Nica szemszögeEgy sóhaj szökött ki ajkaim között.
- ohh hiányzott életem?- suttogja a fülembe harry. Leheletétől kirázott a hideg. Csókokat szórt szét a nyakamon. Kezeim fel futottak a nyakához. Kezeivel a hasam és melleim simogatta. Mikor lejjebb akart haladni a kezemmel hirtelen elkaptam a kezét.- Mi a gond szépségem? - néz rám ártatlanul, de a mosolya elárulja őt.
- Nemtudom szabad e- szégyenlősödöm el.
- ohh hát de mi nem is csináltunk semmi rosszat- sóhajt egyet nyom egy forró csókot a vállamra, majd hirtelen hozzámért, egy halk kis nyögés szökött ki- Imádom a hangod- súgja érzékien a fülembe majd az ujjait belém nyomta. A szám automatikusan az ő szájára tapadt. Én is hozzányúltam, még hevesebben vettük mind ketten a levegőt.- nem szeretnél kiszállni hercegnőm?
- Deh- helyeselem ötletét. Felálltam és megráztam előtte a seggem direkt, hogy provokáljam egy kicsit. Majd a kezei birtokba vették őket, a nyelve sem maradhatott ki. Majd a csipőmet ringatva kisétáltam előtte. Harry jött mögöttem és szinte belebökött az ágyba. De előtte bezárta az ajtót. Harry volt felül. A kezeinket összekulcsolta a szája a számra tapadt. Majd egyre lejebb és lejebb haladt. - Harryh- szólokh neki mielőtt leérne.
- Tessék hercegnőm- jön vissza felém nagy mosollyal az arcán.
- Akarom, akarlak- mondom neki picit elpirosodva. Harry szája kinyitódott szemei elkerekedett és nyelt egyet, majd elmosolyodott
- Biztos életem?- kérdez rá biztosra, de a mosolya elárul mindent. Én csak bólintottam.
Nem kellett neki több. Lemászott rólam és visszament a fürdőbe, a gumit hozta ki. Valójában eléggé izgultam. Magára húzta megcsókolta a melleim- biztos hogy akarod Nica?-Igenh- nézek rá picit félve. Rámnéz majd közelebb hajol egy csókra. Közbe berakta én meg halkan belenyogtem a csókba.- nem fáj? Minden rendben?- néz rám aggódoan.
- Igen- a kezeim a hátára vezettem.
Harry lassan elkezdett bennem mozogni, kellemes tempót diktált a második harmadik lökés után már teljesen élvezni tudtam.
Lassan éreztem, hogy harry remegni kezd majd kihúzza belőlem majd utána a mennyekben érzem magam.
Miután kinyitom a szemem harry mosolygó arcát látom magammal. A hajamat eltűri arcomból és egy lassú csókot adunk egymásnak. Harry vett fel egy alsó gatyát én pedig egy melltartót és egy bugyit. Majd maga mellé húzott.- csodálatos voltál kincsem- puszil a hajamba. De én csak szégyenlősen belebújtam inkább. Már olyan negyed órája csak pihentünk hallgattuk egymás lélegzet vételeit. Majd valaki verni kezdi az ajtót szó szerint majdnem beesik rajta. Harry odamegy és ki nyissa én addig felkapom harry pulcsiját. Mikor harry elfordítja a kulcsot Paul már be is nyitott. Végig nézett harryn majd megpillantott engem a háttérben. Vett egy nagy levegőt majd bejjebb lépett.
- srácok... Én értem fiatalok vagytok szerelmesek ami aranyos, de 10 perv múlva megyünk a reptérre avval tisztába vagytok?
- Basszus- mondja harry elkeseredve.- még össze se pakoltam- kezd kiakadni.
- Akkor tényleg szedd össze magad!- utasított Paul minket.
- De én összepakoltam délelőtt- szólok közbe.
- Arany vagy Nica, de tényleg- mondják egyszerre nevetve.
- Na nyomás öltözni!- utasit Paul majd becsukja az ajtót.
Harry csak berohant az ágyba majd nevetni kezdtünk.- Na gyere életem öltozünk. -csikizem meg harryt.
-Hey nem ér csikizni- mondja nevetve.
Majd felállt és már magára húzta a pulcsiját. Felkapta a gatyáját is a fürdő padlójáról. Én is felkaptam a bőszárú farmerom. Harry pulcsiját beletürtem a gatyámba. Fevletteem harry beanijét is és a fekete bakancsom. Harry fekete gatya fekete pulcsi és a rövidujjújára felvett egy nagy meleg pulcsit. És egy bakancs. Én kabátként pedig felettem a teve színű szövetkabátom. És egy nagy piros kockás sálat tettem a nyakamba nehogy megfazzak hisz most lettem jól. Harry adott egy csókot az arcomra majd megfogtuk a bőröndöket és elhagytuk a szobát.************************************
A repülőtér hangos volt nagyon hangos volt. Még éjjel is itt voltak akkor ezek a rajongók mikor alhatnak? A következő állomás Philadelphia még sose voltam ott izgatott vagyok csak 2 órát repülünk most ami a 12 óráshoz képest semmi.
Niall aludt Louissal együtt. Liam és Zayn valami halkan motyogtak, Laura is aludt és még Paul is. Lehet nekem is aludnom kellene, de olyan fittnek érzem magam.- Ugye nem bántad meg szivem?- kérdezi harry.
- Nem, minden egyes percét élveztem- mosolyodom el.
- Olyan gyönyörű voltál amikor teljesen átadtad magad nekem csak láttam azt az örömöt az arcodon. És egyszerűen az őrületbe kergetsz akár mit is csinálsz. Elég egy mosoly és elolvadok tőled.- mondja suttogva nekem a kis monológját, de elérzékenyültem rajta.- Ne sírj életem, gyere ide- majd kitárja karjait. És inkább az ölébe ülök és ő magához zár közel a szívehez, érzem. A nyakam a nyakhajlatába hajtottam ő is az enyémbe és csak voltunk. Majd lassan elsötétül minden.
************************************
Valaki böködésére ébredtem Paul volt az.
- Nica légyszíves keltsd fel harryt is 20 perc és landolunk és még Zaynt is fel kell kelteni és tudod, hogy milyen morci szok lenni. - csak bólogatok mert még észhez sem tértem igazából. Majd felegyenesedtem, ugyan abban a pózban vagyunk, mint amiben elaludtunk.
Harry arcát megpuszilgattam végig meg simogattam, majd utána kinyitotta a szemeit.- Jó reggelt életem- nézek rá mosolyogva- 20p és leszállás és Paul mondta, hogy keltselek fel.
- Hát ez jobb keltés volt, mint ahogy Paul szökött- mosolyog álmosan.
Elolvadok....Tpwk
YOU ARE READING
Once upon a time...
RomanceDominica West vagyok, 20 éves pincérnő akinek fenekestül felfordul az élete.... Harry Styles fiction a saját kitalát történetem.