Nica szemszöge
Reggel felkeltem 9 óra körül. Megmosakodtam rendbe tettem magam. Reggelire ettem a kedvenc gyermekkori müzlim. Eszembe jutottak a gyermekkori emlékek. Olyan fura érzés, hogy már 20 éves vagyok és magam lábán állok a földön és sikeres vagyok és eltudom tartani magam. Felöltöztem vidichateltem hazzal kicsit ami jol esett lelkemnek, de úgyis 2 nap múlva találkozunk.
- Életem ?- kiabál fel anya a földszintről.
- Tessék anya ?- futok le a földszintre.
- Elmennél nekem a kisboltba kellene pár dolog
- Aham elugorhatok. De akkor bevásárolok és utána hazahozom majd elmegyek a házamba összetakarítani kicsit lehet az öcsémet is elcsalom.
- Jolvan kicsim, öltözz fel addig összeírom a pár dolgot.
Vettem fel egy melegítőt fekete garbóval és egy fehér pufi kabáttal lábamra felhúzom a surranómat hajat egy kontyba, mert eléggé zsíros a szememre pedig a napszemüveget. Átmentem az öcsémhez hogy velem e jön azt mondta jön, de csak a boltba, mert utána megy ki a haverjaival. Leszaladtam a lépcsőn anyu koncentràlt az írásra, leültem a székre mellé.
- Akkor hozzatok drágám, 10kiflit valami kenőket, pár répát a holnapi ebédhez és sajtot- majd a kezembe nyomott 30fontot. Én pedig egy puszit nyomtam arcára, öcsém az ajtóba várt.
Úton a bolt felé
- Kérdezhetek valamit nővérkém ?-néz rám az öcsém.
- Persze, tudom, hogy nem találkoztunk minden nap, de attól itt vagyok mindig neked- borzolom össsze a haját.
- Van egy lány, aki tetszik nekem és elég régóta beszélgetünk már és nemtudom szerinted, megkérdezzem, hogy legyen e a barátnőm ?- vörösödik el az öcsém.
- Jézusom hát persze, hogy kérdezd meg !- az öcsém megszeppen arcot vágott.
- És nem fog hülyének nézni vagy valami ?- vakarja meg a tarkóját kínjába.
- Nem, és még gyerekek vagytok ne vegyétek véresen komolyan. Érezzétek jól magatokat fiatalok vagytok ezek fiatal szerelmek, merjetek élni. Ez persze nem azt jelenti, hogy igyatok és füvezzetek csak azt, hogy élvezd ki, hogy suli után kimehetsz egy pizzára a haverjaiddal vagy, nevessetek a semmin szerezzetek élményeket- mesélem el az öcsémnek.
- Te is így éltél ?
- Igen, london tele van jó kis zig zugokkal, olcsó kajáldákkal. Élvezzétek ki öcsi.
- Köszönöm- majd ölel meg az öcsém, ami szökőévente kiskeddenként történik ilyen, de jól esett tőle.
Boltban
A tejtermékeknél álltunk amikor valaki megkocogtatta a vállam.
- Nézzenek oda nagymenőt is látni londonban ?- jött az irritáló hang, ahol bárhol felismerek. A sulim legnagyobb kurvája volt Elisa.
- Szia Elisa- köszönök neki.
- Szia na hát milyen érdekes a sors nem, de ? Sose figyeld rád soha senki és csak egy pincérnő voltál most meg a nagymenő one directionnal járod a világot és harry stylessal jársz ?- csavar meg egy hajtincsét majd végignéz rajtam.
- Hát azért hidd el nem olyan egyszerű, fotósként dolgozom ott és neked hogy megy a modellkedés ?
- Jól, mint ahogy mindig is jól ment. Na, de megyek is egy ilyen nagymenőnek nem rabolom az idejét- csapja meg a haját hátra.
- Na hát ez fura volt- kuncog az öcsém.
- Sok furaságot átéltem én is ezen a fél év alatt, de hidd el Elisa nekem is mindemt felül múlt- nevetem el én is magam.
Az úton haza felé
- Elnézest, te vagy Nica ?- szól mögöttem egy kislányos hang.
- Igen, miért ?- fordulok meg az és egy szőke barna szemű kislány nem állt mögöttem az anyukájával.
- A lányom- szólt közbe az anyukája- ott voltunk vele a one direction komcerten és állitólag látott téged, mint Harry barátnője és csak egy képet szeretnénk, ha megengeded.
- Hát persze- az aranyos kislány anyukája már a telefonját kereste is elő. Én odaadtam az öcsémnek, hogy lekattintson minket.
- További szép napot örültem a találkozásnak- köszöntek el, a kislány mosolyogva szorongatta a telefont ahol a kép volt. Hihetetlen mekkora mosolyt lehet varazsolni egy szimpla képpel.
- Szint úgy.
- Na hát a nővérem híres lett-mosolyodik el az orra alatt az öcsém.
- Hát talán egy kicsit Harry miatt- mutatom az ujjammal a kicsit.
- Kicsit ? Most ugye te csak viccelsz?- emeli fel a hangját- hisz fél év alatt mennyi követőd is lett ? Fél millió? Akkor gondolj bele egy év mulva mennyi lesz még a triplája. Híres a nővérem, és keltheted a jó hírnevem a csajoknál. Nincs húga valamelyiknek ?- hadarja el mondandóját.
- Éppenséggel Louisnak vannak húgai annyi idősek, mint te azt hiszem.- gondolkodom el.
- És hogy találkozhatnák vele szerinted ?
- Hát szilveszterkor együtt lesz a buli és megbeszélhetem, hogy hozza a tesóját és akkor elviszlek én is téged- kotrom elő közben a zsebemből a bejárati ajtó kulcsát
- Megjöttetek ? Hozzátok a konyhába a táskákat ne a földre dobjátok !- oktat ki már rögtön anyu minket.
Levagdaltuk magunkról a cipőket és utána berakodtunk a termékekkel a helyükre. Az öcsém utána rögtön ment is ki a haverjaival vagy a lánnyal. Én anyuékkal megbeszéltem, hogy lehet ma este jövök haza mert nagy takarítást csinálok a kisházamba. Így még felfutottam a maradék szennyesemért és indultam gyalog megint a házamba. Jó kis sétákat teszek ma.
Kikulcsoltam az ajtót és megcsapott a jó otthon illatja. Bezártam magam mögött az ajtót majd cipőmet betoltam a cipő tartóba. Hát volt azért kupi főleg por és vasalatlan dögivel. Bekapcsoltam a zenei mixem, hajam lófarokba kötöttem a porrongy a kezembe.
**************************************
Már letöröltem a port, felporszívoztam és felmostam. Kihúzkáltam a bútorokat a helyeiről is. Míg a nap fent volt a hátso 2 ablakomat is lemostam. Már vasaltam egy ideje is és épp egyik kedvenc számom szólt imagine dragons next to me címmel. Megcsörrent a telefonom videohívast jelezve, hogy harry szeretné, hogy csatlakozzak. Rábögtem a zöld világító ikonra.
- Szia baby mi jót csinálsz ?- mosolyog bele Hazzus a kamerába, mire szívem megolvad.
- Szia drágám képzeld vasalok és takarítok otthon mármint az én otthonomba- magyarázom érthetően vagyis legalább számomra az.
- Képzeld mit láttam ma az interneten ?
- Na mit szivem ?
- Téged egy cikkben. Hogy tehetséges vagy és nagy jövő áll előtted. És azt is, hogy sétálgatsz az utcán az öcséddel és a fan képedet is láttam a kislánnyal.- nevetgél rajtam.
- Ohh igazán ? Te ilyen térmegfigyelő kamera vagy ?- nevetem ki.
- Én nem, de a paparazzik, újságírók, riporterek és rajongók azok. És azt állitják minden bizonnyal, hogy én is ott vagyok mert te is.
- Durva, hogy ennyien figyelnek és észre sem veszem.
Majd az egyik mondat követi a másikat az pedig a harmadikat. Már lassan egy órája beszéltük a semmit, de jól esett, sikerült kivasalnom is közbe. Miután letettük berakodtam a szekrenyembe, hazasétáltam és célba vettem az ágyam.
Tpwk!
YOU ARE READING
Once upon a time...
RomanceDominica West vagyok, 20 éves pincérnő akinek fenekestül felfordul az élete.... Harry Styles fiction a saját kitalát történetem.