22.

662 29 0
                                    


Dominica szemszöge

Mindenki sétált ki az arénából, miután a rajongók elhagyták. Azért még pár lány illetve családot láttunk akik jókedvel jöttek felénk, és a fiúk szivessen fogadták őket. És velem is kértek, hogy álljak oda. Nagyon aranyosak a rajongóik. A fiúk megbeszélték, hogy most mindenki menyjen a dolgára nem kell a közös otthonba menni Zayn javaslatára. Így Hazz fülembe súgta, akkor jössz velem. Szóval hozzám jön. Elköszöntek egymástól, ahogy én is. Majd még oda futottam Lau-hoz is átölelni, Paullal pedig lepacsiztam. Holnapra kéri a képeket. Szóval ma este még megcsinálom őket. Anyuéktól és Anniéktől elköszöntünk Harryvel, majd beültünk a kocsiba. Az orromba csapott tipikus illata amitől elolvadom.

- Milyen volt az első munkanapod édesem ?- néz rám mosolyogva Hazzus

- Nagyon élveztem, hogy így pörög mindenki egy koncert alatt nem is gondoltam volna- gondolkozom el.

- Annak örülök, hogy tetszik- hajolt oda egy csókért, majd beindította a kocsit.

Az autóban halk zene a szólt, ha jól hallom Beatles szólt. Lauráról beszélgettem, hogy milyen jófej lány, és, hogy mennyit nevettem vele.

- A kufferokat az autóban hagyjuk ?- áll meg Harry a házikóm előtt.

- Igen kincsem, feleslegesen pakolásznánk- szálunk ki az autóból.

- Okès szerelmem- zárja le az autót, és előre engedett. A kulcsal bíbelődtem, és Harry hirtelen belemarkolt a fenekembe, majd elfordult a kulcs. Szinte belökött az ajtón, felé fordultam, derekamnál fogva magához húzott, hogy mégjobban érezhesse testem.

- Kurva dögös vagy ma- lihegi a fülembe ami nagyon izgató hatással volt rám.

- Ooo igen ?- suttogom vissza fülébe, majd egy lágy puszit adok halántékjára.

- Oooh, de még mennyire !- vezeti a kezét férfiasságára, ami a farmerából kidudorodik.

- Érzem- suttogom a fülébe, majd a kezem végigvezetem férfiasságán, amitől belemordul a fülembe. Bemegyünk a nappaliba ahol ráfekszem és a seggemet kezdi markolászni, közben a fülembe suttog kedves szavakat. Én a kezeit rajzolom közbe, ami láthatóan el lazítja őt. Hirtelen felülünk, a gombokat kigombolja az ingemet, selyeming a földön van. Ránéz a melleimre felragyognak szemei. Kezeit rögtön odavezeti a szája az én számon.
Az ujjait kezdi becsempészni a gatyámba. Mire kipattannak szemeim és kezét rögtön elveszem.
Harry értetlen fejjel rámnéz- Nem szeretnéd édesem ?- szomorodik el.

- De de nagyon is, csak- viszem le a hangsúlyt miközben szálok le róla.

- Csak ?- nyúl állam alá.

- Megvan a havim- szégyenkezek el.

- Édesem- mosolyodik el- ezen igazán nincs mit szégyenlened, nő vagy légy büszke rá- kezd el biztatni.

- Nem haragszol vagy valami ?- veszem fel a földről az ingem.

- Kiscsillagom dehogy. Ne hozzak valamit ? Vagy csináljak teát ? Hozzak csokit ?- sorol fel annyi mindent.

- Leszeretnèk tusolni- mosolyodom el.

- Rendben nincs akadálya. Addig fent a szobában leszek, utánad letusolok én is- mosolyodik el majd átölel.

- Köszönöm szivem szeretlek- ölelem vissza.

Fenti fürdőben vettem egy gyors zuhanyt. Egy kicsit hagytam, hogy a testemet áztassa a víz. Bár ilyenkor undorodom a testemtől. Tusolás után gyorsan felkaptam egy pizsit. Ami egy fekete rövidujjúból és egy piros rövidnaciból állt. A sminkem lemostam egy kettő. A hajam rettenetesen bevett a füst szagból, a füstgépnek hála, mindegy is szétengettem a hajam. A zenéim kikapcsoltam. Majd mentem kifele a fürdőből. A szobában egy kisgatyában ülő Harryt találtam, aki a száját bizgerélve a telefonjába bújt.

- Megvagy hercegnőm ?- mosolyog rám gödröcskés mosolyával, amibe elpirulok.

- Igen édesem- hajtom be az ajtót ő felállt az ágyról és elém állt majd karjaiba zárt. Hosszú percekig csak öleltük egymást, kezei a derkaimon pihentek és úgy ölelt magához.

- Édesem- néz rám ártatlan tekintetével- letusolok- húz magához csókol meg lassan.

- Rendben kincsem- mosolyodom el miután szét váltunk.

Ezután elhagyja a szobát magamra hagyva. Behúztam a függönyöket, és felkapcsoltam az éjjeli kislámpám. Leüfekdtem az ágyamba, de előtte kikerestem az éjjeli szekrényemből a könyvemet. Az ölembe vettem és újból elkezdtem olvasni. Ez a divat nagykönyve. Imádom tanulmányozni a divatot, ahogyan változott időről időre, de mindenhonnan megnardt egy-egy ikonikus darabunk. És varázslatos. A házban síri csend uralkodott. Csak a zuhanyzót lehetett hallani. Majd meghallodtam Harryt ahogy énekel. Csodálatos volt hallgatni. Énekelt, folyt a zuhany, kis hangulat világítások. Egy filmben éreztem tőle magam, mintha minden lelassult volna. Ha jól kiveszem a you & i-t énekli. Elmerültem selymes hangjában, csak arra fókuszáltam. Majd elállt a zuhanyzóba a víz és halkabban kezdett el énekelni, de hallani lehetett. Mikorra a szobába ért már csak dúdolgatott. Bebújt mellém az ágyba, odafúrta magát az ölembe.

- Mit olvasol ?- néz fel rám ölemből.

- Divat nagykönyvét, már vagy ezerszer elolvastam, de valahogy ezt sose unom meg- majd csukom be a könyvet vissza rakom a helyére, majd leoltom a kislámpám- hallottam ahogy énekelsz- érintem meg az orrát, hogy felvegye a fejét az ölemből és én is eltudjak helyezkedni.

- Igen ? És hogy tetszett ?- helyezkedik el mellettem.

- Imádtam- bújok bele mellkasába, hogy hallhassam szívverését.

- Annak örülök, mert csak neked énekeltem- puszilja meg fejem búbját- Álmodj szépeket édesem, holnap hosszú napunk lesz hidd csak el nekem.

- Basszus- kezdek el nyafogni- nem szerkesztettem meg a képeket- ugrok ki karjai közül és nyitom is fel a laptopom.

- Most szeretnéd megcsinálni lassan tizenegy óra lesz- ásít egyet.

- Édesem muszáj- adok neki egy gyors puszit.

- Semmit se muszáj- fekszik le mellém s a keze a combomon van - de mindegy is jóejt szerelmem- néz fel rám mosolyogva.

- Jóéjt !- adok neki egy esti puszit. S már az álmok kapujában is jár.


************************************

Miközben a képeket szerkesztettem már egy jó ideje engem is majd elnyomott az álom. Rengeteg kép lett, minimum 500 kattintás. Viszont arra, hogy le e csuktam a gépet nem emlékszem, mert az álmosság nyert.
Harry keze még a combomon pihent, én meg lehelyeztem a laptopot. Harry aranyosan szuszogott és már én is bealudtam. Vigyázz Amerika megyünk !


Treat people with kindness!

ALL THE LOVE DOMCSI XX

Once upon a time...Where stories live. Discover now