39.

318 18 0
                                    

Harry szemszöge

Tele pocakkal elterülve fekszünk a kanapén, sose fogom megbánni, hogy ekkora kanapét vettem. Nica göndör szőkés tincseit simogatom annyira szép a haja mindig, szeretem simogatni neki.

- NA KIJÖTT MEG HAROLD?- Nica megrezzen Niall hangjától.

- Niall csak nem te ?- mondom neki nevetve.

- De-de pontosan eltaláltad, van fagyitok ?- sétál az hűtőhoz.

- Neked is szia Niall- ül fel mellém Nica.

- Szia Nicaa- szalad megölelni őt úgy, hogy még az egész hűtő is tárva marad. Nica szivesen fogadja ölelését- én is kérek fagyit- ugor át a kanapén és Niallel irányba veszik a hűtőt.

- Te is kérsz édes ?- néz felém nica.

- Nem én elteltem a mexikóival- simogatom meg a hasam, hogy tele van.

- VOLT MEXIKÓI ?- kiabál ki Niall Nica mögül aki a nevetését úgy tartja vissza, hogy ráharap a kanálra.

- Nem Niall nem volt- tagadom le gyorsan egyből.

- Megjöttem !- veti le kabátját Liam és ráakasztja a székre. Majd lerakja magát mellém és már a szövegeket studírozza mindenki tudja, hogy ő felejti el legkönnyebben, de így szeressük őt. Fagylaltos tállal csatlakoznak hozzánk.

- Arra gondoltam, hogy kezdhetnénk a Temporary fix-el.- Mondja Niall.

Köhintettem egyet.

- Nem.- vágom rá egyből és érzem, hogy kezdek vörösödni.

- Miért hisz te írtad, és mindenki tudja, hogy Nicáról szól evvel dicsekedtél mindenkinek- majd kap be egy nagy adag fagylaltot.

- Hogy írtál rólam egy zenét ?- csillanak fel Nica gyönyörű szemei.

- Igen- hajtom le szégyenlősen a fejem.

- Meghallgathatom ?- pattan át mellém és elkezdi puszilgatni a nyakam tudja, hogy ott csikis vagyok.

- Najo előadhatjuk- adom meg magamat mosolyogva.

- Nem is egyet írt rólad !- legyint egyett Niall.

- Hogy neked mindig olyan pletykásnak kell lenned?- nézek mosolyogva Niallre.
Mire csak megvonja a vállát.

- Oii oiii- kiállt Louis be- azt hittem én leszek az utolsó, de még zayn nincs, van hűtött ital ? - néz rám Louis, az a nézése, sajnálom nehéz elfelejteni a múltat néha néha még most is beugrik egy-egy emlék, pillanat.

- Öhm persze- zökkenek vissza a valóságba-tudod, hogy mindig van alul-vakarom meg a tarkóm.

- Akkor bekészítek lentre Liammel. Gyere már kit érdekel a szöveg majd olvasod- ütögeti meg Liam vállát.
Liam bólint, majd kiveszi a poharakat Louis a whiskyt és a vodkát. Jó kis iszogatós estének nézünk elébe.

- Levegyem a cipőm?- kérdi Zayn.

- Majd lent leveszed- nézek rá. Niall meg elvitte a fagyis tálakat- Lent tali !- mondja zayn majd biccent nicának.

- Édesem- ülök le mellé- majd csókolom meg lassan gyengéden, puha arcára vezetem kezem, hogy még közelebb vonjam magamhoz, amire a kezeit rögtön a hajamba vezeti és gyengéden meghúzza az élvezettől, imádom ezt az érzést.

- Tessék ?- kérdezi gyengéden miután elváltunk egymástól.

- Indulhatunk a többiekhez ?- állok fel és fogom meg a kezét.

Once upon a time...Where stories live. Discover now