9.

980 32 1
                                    

Dominica szemszöge

Rég aludtam ilyen jól. De nem tudom mit fog szólni a főnököm mikor megtudja, hogy felmondok, és mikor meglássa Emi, hogy Harryvel megyek be megfog őrülni. De először is fel kell öltöznöm. Felvettem egy neon sárga garbót a garbóra egy fekete bővebb rövidujjút neon sárga "  Just simple" felirattal. Nadrág gyanánt felvettem egy fekete láncos nadrágot és bakancsom lesz a lábbelim. Kabátnak ilyen rövid büggyös fekete kabátot vettem fel. Sminknek egy tusvonalt húztam és szájfényt raktam fel. Mikor lementem az ebédlőbe Harry ott ült és kockult a kanapén a tegnapi ruhájába. Rakoncátlan tincsei most is össze-vissza álltak. Imádom.

-Kocka - mondom neki mire rögtön felkapja a fejét.

- Te meg csinos - mosolyog rám közelebb húz magához majd megcsókol. - Hmmm -húzza el a száját- ez nem jó ízű szájfény- vág fancsalni pofát.

- Még akkor jó, hogy nem csókolózási versenyre megyünk

- Szerintem megnyernék - mire inkább csak a fejemet ingatom.- ugye tudod, hogy átkellene cserélned a szájfényed, tényleg nincs jó íze- nyalja meg ajkait.

- Már nincs rajtam sok- simítom meg arcát, és keze a hátamról átcsusszant a fenekemre.

- Leszedjem összeset ?- nyalja körbe száját.- a válaszomat se várta meg, inkább csak megcsókolt, most már tényleg nincs szájfény a számon. - így szebb vagy- simít végig arcomon. Lassan végigsimított a karomon, közben végig a szemeimet vizslatta. Megtalálta az ujjaim és összefonta az övéivel. - Mehetünk- mosolyog rám féloldalasan. És elindultunk kifele, bezártam az ajtót ő addigra a kocsiba ült. Behuppantam az anyósüllésre, beindította a kocsit. Halkan szólt a kocsiban a rádió, kellemes hangulatot árasztva az úton.
Mikor Harry hirtelen megcsapta a kormányt és hatalmasat fékezett, úgyhogy majdnem kirepültem.

- Hogy az Isten b.....- csapott bele mégegszer a kormányba- vissza kell mennünk az iratokért, a házba, abba a házba ahol a srácokkal közösen lakunk, és a kulcsom a házba van bent az akasztón- hadarja el mielőtt kérdezhettem volna, valamit- hogy lehet valaki ekkora idióta ?- dörzsöli meg halántékját nyugtatás képpen.

-  Nem vagy idióta, ez csak egy kis baki, attól még nálad fogok dolgozni- próvbálom őt megnyugtatni- Hívd fel a srácokat !- vetem fel ötletem hátha bejön. Nem mondott semmit csak tárcsázott valakit.

Harry szemszöge

Hogy lehet valaki ilyen béna, mivan ha már otthon vannak, akkor még nagyobb a gáz. Pault nem hívhatom, mert ő is otthon, plussz lecsesz, mint általában, ha valami baromságot csinálunk. Így kitárcsáztam Zayniet.

______________________________________

- Mizu ?- most hallom a hangján, hogy vagy buliba volt, vagy még nagyon álmos.

- Van egy kis gáz, ömm itt vagy még Londonba? - harapom meg alsó ajkaim.

- igen, beugortam egy haveromhoz, mielőtt haza megyek, ma este indulok haza, de miért ? - mindig megered a nyelve ha másnapos, szóval bulizott.

- Kölcsönadnád a házhoz a kulcsokat ?

- Hol a tiéd ?

- A házban- mire kinevetett.

- Mire vannak a pótkulcsok Styles ?- nevet rajtam.

- Az volt a kulcscsomómon- burizgélem tovább a szám, Nica tekintete folyamatosan rajtam van, remélem ne fog pszichopatának tartani, az előbbi viselkedésem miatt, csak én lehet ilyen idióta.

- Igazi géniusz vagy Styles- ironizált.

- Találkozzunk a Keleti Starnucksba, és kajálhatnánk ott

- Jo ott tali, szia Styles!

- Pá Malik!

______________________________________

- Zayn elhozza a kulcsát a VOLT munkahelyedre- mondom neki mosolyogva.

- Rendben- mosolyog vissza aranyosan, hogy lehet ilyen aranyos istenem. - De hátra parkolj ahol a személyzetnek kell, itt a kártya amivel bemehetünk- rámcigálja elő kabátjából. Válaszul bólintottam, és az útra koncentráltam.

************************************

Dominica szemszöge

Az út további része csendesen telt. Mikor megérkeztünk Harrynek átnyújtottam a kártyát, ami a bejutáshoz szükséges. Kiszálltunk a kocsiból. És kikulcsoltam az ajtót. A fönököm ajtócsapódásra kijött az irodájából.

- Nica ? És Harry Styles ?- dadog össze vissza izgalmába, nekem meg egy hang se jön ki a torkomon.

- Jónapot uram szeretnék önnel beszélni Dominica Westről !- mutatkozik be Hazza mert lássa, hogy lefagytam.

- Persze persze jöjjenek csak!- invitál az irodájába nagy kedvesen.

- Dominica felszeretne mondani- De ugyan miért, hisz megvan minden- vág közbe főnök uram- Azért akar, mert kapott egy jobb ajánlást nálunk, és ott fog dolgozni, hétfőn kezd- mondja olyan higgadtan, ahogy tudja, az ember ilyen állapotban.

- De ő a legerősebb munkaerőnk, sose hiányzik....-sorolja fel a jó tulajdonságaimat, ami nagyon jól esett. -És ha kapnál fizetésemelést ?-veti be utolsó próbálkozását. - Nem bírja elfogadni, azt a tényt, hogy nálunk megkapja azt a pénzt alapfizetésnek, amiről itt álmodni se lehet ?- emeli fel fenyegetően a hangját Harry.
A főnököm felállt az asztaltól és kisétált szó nélkül. Harry rám pillantott- Nem akarom elengedni, mert jó munkaerő, hahhh vicces- figurázza ki a főnököm.
- Harry, megmondom neki én, és ne húzd fel magad, hiszen úgyse tehet semmit, ha beadom a felmondási papirokat- nyugtatom le.
- Igazad van- csúszik le a keze a combomra- az-az okos szád- simogassa meg a combom, majd szája rátapad az enyémre.

Once upon a time...Where stories live. Discover now