4.

1.4K 44 1
                                    

Dominica

Arra keltem fel, hogy valaki ezerrel csönget.
-Megyek már!- órdítom ásítva. Ki a szar keres ilyen korán, szitkozódtam magamba addig míg oda nem értem az ajtóhoz.

-Jó reggelt!- köszönt Harry vigyorogva, és valami dobozt tartott a kezébe.
-Uram isten Harry jó reggelt! Mit keresel itt ilyen korán?-kérdezem mosolyogva.
- Gondoltam, míg szabadod van belesek hozzád, ha nem zavarok, és hoztam muffint!-rázta meg a dobozt.
-Ja gyere, csak most keltem és még nem vagyok a formámba.-mutattam magamra.
-Én most a legtüneményesebb nőt látom magam előtt. -nézett rám a csábító nézésével, amibe belepirultam,nem szoktak nekem bókolni. Így inkább zavaromba betessékeltem.
-Na ez a nappali,ülj le egy perc és itt vagyok.-ezzel a mondattal sprinteltem fel. Felvettem egy fekete melegítőt, egy  sárga hasas hosszúujjuval. És mentem le.
-Esetleg kérsz teát, kávét vizet?
-Nem nem, most én szolgállak ki, tegnap te ma én.- s pattant is fel.
-Ugyan Harry, hisz nekem ez a munkám, ráadásul a vendégem is vagy-legyintettem felé.
-Akkor ketten, de egyedül nem, így is alig állsz a lábadon.-oktatott ki.
-Jó akkor ketten.- forgattam meg a szemem.

************************************

-Nahh tea kész pakróc van, süti van. Mit akarsz nézni?-összegezte a dolgokat Harry.
-Ömm, szereted a titanicot?-kérdeztem félve.
-Igen- csillantak fel a szemei.Így beindítottuk a Titanicot.
-És amúgy milyen sulit végeztél?-kérdzte miközben árgus szemekkel figyelte a filmet.
-Fotós sulit,fotós vagyok.-haraptam bele a muffinba. Hazza szemei nagyra nyíltak, rámnézett a kezeit a vállamra helyezte.
-Hogy mi vagy?-rázott meg.
-Fotós-mondtam magabiztosan. Harry arcizmai ellazultak.
-Van egy ötletem!- és már le is dobta a pakrócot magáról, és a telefonján tárcsázott valakit.

Harry

Amit kimondta ezt a mondatot, hogy fotós vagyok egy kifejezetten jó ötletem támadt.

-Hey Liam, még ugye nincs fotósunk?-hadartam el .

- Nem nincs miért?-kérdezte ásítozva.

-Mert azt hiszem szereztem egyett.

-Fasza, honnan?

-Az nem lényeges, csak hívd fel Pault és holnapra szervezz egy fotós termet, ahol lehet minket fotózni, és a srácokat valahogy rendezd egy helyre, én meg viszem őt. -oktattam ki őt.

- De Isteen Hazza miért mindig én?- nyüszített a telefonba.

-Mert nagyon szeretsz engem,na heló !-tettem le gyorsan a telefont mielőtt még alkudozni kezdene.

-Nica, szertnél egy jó kereső állást?-kezdek hozzá finoman.

-Attól függ, hogy milyem munka.-rántja meg a vállát.

-Fotóznál még? Mert az az igazság, hogy most jelentettelek be egy próbára hozzánk.- remélem nem lett elhamarkodott döntés.

- Persze imádok fotózni szivessen csinálnám.-magyarázta el. Fhu most egy kő eszet le a szívemről. Legszivesebben heves csókcsatába hívtam volna,de most nem hamarkodok el semmit. Nagyon szép lány és nem akarok semmit se siettetni.
-Köszönöm!- mondtam neki hálásan.

Dominica

Igazából nagyon megörültem mikor Hazza bejelentett egy állásinterjúra, imádok fotózni. Annyira jol érzem magam mikor vele vagyok akár csak Jack Rosie közelébe.

-De nem értem miért a kellett elsüllyednie?-vág értetlen fejet ezzel kizavarva a gondolataim tárházából.

-Hát azért, hogy legyen mit kérdezned.- nevettünk össze.

-Az az okos szád.- hajtja a nyakhajlatomba a fejét és a kezét átrakta a vállamom,s jobban magára húzta a pokrócot. Ettől a mozdulattól hirtelen kirázott a hideg, de olyan jól eső borzongás. Már délfele járt az idő mikor egy hangosat kordult a hasam.
Mire Hazza felkacagott.
-Nem volt elég egy doboz muffin és két zacskó pop corn?-kacag tovább.

-Képzeld nem-kacagtam vele.-Rendelünk pizzát?-vetettem fel az ötletem amire Harry helyeslően bólogatott.

************************************

-Nem tudom,  te hogy vagy vele, de én jól laktam.-paskolta meg a hasát.

-Én is.- bólogattam.

-Nem nézünk Family guyt ?- nézett rám.

-De miért ne?- beindítottuk már kábé a 6 részt néztük, mikor Harry felkiált.

-Úristen már ennyi az idő?- rémült el.

-Miért merre mész?-tápázkodtam fel a kanapéról.

-Interjú, szóval indulnom kell, holnap legyél kész olyan délre, itt leszek érted.- mondta a tényeket miközben már a cipőjét húzta.

-Okés, rendbe kész leszek.- bológattam.

- Ja és nézz minket, hidd el fontos lessz számodra- ölel át és rámkacsint.

-Okés Hazza szius!-köszöntem el tőle.

-Szia!- s már a kocsijába is pattant. És csak a fekete range rovert láttam egyre messzebb magamtól.

Once upon a time...Where stories live. Discover now