Nica szemszöge
1 héttel később
Karácsony előtti napok, a legizgalmasabb napok, mindenki kiváncsi, izgatott. És még semmit nem vettem senkinek, ez a baj. És nincs kivel elmennem se nagyon, mivel Harryvel nem mehetek neki is kell ajándék, emivel a kávézós barátnőmmel elfelejtettük egymást teljesen, összevesztünk és azt mondtuk, hogy jobb lesz ha befejezzük. És magam elmenni nemtudom, talán Zaynnel elmegyek vagy Gemma, ha lesz kedvük, csak nem akarok a terhükre lenni. Így egy hét után, már nem veszek el a házban, szerencsére. Most harry indul egy megbeszélésre, be london gyomrába a srácokkal. Én meg maradok otthon, Harry tényleg úgycsinálta, hogy otthon érezzem magam és tényleg otthonosan érzem magam már itt.
- Indulok kicsim- jön mellém a konyhába még egy korty dzsúszért és a csókomért.
- Rendben édes, mikorra érsze haza ?- támaszkodom neki háttal a konyhapultra.
- Hát remélem nem húzódik el nagyon és mindenki pontos is lesz mert délre vagyunk megbeszélve, de niall eleve Írországból jön
- Akkor késésbe vagy ha délre vagytok megbeszélve- szakítom félbe.
- Bassza meg- mosolyodik el Hazz- Indulok, majd írunk- majd odanyom egy utolso csókot és indul az ajtó felé.
- Szióka !- kiáltok utána, és már csak az ajtócsapódás hallatszik.
Rendet raktam a konyhába magunk után, lassan jön a takarítónője harrynek is. Lehet felhívom Gemmát, hogy menjünk ki vásárolni, de előtte magamat szedem össze.
És már tárcsáztam is Gemmát, 3 csörgés után fel is vette.- Mizu girl ?- szól bele vidáman.
- Szió, arra gondoltam, hogy délutan bemehetnénk vásárolni karácsonyra, mert még nem igazán sikerült vásárolnom.
- Hát az öcsémmel nem is könnyű- nevetünk össze- mehetünk úgy sincs semmi dolgom, akkor a főtéri pláza előtt 2kor ?
- Mehetünk, ott tali a főbejáratnál.
- Ott leszek mindenképp, szia!
- Hali !- köszönök el majd kinyomom.
Remélem Hazznak elhúzódik a megbeszélése, mert nem akkor nem tudom elrejteni az ajándékját.
A lépcsőn felfelé haladva még anyu hívott váltottam vele pár szavat, hogy mik a terveink. Megengedtem a hatalmas kádba a vizet, ez a kád akkora mint egy kisebb medence.
Engedtem egy kis jess glyne-t.A hajamat megmostam, és kiszáltam a kádból. A hatalmas tükör előtt énekelek és táncolok. Szép emlékek ugranak be már itt is.
.........................................................................
- Tetszik babygirl ?- lihegi nyakamba Hazz. Mire belenyögök fülébe, mire belemarkol a seggembe. A csempe hideg, szinte égeti a hátamat, de Hazz forró testében kapaszkodom.
.........................................................................
A visszaemlékezésemből visszazökkenve a hajamat törölgettem már majdnem száraz is volt és úgy néztem ki, mint egy oroszlán vele. Bezeg lounak a fodrászunknak megáll a hajam normálisan, sose fogom érteni, hogy megy neki ilyen jól.
Hátra fogtam egy nagycsattal a hajam, és neki estem a sminkemnek. Kevés alapozó a szemem alá és egy tusvonal, és szempilla spirál. A számra pedig egy halványrózsaszín matt rúzs került.
Átfutottam a hálószobánkba, és kinyitottam a szekrényünket ugyanis cuccokat amit vittem és gyűjtöttem az út során, Harryvel szépen berendeztük a gardróbot. Felvettem egy fehér pulcsit aminek a hátulját össze lehet kötni és egy fekete meleg bársonygatyát és fekete krokodilbőr mintás bokacszizmám. És egy barna bundát. Mire készen lettem akkor esett le, hogy nincs ki bevigyen. Ó basszus most, hogyan? Kezdtem el vacelálni, talán fel kellene hívnom a harry sofőrjét, de nem e lennék terhére. Mindegy felhívom. Hát életmentő, de komolyan, azt mondta 7p és itt is van.
.........................................................................
Pláza előtt
Gemma már ott várt rám.
- Már azt hitrem nem érsz ide- mosolyog rám és egy öleléssel üdvözöljük egymást.
- Hát öcséd átragasztotta rám a késési szokását.- válunk szét egymástól.
Először ettünk egy gyorsebédet. Majd bevettük a plázát. Vettem anyunak pár elegánsabb, márkás felsőt és egy arany láncot. Az öcsémnek egy levásárlási kártyát a videójátékos boltba. A nagyimnak egy aranyos ruhát és kötényt neki, mert szeret sütni. És így mentem sorba a családtagokon. Közben Gemmával végig beszéltük a plázás utamat. Harrynek egy pengetőt vettem amibe bele van gravíroztatva a dátum amikör összejöttünk, 2 könyvet, amit annyiszor emlegetett már, és egy pulcsi ami rolling stones és a masik beatleses, mert ezeket hallgassa a leggyakrabban. Még bent elbúcsúzkodtunk Gemmával, mert ő a parkoló másik felén parkol, és a sofórünk Harryvel idejön. Megköszöntem, hogy eljött értem és el is hozott. A táskákat, bepakoltam a csomagtartóba. Pár rajongó elkapott minket Gemmával.
A bejáratnál mégegyszer megköszöntem neki, és mondta hívjam akár mikor. Kipakoltam a csomagtartóból. Hát bevallom észre se vettem mennyi cuccot vettem, de nem tehetek mást nagy a család. Benyitok az ajtón eddig jó, sötét van az előszobában még csak 6 óra, annyira reménykedem, hogy nincs otthon még. A cipőimet lerugdalom magamról, és a táskákkal rajtot lövök magamnak, hogy elrejtsem a táskákat, majd hirtelen felnyitódnak a lámpák, mire úgy megijedek, hogy hanyatt esek, majd Harry nevetését hallom meg a fotelből.
- Azt hittem már sose érsz haza, merre jártál- segít fel nevetve.
- A SZÍVBAJ MAJDNEM ELVITT !- kiabálok rá nevetve.
- Hogy még én ijesztettelek meg ?- nyissa tágra szemeit harry.- te nem veszed fel nekem a telefont kisasszony !- oktat ki. Elő is vettem a telóm, hogy megnézzem mennyiszer keresett, és hát igaza volt 6 nem fogadott hívas és üzenetek- Szóval merre is voltál, édes ?- néz rám féltően.
- Csak Gemmával vásároltam karácsonyra és annyira imádkoztam, hogy ne legyél otthon mire hazaérek, hogy rejthessem el az ajikat- nézek le szomorúan a lábamra.
- Amúgy tudtam- böki ki nagy nyugodtan Harry.
- Honnan ?- tágulnak ki nekem most a szemeim.
- A sofőrtől és az ujságcikk- lebegteti meg előttem a telefonját.
- HOGY UJSÁGCIKK RÓLAM ?- kiáltom el magam és rágrok harryre aki felforog velem együtt.
- Milyen kis kerge vagy ma- nevet megint Hazz, imádom mikor ilyen jókedvű, ezen már én is nevetek- szóval a nővérem és a barátnőm barátnők nekem annyi, ha van egy rossz lépésem is- neveti ki magát.
- Pontosan, szóval ha megengedek ezeket elteszem és maradj itt addig kérlek!- oktatom ki most én őt.
- Rendben, amúgy hoztam vacsit megálltam az úton.- néz fel rám a padlórol, majd megpuszilja a lábam.
A táskákat felnyomtam a legfelso polcra amibe az ő cuccai voltak a többit lent hagytam. Lent az ebédlőben vár vacsival mexikói az illatáról itélve.
- Életem miután ettünk, még le kell mennünk a stúdióba próbálni- néz rám fel.
- Oké én is megyek le veled kiváncsi vagyok- bontom ki én is a kajám.
- Ezt is szerettem volna és jönnek át a fiúk is és valószinű itt alszanak- vakarja meg a tarkóját, zavarban van.
- Rendben édes miért vagy zavarba tőle ?- rakom le kaját és simogatlm meg az arcát.
- Nemtudom, nem akadtál ki semmi az előző barátnőim nem fogadtak ilyen jól semmit. És szeretlek és köszönöm- néz rám én is majd ajkaink egybeforrnak.
Tpwk
YOU ARE READING
Once upon a time...
RomanceDominica West vagyok, 20 éves pincérnő akinek fenekestül felfordul az élete.... Harry Styles fiction a saját kitalát történetem.