Nica szemszöge
Már landoltunk szerencsésen Nashvillben. Még sose voltam itt annyira izgalmas, hogy ennyi helyen vagy, mégha nem is vagyok híres. A reptér üres volt mármint voltak emberek csak nem rajongók, mivel hajnali 4 óra volt.
A kocsiban mindenki fent volt egy kis kekszet kaptam be mert baromi éhes voltam. Az utazás éhessé tesz, igaza volt niallnek.
Most egy kisebb Hotelba szálltunk meg. Mármint nem volt olyan magas és üveges. Inkább kisebb, de széles. Ezen csak olyan 10 emelet lehetett az előzőhöz képest semmi, ott volt vagy 26 emelet. Kettes szoba beosztás volt mindenhol, szóval harryvel leszek kettesben remélem itt is több napot leszünk még este van nem láttam sokat a városból csak a taxikat utcalámpákat és a sok hotelt és persze a stadiont.
Harryvel beléptünk a szobánkba rögtön az ágy felé futottunk mind a ketten. A farmerok már a földön hevertek, már hajnali 5 óra volt és 7kor kelünk. Felpattantam az ágyra elég magas volt, befordultam Harryhez és ő már szundított is, de nekem sem kellett több.************************************
Paul hangjára keltem nem beszéltek hangosan, de én minden kis neszre felébredek. Harry kócosan ült az ágyon Paul vele szembe mondta a dolgokat neki. Majd felpillantottam Paulra.
- Ah joreggelt Nica ne haragudj rám, ha esetleg felkeltettelek- szól nekem oda közbe. Majd magamra húztam a takarót mert akkor eszméltem fel, hogy alulról csak egy bugyi van rajtam.
- Bezzeg nekem nem ezt mondta reggel- kuncog Harry a reggeli hangján, majd hátra fordul és ad egy reggeli csókot.
- szóval mivel Nica is felelt örülök, hogy nem kell kétszer elmondanom, Nica elég 11re bejönnöd, itt is 3 napot leszünk. Ma még nincs koncert lehettünk volna még Kanadába is, de szerintem túl hideg volt.
A lényeg, hogy elrabolom a fiúd most és 11re itt a sofőr érted a hátsó bejáratnál, felküldhetek érted valakit.- Azt megköszönném, mert még a szobámat se láttam nem még a hotelt- nevetünk fel.
- Rendben, 5 perc harry bent kaptok reggelit és csak fogkefédet hozd- és azzal kimenet.
- Ilyenkor megfojtanám Pault- dől vissza az ágyba Harry.
- ahj kicsi szívem- megyek felé és tele puszilgatom a fejét, addig míg el nem kezd kucogni.
- Ez jól esett életem-kel fel mosolyogva, majd rámnéz fáradt szemekkel, ilyenkor úgy megsajnálom.
Felkapja a fekete farmerját és pulcsiját kicseréli fúj magára parfümöt, majd vissza jön hozzám. Közel hajol hozzám a szánk majdnem összeér és a tipikus illata is megvan, de imádom- Szeretlek- suttogja ajkaimra hajamat hátra tűri a kezeim a tarkóján pihennek majd odanyomom a szám egy lassú, de forró csókra. Csók után rámnéz majd eltávolodik, de egy utolsó puszit nyomok az arcára.- Szia életem és el ne késs puszi- dob viccesen egy puszit még az ajtóból, vicces látvány volt. Imádom, hogy ilyen humoros.
Én még vissza akartam aludni egy kicsit, de nem ment egyszerűen nem jobbra balra forogtam, de kidobott az ágy. Kikeltem az ágyból és odasétáltam az ablakhoz.Ez a látványt nagyon szeretem. Nemtudom ki mit szeret, de én, hogy épület hátán épület nekem szükséges. Londonba nőttem fel lehet ezért is, viszont néha szeretek csak úgy a természetbe bolyongan, de ott lakni sose.
Nashvilleben azt mondják zene van minden sarkon, nagyon körülnéznék erre, remélem kiengedik velem Harryt és nem kell magam mennem.
A szobaszervízt be engedtem a reggelivel, majd magamra hagyott. De mivel még reggel nyolc óra sincs és így elfogom magam unni az életem, tornáztam egyet. Bemelegítettem jógával majd kiizzasztottam magam rendesen. Utána Megcsörrent a telóm, harry hív remélem nincs baj, bár még levegőt is alig kapok.- Remélem nem keltettelek fel szépségem- szól bele harry- Miért zihálsz ennyire életem? - nevet ki.
- Edzettem egyet- kuncogok én is vele- miért hívtál szívem?
- Arra gondoltam kis izompacsirtám, hogy mivel délután szünetünk van elmehetnénk be a városba körülnézni esetleg egy kávézóba beülni- festi le nekem az ötletet.
- Jóóóóó-üvöltök a telefonba nevetve- Ha nem mondtad volna akkor is felhoztam volna.
- Rendben életem most viszont mennem kell vissza a kis stúdióba, mert dalokat írunk, gitározgatunk meg ilyesmi és WC-n vagyok és már gyanús leszek- szinte hallom a hangján, ahogy mosolyog.
- Fogd arra, hogy elkapott a szófosás. - erre akkorát nevetett, hogy ezt biztos, hogy Meg hallották.
- Életem nekem tényleg mennem kell szeretlek- mondja végig kuncogva, nem értem, hogy tetszethetnek neki a favicceim.
- Rendben nem sokára megyek én is puszii- evvel lerakta a telefont.
Én gyorsan letusoltam. A fürdő rózsaszín retro csempés volt, tetszenek a retro cuccok. A szobában szinte minden sarokban van egy kis cserepes virág vagy növény, szerintem ez teszi olyan otthonossá. Ideje felöltözni, de először kiraktam a kezem, hogy megnézzem milyen is az idő. Sütött a nap nem volt meleg de hideg se olyan tavaszias.
Így vettem fel egy szivány csíkos magasnyakú hosszú ujjú, és egy hosszú bőszárú kantáros farmert, piros vansomat felhúztam már a lábamra, nyakláncot a nyakamba és még egy piros beanit fogok felvenni, de előtte gyorsan megettem a reggelit. Bevonultam a fürdőbe, hogy egy kis sminket varázsoljak magamra. Ami egy kis korrektorból állt, szempilla göndörítésből és rúzs kihagyhatatlan számomra. A rúzsom matt volt enyhén pirosas. A hajammal meg tényleg nem csináltam még semmit kicsit zsíros is volt, csak a tövei az meg sapka alatt el van. Belehuppantam az egyik fotelben majd felnéztem az instára. Több ezer követés jött ismét el sem hiszem. Kiraktam egy képet a napomba, hogy Nashvilleben vagyok. Anyu reagált rá, egy szivecskével és írtunk pár sort, hogy mi újság arra. Majd kopogtak az ajtókon.- Nica West? One direction fotósa?- magas kigyúrt volt mintha valahonnan már láttam volna. Egy fekete öltönyben volt.
- Ohm igen, nem találkoztunk már valahol?
- Lehet, én vezetlek el a fiúkhoz, én vagyok a fiúk testőre is és most a tiéd is leszek.- vázolja fel a tervet, de igazából csak a nevén jár az eszem.
- Nem John a neved? És nem kell ennyire hivatalosan beszélni velem, kuncogok.
- Elnézést Nica de Jack nem John. Akkor gyere nehogy bajod essen- tessékelt ki. Becsuktak utánam az ajtót és jött mellettem.
Igazából még csak most tudtam megnézni a hotelt, hogy milyen szép is. Mindenhol festmények vannak és virágok.
Hátulról mentünk ki majd hátra beültettett ő pedig be a vezető ülés mögé. Az út igazságszerint nem volt valami hangos. Pár szavat váltottunk semmi többet a rádió szólt csak.
Az út csak 20 perc volt, és Harry mosolygó arcát láttam az ablakban.TPWK
ESTÁS LEYENDO
Once upon a time...
RomanceDominica West vagyok, 20 éves pincérnő akinek fenekestül felfordul az élete.... Harry Styles fiction a saját kitalát történetem.