Harry Styles szemszöge
A kocsiba teljesen más volt beleülni nélküle. Nem töltöttünk olyan hú, de sok idő együtt, de elöntenek az emlékek. Mikor addig erőlködött, míg nem énekeltem vele, mikor megnyalta a tenyerem. Vásárolgattunk, mikor fotózni vittem őt. Mikor a szüleihez mentünk. Most én megyek a szüleimhez, csak nélküle. A szemafor pirosat mutatott így rátoptam a fékre. Míg várakoztam addig, a lejátszóba a beraktam a kedvenc CD-m, ami a Beatles válogatás volt. Kellemesen elindult a "Here comes the sun". Anyunak el kell mesélnem Dominicát. Meg Gemmának is és apunak is. Istenem, de izgatott vagyok.
Viszont szomorú, hogy ott kellett hagynom őt. De jó lesz egy kicsit visszatérni haza a szűlőfalumba. Ott újra ugyan annak a srácnak érzem magam, aki vagyok, Nica is így szeret. Azért aki én vagyok.Dominica West szemszöge
Nagyot sóhajtottam, miközben becsuktam az ajtót. Lehet még haza megyek erre a 2 napra anyuékhoz csak előbb kitakarítok, nem akarok rumlit hagyni. Szóval bekapcsoltam a zenét és előkaptam a porrongyot.
Harry Styles szemszöge
A gyerekkori utcánba tértem be a fekete range overemmel. Ismerem ezt utcát, mint a tenyerem. Itt nőttem fel, a haverok, az első munka, első csók...
Beálltam a feljáróra és rögtön pattantam ki a kocsiból. Bekopogtam az ajtón, ami szinte rögtön kinyitódott.- Harrykém !- borul a nyakamba anyukám, agyon csókolja az állcsontom, amitől rögtön mosolyognom kell.
- Szia anyu, haza jöttem a hétvégére, ha nem gond- engedem el az ölelésből. Nyakamból a kezei a könyökeimre csúsztak, és a szemebe nézett és láttam a büszkeséget az arcán, ahogy nézett.
- Istenem dehogy baj, gyere már beljebb !- húzott be- Nem vagy éhes ? Szomjas ? Hogy vagy kincsem ?- bombázott agyon kérdéseivel.
- Kicsit éhes. És kell majd este mesélnem anyu- mosolyodom el.
- Láttam az ujságokat- kezd bökdösni a könyökével és szemöldökét fel-le húzkálni. Mire nevetnem kellett.
- Öcskös !- ugrik vidáman nyakamba nővérem.
- Szia !- nevetek heves reakcióján.
- Hiányoztál !- túrja szét a hajam.
- Persze ez sose maradhat ki- nevetek szarkasztikusan.
- Gyere ide fiam !- jelen meg apa is a konyhába. És egy közös családi ölelés lett belőle.
- Gyere most akartunk ebédre tálalni, ülj le az asztalhoz- utasítgat anya, mire Gemma helyettem rögtön levágódott apu mellé.
- Segítek tálalni- kiköptem a rágóm, és mentem a szekrényhez, amiben a tányérok vannak. A tányérokkal rakodok az asztalon, míg anyu hátulról jön és lerakja a levest, majd nyom egy puszit a vállamra.
- Miért te rakodsz annyit dolgozol, kincsem !?- ül le anyu is.
- Mert én nem tanulok eleget az egyetemen igazad van anyu- nézz rám bosszúsan Gem.
- Tudod Gem nekem nem kell annyit tanulnom a sikerért, mint neked- kacsintok rá mosolyogva. Mire ő úgy csinál, mintha az orra viszketne és a középső ujjávval megvakarja az orrát, csak, hogy bemutathasson. Mire mind a ketten összenevetünk magunkon.
- Mi olyan vicces gyerekek ?- kacag velünk apu, bár nemtudja min.
- Semmi !- vágja rá Gem.
- Aha semmi- ülök le a székre én is. Majd anyu robog a konyhából az evőeszközökkel.
- Mostmár üljünk le enni- ül le közénk anyu is. Mindenki rakott magának levest és elkezdtünk enni.
- Olyan rég ettünk így együtt- osztja gondolatjait Gem.
- Hát ja múlt hónapba nemtudtam jönni. Akkor rengeteget interjúztunk, meg vendégeskedtünk minden showba. Ez volt augusztus. Június végén lett vége a turnénak. Júliusba stúdiózgattunk, de az olyan lazább volt. Meg dalokat próbálgattunk írni. Akkor voltam otthon 2 hetet. Utána augusztusba nem is voltam- gondolkozok el miközbe eszem a levest.
- Hát igen Harry, sokat vagy el otthonról, de én jelentettelek be a meghallgatásra- szomorodik el anyum- és el sem hiszem a fiamból a leghíresebb banda énekese, és olyan híres vagy, hogy a világ minden táján ismernek. És te adsz meg nekünk mindent, nem mi neked, aminek nem így kéne lennie- könnybe lábadt anyukám szeme a saját mondandóján, mire összeszorul a szívem.
- Anyu ugyan- megyek oda hozzá és ölelem át inkább nehogy sírni kezdjen- tökéletes szülők vagytok, és hihetetlen sok mindent köszönhetek nektek, ez csak az anyagi rész, de sokszor ti tartottátok bennem a lelket, te is jól tudod. És ne ostorozd magad, mert jobb munkát, ha ez munkának nevezthető, akkor nem tudok jobb munkát elképezelni magamnak, mert ez vagyok én- puszilom meg a homlokát, hogy nyugodjon meg.
- Szeretlek fiam- hüppögi.
- Én is anyu, és ez az otthon, mindig is ez marad- ülök vissza a helyemre. Közbe Gemma összeszedte a tányérokat és apuval behozták a főételt ami valami hús volt sült krumplival.
Délután elmentünk Gemmával a parkba beszélgetni, hülyéskedni, persze pár rajongóba beleakadtunk.
************************************
Kezdett hideg lenne így se volt valami meleg, de most már tényleg hideg volt vastagpulcsiban is, szóval haza sétáltunk Gemmával.
- Azt hittem már nem értek haza- kiabál ki anya a konyhából. Kellemes süti illat árasztotta el a házat- Csináltam sütiket este megehessük teával a tévé előtt.
- Okes csak letusolok, mert Gemma belebökött a sárba- mire a nevetését meghallom az ebédlőből.
- Okés menyj csak- ütögeti meg a vállam, hogy siessek.
Ma egyész nap nem is vettem elő a telfonom. Vajon nica írhatott.
Előkapom, és igen írt egy üzit "Ha odaérsz írj, hogy biztonságba ott vagy"
Olyan aranyosan aggódik értem, ilyet Taylor sose szokott írni.- Igen ide értem, bocsi, hogy eddif nem írtam Gemmával voltam kint. De minden rendben. Londonba mizujs ?
- Akkor rendi. Kitakarítottam a házat most vasalom a ruhákat. Utána hazamegyek én is anyuékhoz. Hagylak nyugodtan legyél velük egy darabig úgy se lehetsz velük. Szeretlek <3
- Én is szeretlek <3
Vigyázz magadra az úton ! Puszillak.- <3
Az üzeneteimre szinte rögtön válszolt. Miután leraktam a telefont a régi szekrényembe kutattam pizsama után. Ezért kikaptam egy sötétkék hosszúujjút meg valami kockás rövidnaci volt hozzá. A törölközőt levettem a polcról, és mentem a zuhany alá.
Treat people with kindness#
Hogy vagytok ?
YOU ARE READING
Once upon a time...
RomanceDominica West vagyok, 20 éves pincérnő akinek fenekestül felfordul az élete.... Harry Styles fiction a saját kitalát történetem.