12.

855 34 2
                                    

Dominica szemszöge

Lenyugtattam magam a fürdőben. Jobban vagyok már. Mikor bemegyek a konyhába, Harryt látom az asztalnál egyedül, ahogy ártatlanul felém biccent.

- A többiek ?

- Tálalnak, itt maradunk ebédre, nem ? Amúgy anyud nagyon kedves asszony- ezt inkább ráhagyom és leülök mellé. Apu lerakja a levest az asztal közepére.

- Felmegyek az öcsédért is, hogy ebédeljen velünk- mondja apu, mire mindketten bólintunk. Paradicsom leves van, ha jól érzem. Anyu hozza a tányérokat, evőeszközöket, szalvétákat. Lefut az öcsém is, de mikor meglátta Harryt, szemei kétszeresére nőttek

- Téged láttak a Tv-ben, meg az interneten- mondja az öcsém csodálkozva, közben vele szembe foglal helyet.

- A nevem Harry Styles, Holmes Chapelből a One direction tagja, és a nővéred udvarlója- udvarló szó hallatán, elpirulok ismét, és a gyomrom megint görcsbe van tőle. A kezét a combora helyezi az asztal alatt. Mire sóhajtok egyett.

- Neked meg mi bajod ? Miért sóhajtozol ? - mondja Jake értetlenül (Jake Dominica öccse neve). Mire Harry felkuncog.

- A nővéred álmos-  mondja majdnem nevetve Hazz. Fogadom paprika piros, fejem lehet.

- Hosszú volt az éjszaka ?- húzza huncut vigyorra a száját Jake, na ettől biztos nem lehet kínosabb a helyzet.

- Maradjunk annyiban, hogy csak álmos- nevetnek össze. Anyuék is leültek hozzánk végre, és kezdhetünk enni.

- Örülök, hogy ilyen jól szórakoztok- simogatja meg Jake haját anyu. De még milyen jól szórakoznak rajtam- Jó étvágyat !- és elkezdtünk falatozni. A ebéd jó hangulatba telt nevetgéltünk, még a turnéról beszélgettünk, és elmeséltük az öcsémnek is, hogy nem fog látni egy darabig. Viszont annak örülök, hogy nem vették észre, hogy kivan szívva a nyakam. Hála Istennek. Ebéd után ittunk itt is egy kávét, majd elköszöntem anyuéktól, ami nem volt könnyű. Hiányozni fognak. Beszáltunk a kocsiba.

- Kérdezhetek valamit Harry ? Hogy tudtál ilyen könnyen bevágódni az anyumnál ? Mert eddig, egyik exem se evett itt ebédet.

Harry csak nevetett- Nem tudom elmondtam neki azt, hogy mit tervezek veled és megértette, ennyi talán- vonja meg a vállait- Haza vigyelek ? Mert még nekem is haza kellene mennem, de majd csak pénteken, ma mégcsak szerda- gondolkodik hangosan.

- Haza vihetnél, nálam maradsz péntekig ?- Harry elmosolyodik, majd bólint.

Dominca házában

Leparkolt a ház elé,  bementünk felakasztotta a kabátját a fogasra, majd segített levenni nekem is, aranyos gesztus volt tőle, amitől elmosolyodtam.

- Min mosolyogsz ?- mosolyodik el ő is.
- Rajtad
- Mi olyan vicces rajtam ?- húz magához közelebb a szeme lepillant a számra, mintha engedélyt kérne egy csókra.
- Nem vicces inkább cuki- bújok a mellkasához és megérzem illatát, legszívesebben ilyen illatú tusfürdőt használnák. Nem szóltam semmit csak tovább öleltem, bevallom szégyeltem magam nem szoktam ilyeneket mondani egy fiúnak. De ő hozza ki ezt belőlem. Nem kérdezett, csak rámhagyta, és átölelt. Miután elváltunk az ölelésből, adtam egy puszit a szája szélére, köszönetként, hogy nem hozott kínos helyzetbe.
- Megyek átöltözök
- Mehetek veled ?- néz rám egy széles vigyorral.
- Dehogy ! Felejsd el Styles, egyedül is sikerülni fog, hidd el !- láttam rajta, hogy elakar kapni, elkezdtem felfutni. Hallottam ahogy trappol utánam. A fogócska közben jókat kacagtunk egymáson. Épphogy az orra előtt becsuktam az ajtót, próbálta benyomni, de  bezártam az ajtót.
- NICAAAA, HA NEM ENGEDSZ BE BEMÁSZOK AZ ABLAKON !- neveti el a végét, miközben kiabál be.
- Nyertem Styles, lásd be. Ha bejutottál volna, akkor bent lennél, de kint vagy
- Logikus vagy !
- Legalább ezt érted !
- Gyere csak le !- és ahogy hallgatóztam úgy hallottam, mintha lement volna, úgyhogy megnyugodtam. A szettem fekete cicanadrágból és felvettem egy nagy narancssárga pulcsiból. Kikulcsoltam az ajtót, lassan körbenéztem, de nem láttam Harryt sehol. Azért óvatos voltam nehogy rámtámadjon valahonnan. Mikor már alaposan átvizslattam a felsőszinten megynugodtam, hogy nincs fent. Bementem a fenti fürdőbe, hogy lemossan a sminkem és a kezem. Gyorsan meg is voltam vele. Mikor kiléptem kettő kéz fogott át hátulról, majd gyorsan maga felé fordított, de a kezét nem engette el rólam, folyamatosan tartotta a derkam, nehogy megszökjek.

- Hova, hova West ?- húzza fel az egyik szemöldökét kaján vigyor kiséretében.
- Hát leakartam menni hozzád- játszom az ártatlant
- Nem hiszek neked West !
- Ne hívj "West" - nek a Nica jobb sokkal
- Miért te hívhatsz "Styles" -nak ?
-  A Styles-t sokkal jobb kimondani, mint a West-et
Nem válaszol csak az egyik kezével magához szorít a másikkal az arcomat tartotta pontossan maga előtt- Aranyos vagy- majd egy csókba von. A kezeim a hajába vándorolnak, amit gyengéden meghúzom az élvezettől.


Once upon a time...Where stories live. Discover now