Dominica szemszöge
Már anyuéktól búcsúzkodtam mikor rözzent a telefonom. Mindegy is, mert majd otthon megnézem. Utolso puszit adtam anyunak, és mentem a taxishoz, aki hamar hazavitt. Kifizettem a taxit, majd beléptem a házamba, amit nem láttam pár napja.
Ajtó elé hurcoltam a két kufferom, és az utazótáskámat mellé raktam. Hihetetlen mennyi dolog történt velem az elmúlt hetekben. Sosem gondoltam volna, hogy ilyen lesz a szeptemberem. Álmodni se mertem volna. Emitől elköszöntem és annyira fog hiányozni, hogy az kegytlenség, akkor anyuékról nem is beszélve.
Nem lakok velük, de azért tudtam, hogy itt vannak, de most nem lesznek.Harry Styles szemszöge
Anyuéknak adtam egy utolso búcsú puszit, majd bepattantam az autóba, de előtte, dobtam egy sms-t Nicának, hogy indulok, bár még 3 óra mire odaérek, de akkor is. Jó lenne ha nem késnénk. Utána begyújtottam a kocsit és elhagytam a kis falumat.
********** 3 órával később***********
Dominica szemszöge
A telefonomot majd elfelejtettem, így megnyitottam. Harry üzent, hogy indul.
A gondolkodásom az ajtó kopogása zavarta meg. Kinyitottam es Harry csillogó szemeivel találtam magam szembe. El sem tudjátok képzelni mennyire hiányzott. Meg se vártam míg szól valamit csak a nyakába ugrottam és ő a kezeivel magához csatolt. Megéreztem tipikus illatát, és mintha hirtelen minden aggodalmam eltűnt volna.- Jézusom, de hiányoztál- mosolyog rám Hazz, utána a száját végre rátapassza az enyémre- és még az az okos szád, mennyire hiányzott- csókol meg mégegyszer.
- Te is hiányoztál !- ölelem át, mint egy plüssmackót és csak szorítom, mintha az életem múlna rajta.
- Gyere segítek a csomagokkal- majd kapja fel az utazótáskát és az egyik kuffert kezébe veszi.
- Okés, köszi- mosolygok rá, és veszem kézbe a kuffert.
Kitoljuk a kocsihoz berakodunk, közben az elmúlt napokról kérdeztük egymást. Gemmával rengeteget szórakozhattak, az szerint ahogy elmondta végig mosolyogva. Nagyon szereti a nővérét, és hiányolni fogja a turné alatt is. Anyukájával főzöcskézett. Apukájábak meg a kerti munkába segítkezett. Szereti a családját nagyon.
- Amugy nagyon izgulok az első show miatt- ütögeti meg a combom izgalmába.
- Én is, hisz elvégre első fotós munkám. És ne aggódj a koncerten minden rendben lesz veletek- mosolygok rá izgatottan én is. A mai szettem, egy fehér ingből és kék szűk farmernaciból állt. A lábamon pedig ilyen vékony csizma, ami kicsit magasított.
- Nagyon csinos vagy az első munka napodon- csúszik a keze a combom belső felére.
- Ó igen ? Köszönöm Harry- majd csúsztatom a kezébe a kezem, mire elmosolyodik és megpuszilja a kezem.
A kapuk kinyíltak és ahogy mentünk végig a kocsival. Hát ezek a lányok elég korán itt vannak. Csak ámulva néztem ki az ablakon, és akkor Harry kopog az ablakon, majd int, hogy jó lenne ha mennék.
- Mit nézel annyira édesem ?- karol át Harry, miután kiszálltam az autóból.
- Ez annyira hihetetlen, hogy ennyi ember jön el értetek és képesek sorakozni a jegyekért és minden. Egyszerűen varázslatos- fakadok ki, amire Harry elmosolyodik.
- Hát édesem, ez a munkám. És az varázslatos, hogy itt vagy velem- fejezi be bókját és a száját rátapasztja az enyémre.
- Vigyázzat szerelmesek !- rebbenünk szét, Liam hangjára.
- Haver !- pacsiznak le- Azt írtad, hogy bent vagy.
- Igen, de már csak ti hiányoztok és azt mondták nézzek körbe. És hát elggé láthatóak voltatok, mert csak ti álltok itt és faljátok egymást- nevet el Liam- Domi milyen csinos valaki !- néz végig rajtam- Mit gondolsz milyen lesz a koncert ? Szerintem full house lesz ! Amúgy nagyon fel vagyok pörögve !!!- kiabálja el a végét.
- Szia Payno, köszönöm- mosolyodok el- és én is nagyon izgulok- húz közelebb magához Harry.
- Akkor menjünk be ! És énekeljünk be !- kezd a stadion felé ugrálni. Mire Liammel összenevettünk, és elindultunk befele.
Bent a stadionba, az öltözőjükbe egy kisgatyába futkosott Niall utána Louis egy hajszárítóval, ami be se volt szúrva. Zayn pedig a kanapét döntötte fel, és a laptopból bömbölt a zene.
Bevallom nem erre a látványra számítottam.- Domi !- mondják kórusba. Majd jönnek és kapok egy csoportos ölelést.
- Nem ilyen látványra számítottam- nevették el magukat.
- Domi !- hallom meg mégegyszer a nevem. De ezt Paul mondta elég idegesen- Gyere ki egy kicsit !- mindenki hirtelen úgy csinált, mintha fontos dolga akadt volna. Én meg inkább mentem Paul után- Nem akartalak megijeszteni, ha esetleg megijesztettelek, csak jelenleg rengeteg a dolgom és nemtudom hova kapjak. Ma van az első show, 15 percel a kezdés előtt csinálj pár képet a közönségről is és ha bármi van keresd Laurát.
- Ömmm persze rendben, de ki az a Laura ?- kérdezem meg közben a nyakamba lógó cédulát bizgerélem.
- Laura a banda hivatalos könyvelője és még ő rendez minden pénzügyet is, mint egy kis bankár. LAURA !- kiabál egyet. Paul tud kiabálni.
Majd egy hosszú barna hajú lány jött a kis sarkas cipőjében iratokkal a kezében. Jézusom csak ne legyen visszahúzódó, mert akkor nem megyünk sokra. Viszont elég jó stílusa van. Hasonló ruhában van mint én, csak neki fekete szűk farmerja van és bővebb szabású fehér ing.- Szia !- köszön, majd egy halvány mosolyt villant.
- Szuper barátkozzatok össze !- csap össze minket Paul- Niall húz fel egy gatyát és irány a fodrász szék !- nyit be a srácokhoz, otthagyva engem a folyosón Laurával.
- Szia, Dominica West vagyok, az új fotós- nyújtom a kezem
- Én meg az ügy intéző, Laura Cooper- nyújtja ő is és kezet fogunk- Amúgy hallodtam egy pár mondatot már rólad- mosolyodik el.
Kinyitódik az ajtó mind a ketten odakapjuk a fejünket. Srácok indulnak több fele Niall és Liam ment Lou felé, aki a fodrász. Zayn és Louis Paul után, Harry meg felém közeledett.- Szia Lau- köszön neki- édesem megyek a sminkesbe- majd nyom egy gyors csókot a számra, amitől elpirulok.
- Rendi szívem- rám mosolyog majd ment az útjára.
- Hát Styles mesélt ki más ?- kuncog Lau, mire nekem is nevetnem kellett.
Majd miután kiüült a szoba bementünk és folytatjuk a társalágst oda bent.Treat people with kindness !
Remélem tetszik !ALL THE LOVE XX
KAMU SEDANG MEMBACA
Once upon a time...
RomansaDominica West vagyok, 20 éves pincérnő akinek fenekestül felfordul az élete.... Harry Styles fiction a saját kitalát történetem.