🖤9🖤

548 61 8
                                    

Seungmin'den
Benden tiksineceklerini düşünüp hıçkırarak Hyunjin'in kolları arasında ağlıyordum. O da benden tiksiniyor muydu şuan acaba?

Ben bunları düşünürken o belimdeki elini sıkılaştırdı. Diğer eli ile saçlarımı okşamaya başladı. Saçlarımı okşarken bir yandan da öpücükler konduruyordu. İçimi huzurla dolduruyordu...

Ağlamam azalınca biraz geri çekildim. Felix ondan ayrılmamı bekliyor gibi direk beni kendine çekmişti. Benimle birlikte ağlıyordu. "Bundan sonra böyle şeyler yaşamayacaksın, biz buna izin vermeyiz. Tamam mı? Sana bunu yapanlarında cezasız kalmamasını sağlayacağız. Artık kendini yıpratma tamam mı?" ağlarken bunları demesi yüzümde bir tebessüm oluşturdu.

Usulca başımı salladım. Felix bana sarılırken hepsi birden sarılmaya başladı. Hayatımda böyle bir huzuru uzun süredir yaşamıyordum...

Çok mutluydum gerçekten. Uzunca sohbet ettik, onların hakkında bir sürü şey öğrendim. Onlar da benim hakkımda bir şeyler öğrendiler. Sanki hep bir aradaymışız gibi bir sıcaklık vardı ortamda. Bu benim için çok özeldi.

İlerleyen zamanda film izlemeye karar vermiştik. Film bitince Felix fotoğraf çekmemiz için ısrar etmişti. Bunu instagramda paylaşmak istediğini de söylemişti. Ben instagramım bile yok diyince, Felix hemen hesap açtı. Hepsine istek gönderip, geri takip yaptı.

"Madem sana bugün hesabını açtık senden de paylaşalım fotoğrafı, hepimiz hesabımızda paylaşmalıyız."

Bunu duyunca gülümsemiştim beni aralarına almak için can atıyorlardı resmen.

Bunu duyunca gülümsemiştim beni aralarına almak için can atıyorlardı resmen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1.780 beğeni, 700 yorum
@sunshinelix: Ailemiz tamamlandı.
#8

@channie: My Family 🤙🏻

@youknowleeknow: Fotoğraftan asalet akıyor.

@quokkahan: Yine çok mükemmelim Yah!

@binibinnie: Felix ışıldamayı keser misin, güzelliğin gözümü kamaştırıyor.
@sunshinelix: (♥ω♥*)

@hyunjean: Minniem çok tatlı, kudurun.
@mongmongmin: 🥺🥺

@mongmongmin: Sizinle tanıştmak hayatımın en güzel şeyi olabilir.
(7 kişi bunu beğendi.)

@innie: Gamzeli çift olmak beni onure ediyor.
@channie: Seninle çift olmak bile mutluluk kaynağı İnniem.
@youknowleeknow: Aşkınızı ötede yaşayın midemi bulandırmayın.
.
.
.

@h: İğrenç yanlarında Seungmin denen sürtük var, kustum.

@j: Cidden mi? Bu gruba Seungmin'i dahil edip ne yapmaya çalıştınız ki.

@g: Seungmin'i piyon olarak aralarına aldılar kesin. Onunla oynayıp kenara atarlar. O zaten kenara atılmaktan memnun.
.
.
.
@sunshinelix: Okulda attığım dayak yetmemiş birilerine sanırım iğrenç yorumlarınızı kendinize saklayın. Yoksa bugünkünden daha fena olur sonucu. Unutmayın artık Seungmin'in yanında 7 kişi daha var ve inanın hiç birinizin gözünün yaşına bakmadan neler yapabileceğimizi tahmin bile edemezsiniz.

Hyunjin'den
Seungmin'in moralinin bozulduğunu tabiki hepimiz fark etmiştik. Hepimiz ona bunları beraber aşacağımızı söylüyorduk. Biraz morali düzelince oyun oynamaya başladık. Tabu oynamaya karar verdik. Dörderli gruplara ayrılmıştık.

Ne kadar sevgilim ile olmak istesemde ukeler buna izin vermeyip kendi birliklerini kurmuşlardı. Elden bir şey gelmezdi. Hem böylece daha çok yakınlaşırlardı, iyi yönünden bakmalıydım. Oyunu oynarken biz doğru düzgün bir şey bilemezken onlar her şeyi takır takır biliyorlardı.

Bizim yenileceğimiz çok açıktı, yenilmiştik de. Oyuna başlarken cezalı diye başlamıştık. Jeongin bir şeyler düşünüyordu ceza için, şimdi korkmalıydık. O tilki hayatımız ile kumar oynardı.  Sonunda ağzını açan Jeongin ile hepimiz korku dolu gözlerle ona bakıyorduk.

"Yarın okula gidip ne yapıp edip Seungmin'i yeniden takıma soracaksınız. Hyunjin sen zaten basketbol takımının kaptanı oldun koç ile yakınsın. Minho Hyung da basketbol takımında zaten. Felix ve Jisung'da voleybola ilgi duyuyor, gidip yarın hocaya ne deyip ne yaparsınız bilmem ama seçmeler olmasını sağlayın. Üçü de takıma girmeli, siz sadece seçmeleri ayarlayın tamam mı?"

Bunu düşünmesi bile beni mutlu etmişti. Korkularım yerini sevince bırakmıştı. Sonuçta yarim için bir şeyler yapacaktım.

 Sonuçta yarim için bir şeyler yapacaktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Koi No YokanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin