném, adni neki ami fent történt. Már őszintén, rég megtettem volna őt. De ez az én húzásom lesz

- Nica ?- szakadok el tőle nehezen.
- Tessék Hazzus- néz rám kiéhezett szemeivel.
- Éhes vagyok- mire nagyon furán néz rám.
- Én is rád- suttogja a fülembe, majd a fülcimpámba harap. Ettől a tetjétől, nagyon beindultam odalent.
- Nica- nyögöm a nevét, a kezeimet a derkára csusszantom, az ajkaiba harap a nagy szemeit rám szegezte- nagyon kívánatosan nézel ki, de akkor most úgyérzem ideje leállni
- Miért ? Valamit rosszul csinálok ?- száll le rólam, és a pulcsijába csuszatassa a fejét.
- Túl jól, de emlékszel, hogy velem, mit csináltál fent ? Mikor öltöztél ? Nem engedtél be- feje elvörösödött, és egy nagyot boxolt a vállamba, ami még egy kicsit fájt is.
- Te egy akkora majom vagy- csapott kezével a combajira, majd egy enyhe mosolyra húzza a száját.
- Én meg még mindig éhes, van valami kajád otthon ?
- Nincs, elkéne menni boltba- a hűtőbe konkrétan csak egy sajt van, de még rendes kiflim sincs, csak az a szárított, kong az ürességtől -Felöltözök, aztán elmehetünk, ha elviszel, és összedobunk valamit- ecseteli terveit.
- És mit készítsünk ?
- Mondjuk csinálunk pizzát ?
- Mnyeeehh- húzom el a szám.
- Akkor mit akarsz enni ?
- Ehetnénk, mondjuk rizottót, nagyon rég ettem- majd megkordult a gyomrom, mire halkan kuncogott- siess öltözni, mert már korog a gyomrom, a mondat után kacagva sprintelt fel az emeletre.

Once upon a time...Where stories live. Discover now