8.

994 33 0
                                    

Mikor hazaértem, bevallom picit szerintem többet ittam a kelleténél, mondjuk nekem nem kell sok ital, hogy berúgjak, nem vagyok berúgva, de nem vagyok józan. Beértem Harry még egyszer megcsókolt édes ajkaival. Olyan puha rózsaszín édes... Ez volt életem legjobb estéje motyogom magamnak a tükör előtt. Felvettem egy sportmelltartót egy jó bő skótmintás pizsinadrággal. Rúzsomat lemostam, bár már nem volt olyan sok rajtam, Harry miatt. Még dúdolgattam magamnak, amit Harry énekelt az autóban fantasztikus hangjával. Nem is ismerem azt a zenét, de olyan kis fülbemászó dallama volt, hogy megjegyeztem az egészet. Mikor már  épp lefeküdni készültem, valaki csengetett. Ki lehet? Megfogtam a baseball ütőmet és a paprikasprayt, és mentem az ajtóhoz. Az ablakon leskelődtem hátha meglátom ki van itt, de addigra megint csengetett. Épp, hogy kilestem az ajtón a sprayemmel már fújtam is és össze-vissza, és kiabáltam. Jó kis szomszéd vagyok.

-Hé csak én vagyok! - kiállt fel Harry és teszi fel a kezeit védekezés képpen.

- Azt hittem betörő vagy, vagy valami gyilkos - röhögök rajta, ahogy csípi a szemét a sparay.

- Nem csak, ugye 1 hét múlva kezdődik a turné és eszembe jutott, hogy mindenki haza ment, és nem vittem kulcsokat a közös házhoz és anyuék kicsit messzebb vannak, hogy most kocsikázzak haza.- vakarja meg tarkóját- és gondoltam, befogadsz egy estére.

- Hát persze - invitáltam be. De mielőtt belépett volna, nem tudom mi késztett erre, de megragadtam az ing gallérját és olyan érzéssel csókoltam meg, hogy meglepődtem a saját tettemen. Beletúrtam könnyed fürtjeibe, belekarmoltam a hátába, mire belenyögött csókunkba, Harry belemarkolt fenekembe, mire jólesően nyögtem egyett én is.
-Baby, ha ezt így folytatod ma este nem fogunk aludni- mondja Harry kaján vigyorral az arcán. Erre válaszképp behúztam a házba becsukta az ajtót, megpördített és neki voltam szorítva az ajtómnak, éreztem magamon a  mentolos leheletét, bevallom, piszkosul élvezem. Vártam, hogy  megcsókoljon, de helyette oda hajolt a nyakamhoz és megszívta. A kezeimet a nyakába kereszteztem és a lábamat a derka köré kulcsoltam. Harry folyamatosan a fenekemet markolgatta és szívta a nyakam én meg folyamatosan nyögdécseltem, és a haját téptem az élvezettől. Leült velem a kanapéra, felvette a fejét a nyakamról és büszkén nézett a munkájára, most vettem észre, hogy egészen addig lement míg a melltartóm takar. Zavaromba elpirultam.
- Nem kell zavarba lenned, gyönyörű vagy- pillant oda a művére megint.
- Nincs kedved velem aludni ? - próbálom terelni a témát, bár nem értem magam miért pont így.
- Nagyon szivessen alszok veled baby.
Felpattantam róla megfogtam a kezét és követett a hálóig. Éreztem, hogy bámulja a fenekem így még jobban rázni kezdtem a csipőmmel együtt. Mire inkább csak nyelt egyett.
- De ugye tudod, hogy nem lehet ingbe és farmerba aludni ? - kérdezem tőle, mire nem csak ő, hanem én is meglepődöm saját tetteimen és kérdéseimen. Gratulálok magamnak az év leghülyébb embere vagyok.
- Ó igen ? Akkor itt, hogy lehet aludni ?
- Pizsamába - nevetem el magam és  meghallom Harry nevetését is. Megnyugodtam, hogy nem hoztam magam megint kínos helyzetbe.
- Tudod  mit - mondom neki - nem fogok idenézni, tudom, hogy szégyenlős vagy - azzal beugrottam az ágyamba betakaróztam és elfordultam. Mikor majdnem bealudtam kettő ismerős kezet érzek a derkamon. Feléfordulok a szánk majdnem összeér.
- Jó éjt ! - suttogja a számra és kínzó lassúsággal csókolt meg. Ráfeküdtem a vállára és ő még közelebb vont magához.

Harry szemszöge

Magamhoz vontam Nicát. Nagyon édes, mikor bevan rúgva. És nagyon örülök, hogy befogadott. Szivessen lefeküdtem volna vele, de nem akarom elsietni a dolgokat, és lehet megbánta volna. De amint, megérzem a bőre illatát azonnal beindulok. Jó volt látni, hogy élvezte, amit csinálok. Még figyeltem ahogy halkan szuszog, majd elaludtam én is.

************************************

Dominica szemszöge

Reggel hamarabb ébredtem, mint Harry a lábaink össze vannak gabalyodva, olyan édesen szuszog, mint egy nyuszi. Haja kócos és még így jól néz ki.

- Jó reggelt szépségem ! - ásít egy nagyot, majd felémfordul álmos szemeivel. - Te engem bámultál ?- mosolyog féloldalasan. A válasz helyett inkább megcsókoltam.
- Hmm kelhetnék így minden nap, megtudnám szokni.
- Azt elhiszem - forgatom meg szemeim, közben átfordulok az éjjeli szekrény felé, hogy megnézzem, hány óra.
- Mi a....? 11 óra ? - szitkozódom, mire Harry furcsállóan néz rám. - elkéstem a munkából. - szaladok ki Harry mellől és össze-vissza futkározok a szobába.
- Nem kéne sietned, hiszen te már nálam dolgozol. - próbál nyugtatni.
- De még ott nem mondtam fel ! - tépem meg a hajam, mire Hazza odajön hozzám lefogja a kezem, hogy ne tépjem a hajam- nyugalom, szépen felöltözöl, bemegyünk együtt elmagyarázzuk neki mi lett veled és hidd el megfogja érteni, jó ? - mosolyog rám.
- Rendben, köszönöm - ölelem át. - menj készülődni - csapom meg a seggét, mire megfordul és bemutat, tegnap pedig élvezted nevetek egyett, mire kinéz a gardróból és még egyszer bemutat. Édesem...

Treat people with kindness!

Once upon a time...Where stories live. Discover now