10.

949 31 0
                                    

Dominica szemszöge:

-Nica?- döbben le emi. Mire rögtön szétrebbenünk.- Te, te, te- dadog össze-vissza. Mire válaszolhatott volna, megfogtam a kezét és kihúztam az iroda elé. Mire Hazza csak nevetve megcsapta a fejét.

- Ti megcsókoltad Harry Styles-t !- ugrándozik sipítozva.

- Igen-igen, láthattad- mosolyodom el én is.- nem is először- húzom nagyobb mosolyra a szám.

- Mivan ?- sikít mégegyszer

- Shhhhh!- csitítom le- nem akarom, hogy egész kávézó tudjon róla.

- És te most együtt vagy vele ? Lefeküdtetek ?- mire megcsapom a vállát.

- Nem, nem feküdtünk le

- A nyakad nem erről árulkodik- néz rám perverzen, mire megcsapom őt, és próbálom takargatni.

- Nagyon látszik ?- szégyenlem el magam közbe takargatom a hajammal .

- Ha ott a hajad akkor nem látszik- nyugtat meg.

-Lányok bejönnének?- szól ki a főnökünk. Bementük alaposan eltakartam a szívás helyét a hajammal. Egyik felemen Harry a másik felemen Emi ül.

- Öhömm- reszelem meg a torkom- Uram felmondok, biztosan, estére műszakváltásra, hozom a felmondási levelem. Nem, nem győzhet meg semmivel amivel maradhatnék- jelentem ki magabiztosan, mire Harry elégedetten mosolyog és Emi tátott szájjal figyelt.

- Nos hát akkor rendben, így máshogy hangzik az egész, mint Mr. Styles szájából- mosolyog rám hamisan, olyan  irigykedős kedvesség keverékével. Harry csak megforgatta a szemét, mire majdnem elnevettem magam.

- Nos most miután tisztáztuk az ügyet, emi- fordulok a barátnőmhöz- hoznál 3 epres croassaintot 2 fekete kávét minden nélkül, és nekem a szokásos kávémat. Harry az önállóságomat egy önelégült mosollyal díjazza a főnökömnek.

- Miért kérsz mindenből hármat ?- vág hülye pofát emi.- mivel jön Zayn ide- a mondatomat be se tudom fejezni, mert emi közbevág.

-Az a Zayn Malik, aki a bandába van?- mosolyodik el szélesen.

- Pontossan

- Mikor jön ??- sipít fel ismét. Harry csak az ora alatt nevet, emi kirohanásain.

- Hát most, azthiszem- mondom zavarodottan.

- Király, majd odaülök mellétek- kacsint rám, mire mind hárman Harryvel együtt összenevetünk.

- Menjenek az irodámból kérem ki, megkell csinálnom a papirokat-  néz rám, idegesen.

- Indulunk is ki- mondja Harry, majd előre engedte Emit majd kézenfogott és kimentünk mi is.

Asztalnál

Zayn kiszúrtuk messziről a fekete jackiébe, és most elég kócosan álló haját.

- Helosztok, ti honnan jöttök ?- húza fel szemöldökét és mosolyodik el, a hangja most a szokásosnál mélyebb- na, de itt srácok ? - csóválja meg fejét, mire már mindhármunkból majd kitör a nevetés.

- Haha Zayn, amugy meg neked is szia, Hoztad a kulcsokat ?- köszön Harry.

- Aha- mire előkotorta a jackiezsebéből és ledobta az asztalra- tessék !

- Kössz haver életmentő vagy néha, leadtuk a rendelést is- mire Emi jött a rendeléssel.

- Három epres croassaint, Nica neked a tipikus kávéd, Harry sima fekete és Zayn neked is sima fekete- osztotta ki a kávékat, majd leült zayn mellé- nem baj, ha leülök ide ?- kérdezi színlelt ártatlansággal- dehogy, gyere csak nyugodtan- Zayn volt az első aki válaszolt, mire Harryvel összekuncogtunk halkan. Megettük a reggelit, megittuk a kávéinkat, egy kellemes beszélgetés közbe. Miután Harry megitta az utolsó korty kávéját, így szólt

- Mi megyünk elhozzuk a papirokat, nagyon finom volt a kávé Emi.

- Köszi, nyugodtan menyjetek csak- bólogatott. Felálltunk az asztaltól Harry lepacsizott Zaynel, én átöleltem Emit, és elköszöntem Zayntől is.

Autóban a közös ház felé

Becsatoltuk az öveinket, és hajtottunk is ki a parkolóból.

- Zayn és Emi elég jól megtalálták a közös hangot- néz rám Harry.

- Igen, olyan könnyen megnyílik mások előtt, olyan közvetlen másokkal a szülei teljes ellentétek- magyarázom Hazzusnak.

- Miért milyenek a szülei ?- húzza össze szemöldökét.

- Hát tudod Emi egy nagyon gazdag családból származik. És a szüleik felvágnak evvel, lenézőek másokkal szembe akár velem is. És Emi nem ilyen, mert ő nem vág fel semmivel, nem látod azt rajta, hogy aha mivel van pénzem enyém a város- figurázom ki a szüleit.

- Tényleg nem nézni ki azt, hogy gazdag családból származik- ad igazat Harry- Néha elég viccesek a reakciójai- mosolyodik el- például a csókunknál- pillant rám, és elpirulok mivel a csókunknak nevezte a mi tulajdonuknak- vagy amikor megtudta Zayn jön, és amikor bemutatkozott neki avval az ártatlansággal, én azt hittem pofánröhögöm Zaynt- simítsa meg a combom.

- Általában minden leolvasható az arcáról- fogom meg a kezét. Az út további része a reggeli szájfény incidensről zajlott. Majd egy hatalmas kovácsolt vaskapu előtt álltunk meg, amit Harry kinyitott egy kistávirányítóval. Én csak ámultam, mekkora házuk van. Beparkoltunk a garázsba.
Hazza kinyitotta az ajtót és én kiszálltam. Harry előkereste a kulcsokat, majd bementünk a garázsajtón keresztül. Ha bemegyünk a garázsajtón egy folyosón megyünk át ami tele van a kiskori képeikkel. Miután keresztül mentünk a folyosón a konyhába vagy az nappaliba mehetünk. Kicsit kupi volt, pár alsógatya, volt a földön a poharak az asztalon, a vánkusok szanaszét voltak a nagy fehérbőrkanapén. De az egész olyan otthonias krémszinű az egész ház belülről. A nappali után ha kitértél ott volt jobbról egy baromi nagy üvegajtó, ami az udvarra nyílik. Balra pedig egy felfelévezető lépcső.
Felmentük a lépcsőn, megint mehettél jobbra és balra, egy hosszú folyosó szerű volt, aminek mindkettő végén ablakok voltak. Balra mentünk és ott az utolsó előtti szobába mentünk be, gondolom ez a szobája.

- Látom alaposan felmérted a házat- kutat a fiókjában.

- Igen nagyon szép ház, és jó nagy, ez a te szobád ?

- Igen, ülj csak le az ágyamra kitöltöm ezeket a papirokat neked, lehet hosszabb idő lessz, nem vagyon egy számítógé guru- mosolyodik el.

- Okés- felpattantam az ágyára, ahhoz képest, hogy fiúszoba rendezett. Fehér bútorok és egy nagy franciaágy hófehér paplanokkal, az egész szobának olyan Harry illata van. Az ágy előtt egy nagy szekrény van, tükrökkel az elején.

- Megvan !- szólal fel Harry 20 perc múlva. Míg én már a mobilomat nyomtam.

- Nem voltál gyors- játszok tovább a telómon.

- Mondtam, hogy nem vagyon számítógé guru- magyarázkodik, és kikapja a kezemből a mobilt- elrabolt a telefon- körözik a kezével a szemem előtt, majd megcsókolt.


Treat people with kindness!

Once upon a time...Where stories live. Discover now