Harry
-Tessék, itt a kávéd-nyújtotta,míg közbe folyamatosan mosolyogtam rá-vagy kávéid- nevet fel nagyon aranyosan.- nagyon szép a mosolyod, nincs kedved meginni velem, itt egy kávét?-húztam fel az egyik szemöldököm.-De persze- mosolygott vissza.- és amúgy, hogy hívnak?-kérdezte félénken, miközben sétáltunk a box felé.
- Harry, Harry Styles- a szemei kétszeresére nőttek, és a szája is nagy O alakot formáztak, szerintem most tudatosult benne, hogy ki is vagyok.
-Uram Isten!-suttogta magának, majd nyelt egy nagyot, s leült- Én Dominica, Dominica West.-mosolygott kedvesen, bár azt hittem azt előbbi reakciójától, hogy letámad,de nem teszi emberként kezel nem úgy, mint egy sztárt.
-Nagyon csini neved van, bár ilyen csini lánynak csak az lehet.- és megint belepirult a mondatomba, s közbe ráfirkáltam a dobozra a telefonszámom egy szívecskével, s ő ezt mind furcsáló szemmel nézte.
************************************
- Dominica, figyelj-vettem komolyabbra a hangsúlyt s ő rámemelte tekintetét a díjnyertes óceánkék szemeivel- nekem most mennem kell, így is átlessz mosva a fejem, de tudnod kell nagyon megkedveltelek ebben az egy órában- mosolygtam rá.- Jo rendbe nekem úgyis zárnom kell éjfél van szóval én is örülök, hogy találkoztunk.- viszonozta mosolyomat. Kezét akarta nyújtani, hogy kezetfogjunk, de ezhelyett át öleltem pici fáziskéssésel, de viszonozta. - Remélem még találkozunk.- közbe beszívtam az illatám ami majd megőrjített.
-Esetleg hazavihetlek, nagyon esik az eső-kérdeztem enyhén zavarodva.-Igen, azt megköszönném-mosolygott kedvesen.Kidobtam a szemetesbe a műanyag poharainkat, bezárta az ajtót, s betessékeltem a kocsimba.
Dominica
Nagyon megkedveltem Harryt ebben a 2 órában. Nagyon tisztelettudó, jól el lehet vele beszélgetni, kedves nem úgy, mint manapság a srácok, bambultam közbe kifelé az ablakon.
-Köhömm-reszelte meg a torkát-Merre lessz kisasszony?-s úgy tett mintha valami királynőt vitt volna. Mire én képen nevettem, attól, hogy milyen vicces fejet vágott hozzá.
- Esetleg van valami probléma kisasszony?- folytatta szerepét.
-Nem uram, semmi probléma, kérem a sunlight utcába-vittem fel a hangsúlyt.
-Rendben asszonyom.-az út további részét énekléssel töltöttük.Megpillantottam a házam, ami a nagyimé volt. Kompromisszumot köttötem a szüleimmel, hogyha felújtsuk akk benne lakhatok szóval most van egy kis házikóm.
-Ez az!-kiálltok fel hangosabban.
-Jo jó, azt hittem piros mókust láttal.-mosolyodott el.Csatoltam ki az övem, szálltam volna ki, mikor megszólalt.
-Ömm Dominica, holnap otthon leszel?-nézett a szemembe.
-Igen, holnap szabadnapom van.-mosolyogtam rá.
-Rendben-simított végig a kezemen,és bambultuk egymást.
-Akkor holnap.-mondta kedvesen. S kiszáltam a kocsiból.Harry
Imádom őt, kedves, aranyos, meg kell őt szereznem- ezek a gondolatok cikáztak a fejembe, míg meg nem érkeztem a 5 hideg kávéval.
-Hol a faszomba voltál eddig?-kérdezi tiszta idegből Liam.
-Ömm hát kávéért-vetettem be az ártatlan pofit.
-Aha kávéért, hol voltál Harold ilyenek nem engedhetsz most meg értetted nyakunkon a album a turné, fotóst kell keresni mert a másik terhes lett- mondta feszültség keltő hangnembe Paul.
-Jó-jó tudom,de nem volt nyitva egy kávéház se, és sajnálom, legalább holnap szabad van?-kérdeztem boci szemekkel.
-Nincs szabad, vagyis az van csak este nem. Este Tv szereplés nyolctól, ami annyit tesz hogy mindenki kész lessz hétre a házba, és nem úgy fogok bemenni hozzátok, hogy lekvárral meg serpenyővel kergetitek egymást, értettem?-néz ránk Paul.
-Igen.
-Na Harold be a kabinba már csak te énekelsz.- evvel a mondtattal indultam befelé.************************************
Mikor hazaértünk mindenki futott a szobájába aludni, én is így tettem, csak megéheztem. Így lementem a konyhába felojtottam a kisvillanyt, de Zayn is ott találtam a hűtőnél matattot valami ehető után.-Jesuuus haver-ugrott meg ijedtében-halkabban nem tudsz jönni?- kérdezte ironikusan.
-Áhh csak kaja után kerestem-túrtam bele a hajamba.
-Amúgy Hazza merre jártál és nekem, nee azt ne próbáld mondani, hogy csak kávéért voltam.-mutatta a hüvelykujját fenyegetően.
-Hát egy lánnyal találkoztam a kávéházba és nagyon megkedveltem-vakartam meg a tarkóm, miközben leültünk a asztalhoz.
-Na és mizujs vele? Ő is csak ilyen csábítás volt?-harapott bele az almába.
-Nem, holnap elmegyek hozzá.
-Honnan tudod ,hogy hol lakik? Máris meghúztad?-kérdezte szemöldökét ráncolva.
-Neem, mondom, hogy komolyabb kapcsolatot szeretnék, én vittem haza őt onnan tudom.
-Jahh-mondta ásítás közepette.Míg beszélgedtünk míg fel nem értünk aztán jött a pacsi és, mi is lefeküdtünk aludni.
Mi a vélemény?❤
Treat people with kindness!
YOU ARE READING
Once upon a time...
RomanceDominica West vagyok, 20 éves pincérnő akinek fenekestül felfordul az élete.... Harry Styles fiction a saját kitalát történetem.