24.

726 27 3
                                    

Dominica szemszöge

Harryvel kézenfogva visszasétáltunk a helyünkre, egymásra néztünk majd ajkaink szép lassan egybeforrnak.

- Na de HEEY! Vannak a repülőn szinglik is- siránkozik el Niall ès szájába tömi a chipset, mire mindenki  inkább csak nevetett.

- Ugyan már Neil- szólal fel Louis- mindenki tudja, hogy te a pizzát fogod feleségül venni- csap a karzatra. Ezen a beszóláson már Niall is nevetett.

- Titeket ennyire kimerít a korán kelés ?- mutatok Zaynre, aki még békésen szunyókál.

- Ne aggódj majd tèged is kifog, én még az előző turnét se pihentem ki, mert közben jártuk a stúdiókat, interjúkat, így a családommal se tudtam lenni, így már mi egy nagy családnak tekintsük egymást- magyarázza el Liam- és mostmár te is a tagja vagy, hugiii- mosolyodik el, majd feláll és átölel.

- Köszönöm, hogy ilyen hamar  befogadtatok- mosolyodom el. Majd ölelésbe vontam őket, így lett egy nagy csoportos ölelésünk.

- Valaki keltse fel Zaynt ! 2 óra a leszállásig és még átbeszélünk pár dolgot- szól be Paul majd vissza is megy előre.

- Majd én- csapja össze kezeit Louis.
Majd odament Zaynhez és elkezdte simogatni az arcát. Zayn egy kicsit bedurcizott, hogy ő még álmos, de mire vissza akart volna aludni, addigra belépett Paul.

- Na gyerekek ! Látom Zayn is felkelt- mire Zayn álmosan bólogatott- r csak 2 óra a leszállásig. Szóval Kanadába érkezünk a reptéren kettő darab feket Honda dzsipp fog várni titeket. Szorosan az őrök mellett és jobb lenne ha nem állnánk meg minden rajongónál képre és aláírásra köhömm Harry főleg te. Reggel 10 óra lesz akkor mire leszállunk, beszálltok a kocsikba a hotel a reptértől háromnegyed óra, de mivel nyilván forgalom lesz egy óra lesz belőle. Elfoglaljuk a szállást ilyenkor lesz kábé dél. Megebédelünk most a hotelben, gyors ebéd lehet, nem egy órát fogunk kajálni. 2re oda kell érni a sajtótájékoztatóra, ami amugy 3kor kezdődik, lesznek Tvsek benne lesztek élőben. Ez ha sikeresen lemegy az olyan jó kettő óra. Vagyis már 5 óra lesz, vissza a hotelba és hétig szabadok vagytok. Nyolckor meg a koncert. Ez a mai napi terv. Remélem nem kell ismételnem.-de mindenki csak pislogott és bólogatott, hogy értsük, de én már a felét elfelejtettem- Szuper, köszönöm, hogy meghallgattatok- és visszament előre Louhoz és a többiekhez.

- Paul szerintem minket kiakar nyírni- fekszik vissza Zayn.

- Ezt nem csak Paul hibája- mondja Niall majd kimegy a konyha elé egy almáért.

Mindenki elfoglalta magát valamivel.
Harry rámnézett aranyosan majd lassan megcsókolt.

- Szeretlek- sugja a fülembe, mire elmosolyodom és mégegyszer lassan megcsókolom.

- Én is szeretlek téged- puszilom meg az orra hegyét.
A székemből át segít az ő ölébe beleülök szépen a fejem a vállára hajtom, Harry valami játékot játszik a telefonján én meg hallgatom ahogy lélegzik.

************************************

Már leszállt a gép és hallani a sikoltozást bentről a reptérről. Nagyon izgalmas dolog.

- A csomagokkal ne törődjetek mire, ti odaértek a csomagjaitok ott lesznek. Menjetek libasorba vannak kerítések, de akkor is, nem biztonságos- mire mindenki bólintott.

- Maradj szorosan mellettem- néz Harry a szemembe majd megcsókol.
Beléptünk a reptérre a zaj a tízszeresére nőtt. Harry szorosabbra fogta a kezem. Csak akkor engedte el ha képet csinált, velem is kértek páran nagyon meglepett. Jóleső érzés kapott el, hogy tudják ki vagyok és olyan jo. A hondákba sikeresen beültünk. Abban az autóban amiben én ültem ott volt Harry, a sofőr, Zayn és Niall. Harry egy nagy puszit adott mikor beültünk. Még az autókat is követték a rajongók. Bevallom ez egy kicsit ijesztő látvány volt.
- Nem lesz semmi gond Nica- nyugtat meg a kezével közelebb vonva magához, hogy éreztesse velem a biztonságot. Az illatától minden rendben lett.

- A hotel előtt is ekkora zaj és ilyen sok rajongó lesz ?- kérdezem kicsit kétségbe esetten.

- Miaz hooogy !- húzza el az "o" betűt Zayn- ott lesz az igazi buli bejutni.

Már rendesen haladt az autó, hála az égnek.

- És hogy viselted azt a sok villogást, zajt, embereket ?- érdeklődik Niall.

- Hát nem szokványos dolog- zavarodok el.

- Hát készülj, mert te leszel a "titokzatos új szerelme Harry Stylesnak"- mosolyodik el.

- Igazából- kezd bele Hazz- ma fogom a sajtótájékoztatón elmondani, hogy a barátnőm. Mert úgy igazán még sose volt alkalmam- puszil bele hajamba, mire elpirulok.

- Ahogy érzed Styles- húzom mosolyra a szám.

- Így érzem- jön elé gödröcskés mosolya. Mi még pár csókot adtunk egymásnak, majd neki álltunk telefonozni.

************************************

Mikor odaértünk a szálloda elé. Niallen látszódott, hogy annyira izgul akár csak én. Zayn és Harry elég lazának látszódtak. A befelé vezető utat, keretésekkel védték nekünk. Rengeteg fotós és rajongó fotózott már most is.

- Fhuuuu- fujom ki izgatottan a levegőt, mire Harry aranyosan rám mosolygott.

- Szerelmem, minden rendben lesz ne aggódj- néz rám majd megcsókol.
Mikor kiszáltunk fül bántó sikolyok hangzottak el. Mikor Harry átkarolta a derekam, akkor még hangosabb lett minden, hihetetlen. Harry magával húzott pár rajongóhoz, Hazz tovább ment, de engem leállitott pár újságíró.

- Jónapot mondja maga Harry Styles barátnője ?

- Hát ömm ezt a mai sajtótájékoztatón megtudja, amúgy egy nagyon figyelmes srác- mosolyodom el.

- Akkor ez nem csak egy egyéjszakás kaland ?

- Majd az interjúból minden kiderül.
Evvel a mondattal elhúztam



TPWK!

Once upon a time...Where stories live. Discover now