31.

458 15 1
                                    

Nica szemszöge

Kipattantam a kocsiból kocsiból és harryhez futottam. Egy gyors csókkal köszöntöttük egymást. Majd bementünk a stúdióba elég sötét volt. Fura volt a hangulat, főleg zayn volt fura, mintha sírt volna. Pizzás dobozok voltak mindenfelé egy egy hangmérnök a pult mögött. A fotelban ültek a srácok intettek egyet. Majd Paul bukkant elő.

- Nica, szuper hogy be is értél! Az lenne a feladatot, hogy csinálj képeket a srácokról, míg írják a dalokat, koncentrálnak, énekelnek, hogy a rajongóknak adjunk egy kis ízelítőt az 5.-dik albumról. Ja! És legyen fekete fehér retrós, ennyi a kérésem.- osztott ki rögtön.

- Ohm okés rendben- lényegében még azt sem tudtam, hol vagyok- és gratulálok az 5-dik stúdió albumhoz- nézek a srácokra, nincs valami nagy lelkesedésük.

-Najo! Srácok ma egy dal lesz, ebédre mentek ahova akartok ígérem. Kezdjétek avval a dallal, amit niall írt mi is a címe? - csettintgetett az ujjával.

- I want a write you a song- mondja niall. Nagyon szép a címe.

- Igen az!- mutat Niallre- mehetsz harry legyen a te részed az első. Niall meg gitarozhat.
Harry ramnézett adott egy gyors puszit és mentek is.

- Felvétel! - szólt hangosabban Paul, majd az ujját a szája elé rakta, hogy jelezze, hogy csend.

Niall elkezdte az első akordokat, fülbemászó dallam.
Majd harry kezdte, szöveget fogta a kezében, szemöldökeit összehúzta úgy koncentrált.
I wanna write you a song
One as beautiful as you are sweet
With just a hint of pain for the feeling that I
get when you are gone
I wanna write you a song
Ez a szöveg, ahogy hallgattam nagyon szép, majdnem bekönnyeztem, honvágyom lett.

- Jolvan Harry jöhet a másik rész, FELVÉTEL!

Ez ment egész délután egyig a fiúkkal körbe-körbe. Végülis a végére már mosolyogtak a fiúk, kivéve zaynt, ahogy ránéztem közeledni kezdett felém. Harry Liammel van bent a stúdió részlegnél.

-Paul megyek cigire- szól zayn neki- kijönnél velem?- szögezi nekem a kérdést. Csak rábolintottam.

A stúdió előtt kint

- És miért is hívtál ki pontosan? - nézek zaynre, akinek szinte remeg a keze.

- Mert nem bírom és el kell mondanom valakinek- és egy könnycsepp gördül le az arcán. Majd eldobja a cigit és megdörzsöli a fejét- ígérd meg, hogy nem mondod el senkinek még Harrynek sem!- néz rám könnyes szemekkel.

- Ígérem Zayn, bennem bízhatsz, gyere mesélj- fogom még kezét és próbálom nyugtatni.

- Az az igazság, hogy egyszerűen nem bírok már a bandába lenni nekem túl sok és gyenge vagyok hozzá, nézz rám Nica nézz rám! - mondja könnyes szemekkel- határeset vagyok összes orvosi kivizsgáláson. Csont és bőr vagyok szinte nincs izmom sem, és nem megy le semmi a torkomon csak a cigaretta. Nemtudok aludni izgulok, egyre több pánik rohamom van. És anorexiával fognak diagnosztizálni, ha így folytatom. El kell hagynom a bandát - borul ki teljesen és sírni kezd, én is bekönnyeztem így inkább nem szóltam semmit. Átöleltem szorosan, amit szívesen fogadott is- Köszönöm, hogy meghallgatsz- mondja szaggatottan a nyakamba.

- Zayn ez természetes- nézek rá, egyenesen a szemébe- és első legyen a mentális és testi egészséged is, ne hadd, hogy teljesen rossz legyen. És, ha az kell neked, hogy elhadd a bandát, csináld azt, nehogy Még nagyobb bajod legyen. A barátom vagy és én itt leszek neked még akkor is, ha nem beszéltünk olyan wow, de sokat, rendben?

- Igen, Köszönöm- majd szorít meg jó szorosan magához. Hosszas ölelés után elengedett és rágyújtott.
Meg kínált engem is egy szállal. Elfogadtam, Meg lepődött ő is és én is. Általában csak bulikban szokok cigizni, de most ahogy elmondta engem is megrázott lelkileg.
Szívtam egyet a cigarettából hagytam egy kicsit, hadd szennyezze a tüdőm.

- Nemtudtam, hogy cigizel- ültünk le a padra.

- Hát én sem- szól a hátam mögött Harry és szinte érzem a tekintetét magamon.

- Harry!- fordulok meg hirtelen. Arca dühös volt szemei szikráztak.

- Jó tudni, hogy a barátnőm cigizik, méghozzá nem tőle tudom még hanem rajtakapom Zaynnel, aki folyamatosan tiktkolozik mostanság és senki nemtud róla semmit! Ez szerintetek így jó?- borul ki Harry. A srácok csak hallgatnak csendben és a lábfejüket tanulmányozzák.

- Nem cigizek Harry kérlek engedd hadd magyarázhassam meg, kérlek- könyörgöm neki szánalommal teli hangon.

Összeráncolja szemöldökét sóhajt egy nagyot- Ebédnél megbeszéljük. Addig is a kocsiba várlak titeket míg cigizgettek kettesben Zaynnel.- zayn csak kérdőn ránézett, hogy evvel mit is akart mondani.

- Nem hiszem el, hogy féltékeny vagy Zanyre, nem csináltunk semmit.- magyarázom.

- Pff persze- majd avval elindult a kocsihoz és képes volt maga durcogva egyedül ülni a kocsiba.

- Ne törődj vele úgyis lenyugszik majd- veregeti meg a vállam Louis. Csak bólintottam neki. A többiek is elinduktak a kocsihoz, megint én és Zayn maradtunk. Még beszélgettünk arról, hogy mi lett volna, ha nem lenne a one direction meg ilyesmik.
Majd mi is beültünk a kocsiba.

- Hurrá végre nektek is sikerült az autóhoz eljutni- féltékenykedik Harry.
Majd liam beindítja a kocsit.
Az úton érezni lehetett a feszültséget Harry és köztem. Szállodába érve szinte már indultunk is gyalog. Harry Meg fogta a kezem, de durcis arcot vágott.

- Harry- szólítom meg és a tekintete rám szegeződik- nem szoktam tényleg cigarettázni, csak bulikba általában.

- De most nincs buli, vagy tévedek? - néz rám kérdőn.

- Nem tényleg nincs, de amit Zayn mondott nekem engem is megrázott lelkileg nem még őt- és a hangom kezd sírósá válni.

Harry megáll majd rámnéz- Bármi baj van nekem elmondhatod, ugye tudod? - majd könnyeimnek utat engedtem, harry rögtön megölelt- Gyere itt fogunk enni- majd behúz a legközelebbi kis kajáldába. Lemezek voltak a falon és lemezről szólt a zene. Beatles szólt a "money can't buy me love" című szám. A ruháink pont beillettek ebbe a retros hangulatú kajáldába. Nem voltak sokan 2en rajtunk kívül. Leültünk egy sarokba. Rendeltünk én lazacot harry pedig, grillezett csirkét. És 2 limonádét.

- Szóval- kezd bele Harry- sosem foglak elitélni ez miatt, csak örültem volna, ha elmondod és nem a legjobb barátommal kell rajtakapnalak, hogy cigizel, igazából én is szoktam, de csak buliban ritkán. És ami Zaynt illeti csak mérges voltam- sóhajtott- eluralkodott az agyamon a méreg és nem gondolkodtam értelmesen édesem sajnálom, hogy vádaskodtam, tudom, hogy nem tennéd és Zayn végképp. Szeretlek, ne haragudj- simogassa meg a kézfejem.

- Semmi gond és én is mondhattam volna.- szégyenlem el magam.

- és mit mondott Zayn neked?- szegezi nekem azt a kérdést amitől legjobban féltem, hogy megkérdezi. A szívem nagyott dobbant és szaporább lett a levegővételeim.

TPWK




Once upon a time...Where stories live. Discover now