Végem tőle....
Bezártam az ajtót magam mögött és lerogytam a földre. Végem egyszerűen olyan érzéseket vált ki belőlem, hogy nem bírom, nagyon megkedveltem őt. Nem éreztem hasonlót eddig. És hogy elhívott vacsorázni, kirobban a szivem a helyéről. De mivan ha ez olyan vacsi, hogy leakar koptatni ? Vagy első randi ? Lehet randinak nevezni ? Ezek a gondolatok cikáztak az agyamba, miközbe sétáltam a lépcsőkön fel. Megmostam a kezem levetkőztem megengedtem a forró vizet a kádba, tele raktam habfürdővel a kádat, zöld teás, szippantottam mélyet az üvegből, ami köhögésre késztetett, majd nevettem a saját butaságomon.
************************************
Már a konyhába készítettem a tonhalas kenőt, mire a mobilom kijelzőjén a legjobb barátnőm neve villogott.
-Mizu csajszi ? -veszem fel a telefont.
-Te mióta is randizol Harry Styles-szal ??? - kérdi olyan izgalommal, hogy én magam kezdtem izgulni megint a vacsitól is meg mindentől.
- Nem is randizok vele- lehet hallani a hangomba a mosolygást.
-Tele van veletek az újság
- Nem randizunk, de elhívott vacsorázni- ugrálok és sikoltozok örömömben, a szomszédok jó hülyének nézhetnek.
-Mivaaaan?
-Telfonon keresztül hallom ahogy az állad koppant- nevetem el magam.
- És hol? Mikor? Te ? Ő? Hogyaaan ?- bombázott kérdéseivel. Szóval elmeséltem neki az egészet.
************************************
Reggel megint a telefonra keltem fel.
-Halo?-szólok bele kómásan.
-Nyisd ki most azonnal az ajtót kislányom!-morgott bele anyum a telefonba. Csak kinyomtam és trappoltam lefele, kinyitottam és a drága édesanyám állt az ajtóba szúros pillantással, a kezében egy újságot szórított a kezébe, de annyira, hogy az ujja végei elfehéredtek. Nem is köszönt, csak jött és egyenesen ment a konyhába.
- Ezt meg tudnád magyarázni ?- csapkodta az újságot, amin természetesen én voltam és Harry, ahogy édesen nevetett velem.
-Anya ez csak egy félreértés, nem randizunk- ülök le mellé.
- Ahaaa, még nem! De csak arra kellesz neki, hogy szexeljetek, meg hogy kielégísd a vágyait-vet rám egy halálmegvető pillantást- hol találkoztatok ?
- Bejött kávéért éjjel, és elkezdtünk beszélgetni. Másik nap pedig - mikor félbeszakított már nagyon felment bennen a pumpa.
- Másik nap ????- forgatta meg szemeit.
-Másik nap pedig-folytattam - elvitt fotózni és ha minden jól megy felvesznek- vigyorodtam el.
- Mindegy is a te életed, de össze fogja törni a szived, mert ez több lessz, mint barátság édesem. Sietek munkába- nyomott egy puszit a fejemre és kiviharzott a házamból. Fura viselkedés volt anyutól, de inkább rá hagyom. Ha úgysincs semmi dolgom, gondoltam megcsinálom a képeket. Csináltam reggelit, ami még a tegnapi tonhalas kenő volt, forráztam hozzá teát, felkaptam a laptopot és mentem a művésszobámba. Vittem még fel pokrócot és egy kis nasit is.
************************************
Miután késznek nyilvánítottam a művemet, gondoltam felhívom Harryt.
Első csörgésre fel is vette.
- Ennyire hiányzom szépségem, hogy az estét se bírod ki ?- hallani a hangján a vigyorgást.- Neked is Szia- próbálom ignorálni- készek a képek, és arra gondoltam, hogy, talán elvihetnénk együtt, mert nincs kocsim.
- Természetesen édes,- és hallom és látom magam előtt a tipikus gödröcskés mosolyát -végzek a ruhaválogatással és megyek kábé még egy óra, de már nagyon a tökömön van-röhögi el magát, mire én is nevetni kezdek.
- Rendben, megyek készülődni- akarok elköszönni tőle, de félbeszakít.
- Rám nem lehet felkészülni, édes- nevet a saját viccén.
- Hahaha, talán bekented magad nevetgélel- nevetünk ketten.
- Evvel igazán ideütöttél,- nevet még egyett a béna viccemen- menj készülődni mert már csak 45 perced maradt, szia!
-Szia! - köszöntem tőle el.
Lementettem a képeket egy USB-re. Elég hidegnek látszik kint szóval már ideje kabátot vennem. Szürke feszülős farmert vettem, fekete hosszújú cropp-toppal a lábamra fekete bakancsot vettem sárga fűzőkkel. A hajam szépen visszahullámosodott, ezért a hajamat nem bántottam, smink gyanánt pedig húztam tusvonalat és szeder színű rúzst vittem fel a számra. Kabátnak fekete hosszabb szövetkabátot vettem, ami elegánsabbá teszi a szettet. Belenéztem a tükörbe, de mintha hiányzott volna valami a szettemről, talán a kalap? Előkotortam a szekrényből felhelyeztem a fekete keménykalapot fejemre és úgy éreztem most már kész vagyok.
Az USB-t a kabátom zsebébe dobtam, megnéztem mennyi az idő még maradt 15 percem. 20 perc várakozás után végre kopogtak az ajtón. Harry szűk fekete nadrágba fekete pulcsival és leopárd mintás szövetkabátba ( evrybody wanna steal my grl- köszi vidiclip)-Csodaszép vagy- dícsér meg miközben végigmér a szeme megakad a hasamon. - Neked ilyen kreol bőröd van, és mitől ilyen vékony a derkad?- rakja ki zöld szemeit.
- Igen és szerintem a boxeddzések régen, meg mostanába is járok eddzeni- suttogom el a mondtat végét úgy, hogy még magam se hallottam meg .
- Simán lehetnél modell- mondja miután beindítja a kocsit.
- Ugyan- nevetek fel.
- Komolyan gondolom, magas vagy gyönyörű alakod szép beszéded, vékony vagy, mi kell még egy modellnek ?
-Nem tudom Hazzus nem tudom beleképzelni magam
Majd egyszer segítek.- teszi a kezét a combomra és elkezd simogatni.
-Hazzus, ez tetszik- jegyzi meg - segítek benne miután lemegy a turné.Nem értem, hogy gondolja, de inkább rá hagyom.
Miután beadtuk a USB-t beugrottunk kajálni, és haza vitt. Másra nem is tudok gondolni csak a ma esti vacsorára amit nagyon várok.
Treat people with kindness!
YOU ARE READING
Once upon a time...
RomanceDominica West vagyok, 20 éves pincérnő akinek fenekestül felfordul az élete.... Harry Styles fiction a saját kitalát történetem.